[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint
- Daniel Choros
- Forum Audi 80
- Posty: 744
- Rejestracja: 08 gru 2011, 18:11
- Lokalizacja: Kamionka/Chełm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 04 lis 2013, 14:06
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 20 sty 2013, 00:10
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To tylko oznacza, że jest uniwersalny i dokładnie tak jest oznaczany w katalogach.Kolczat pisze:otoz to, a nie widzialem nigdy gwintu bez oczka, wiec skoro takiego nie robili to nie jest to gwint od b3 tylko od b4
Ale załóżmy, że wszystko się robi do B4 i szczepi do mniej znaczących modeli. :mrgreen:
No to nie do końca trafne porównanie, bo akurat dedykowany gwint do B2 będzie pasował tylko do B2 i pierwszych B3, nigdy do B4. A gwint od B3/B4 nie spasuje do B2.
Tu się rozchodzi o roczniki modelowe, ale o tym było wyżej.
Jeśli ktoś opisuje gwint B2/B3/B4, to jest w grubym błędzie (chyba, że dopisze, ile jeszcze zmian trzeba dokonać w zawieszeniu i napędzie, aby dopasować).
Tu się rozchodzi o roczniki modelowe, ale o tym było wyżej.
Jeśli ktoś opisuje gwint B2/B3/B4, to jest w grubym błędzie (chyba, że dopisze, ile jeszcze zmian trzeba dokonać w zawieszeniu i napędzie, aby dopasować).