Ani na rdzeniu,ani pod płytką w nastawniku potencjometrycznym ,nie znajdziesz opiłków 8-) sitko nie puści 8-) A fiksacja obrotów i inne "rewelacje ",wynikają z braku dobrego styku na ścieżkach,a nie jak w indukcyjnym ,z powodu opiłkówbartek18150 pisze:I dalej mieć szarpanie z powodu opiłków wokoło cewkiMUNIOR pisze:przemyć ścieżki jakąś benzyną ekstrakcyjną ,czy czymś podobnym ...i tyle
[B4 TDI] Nierówne obroty
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Może i mało ,mnie jednak w zupełności wystarczy to co widziałem 8-) i nie mam ochoty bawić się w regenerację i uzdrawianie tego wynalazku ,bo jedyny skuteczny sposób na pozbycie się kłopotów jakie powoduje ,to pozbycie się go na stałebartek18150 pisze:To mało widziałeś ale niech Ci będzie
Ostatnio zmieniony 19 lis 2013, 20:45 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Szarpania nie ma w tym aucie na zadnym biegu, tylko na jalowym sobie plewi delikatnie czasami, no i kopci na niebiesko jak jest zimny przy odpalaniu..pali tez czasem ciezko czasem dobrze. Jest Pierburg identyczny jak u mnie, ten sam wyglad nastawnika i pompy, ja mam z 95r auto i silnikowo ma to samo co ja, wiec mamy indukcyjne, czyli trzeba by przeczyscic to u niego?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No wyglada że faktycznie to indukcyjny ,skoro macie takie same 8-) tylko rocznik 93 się nie zgadza ,bo "pierburgów "jeszcze nie było w tym roczniku w audi Ale miniejsza z tymillusion pisze:Jest Pierburg identyczny jak u mnie, ten sam wyglad nastawnika i pompy, ja mam z 95r auto i silnikowo ma to samo co ja, wiec mamy indukcyjne,
Nie powiedział bym ...skoro nie szarpie na żadnym biegu ,to wątpię żeby to była wina nastawnika ...Ja bym sie przyjrzał wskazaniom temperatury ,"widzianym "przez kompa ...nie mylić ze wskazaniem temp.na liczniku 8-) szczególnie w momentach kiedy <ok>illusion pisze:czyli trzeba by przeczyscic to u niego?
illusion pisze:na jalowym sobie plewi delikatnie czasami
Ostatnio zmieniony 19 lis 2013, 23:41 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
I czego się doszukiwać wtedy? Gdy patrzyliśmy kąt i dawkę to temperatura była 85-86 stopni ale nie plewił wtedy akurat, bo tak jak mówię dzieje się to czasami..
Ostatnio zmieniony 19 lis 2013, 23:43 przez illusion, łącznie zmieniany 1 raz.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt: