[B4 ABK 2.0 115 KM ,LPG] szaleje na benzynie :(
[B4 ABK 2.0 115 KM ,LPG] szaleje na benzynie :(
Witam mam problem z moją bunią 2.0 115KM ABK gdy rano odpali na benzynie jest dobrze przez chwile kiedy ruszy jest ok ale po przejechaniu kilometra brakuje jej mocy i zwalnia kiedy trzymam sprzęgło i gaz w podłodze to nic się nie wkręca na obroty dopiero po odjęciu nogi z gazu i wciśnięciu znowu wkręci się i jak puszcze sprzęgło to tak samo Gdy jest temperatura na minusie to trzyma 2000 2500 obrotów dziś byłem na diagnostyce komputerowej i okazało się ze nie ma żadnego błędu a na LPG chodzi idealnie choć czasem trzyma większe obroty jak jest temp. minusowa
Ostatnio zmieniony 13 lis 2013, 20:05 przez widmoo94, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
widmoo94, _uwaga
ps przejrzałeś podobne tematy na forum bo zdaje się takowe już były :!: :?:
A co do tematu to troszkę podobne problemy z brakiem mocy miał całkiem niedawno braciak i u niego padła sonda i silnik wogóle nie miał siły. Sprawdzałeś ją na kompie.
Bo diagnostyka nie polega tylko na sprawdzeniu błędów.
ps przejrzałeś podobne tematy na forum bo zdaje się takowe już były :!: :?:
A co do tematu to troszkę podobne problemy z brakiem mocy miał całkiem niedawno braciak i u niego padła sonda i silnik wogóle nie miał siły. Sprawdzałeś ją na kompie.
Bo diagnostyka nie polega tylko na sprawdzeniu błędów.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
widmoo94, Zacznijmy od tego jaki masz gaz?
Podejrzewam, że gdybyś miał sekwencję sytuacja na PB i LPG byłaby taka sama.
Jak sprawują się wolne obroty na zimnym i po nagrzaniu (PB i LPG), czy był strzał gazu, jakie są wskazania niebieskiego czujnika na ciepłym (miernik), jak wygląda szczelność dolotu, do sprawdzenia sprawność elektrozaworu gazu.
No i przy gazowaniu czym właściwie śmierdzi? Samą benzyną czy też LPG?
Podejrzewam, że gdybyś miał sekwencję sytuacja na PB i LPG byłaby taka sama.
Jak sprawują się wolne obroty na zimnym i po nagrzaniu (PB i LPG), czy był strzał gazu, jakie są wskazania niebieskiego czujnika na ciepłym (miernik), jak wygląda szczelność dolotu, do sprawdzenia sprawność elektrozaworu gazu.
No i przy gazowaniu czym właściwie śmierdzi? Samą benzyną czy też LPG?
Jest tak pół roku temu była wymieniana uszczelka pod głowicą wiedz uszczelki były nowe strzału nie było od kiedy ją posiadam (2lata) możliwe że byłemu właścicielowi strzeliła. rano kiedy odpala na benzynie chodzi ładnie bezproblemowo na benzynie ale po przejechaniu kilometra robi się problem jak w temacie. Jak się nagrzeje to samo a na gazie chodzi dobrze. Gaz zwykły przed przepływomierzem jest zasilenie gazu.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
widmoo94, chyba mnie nie zrozumiałeś :!: ogloszenia/zanim-cos-tu-napiszesz-przec ... t9608.html