Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 TDI] Nierówne obroty

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lis 2013, 20:25

bartek18150 pisze:
MUNIOR pisze:przemyć ścieżki jakąś benzyną ekstrakcyjną ,czy czymś podobnym ...i tyle
I dalej mieć szarpanie z powodu opiłków wokoło cewki
Ani na rdzeniu,ani pod płytką w nastawniku potencjometrycznym ,nie znajdziesz opiłków 8-) sitko nie puści 8-) A fiksacja obrotów i inne "rewelacje ",wynikają z braku dobrego styku na ścieżkach,a nie jak w indukcyjnym ,z powodu opiłków

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 19 lis 2013, 20:32

MUNIOR pisze:A fiksacja obrótw i inne "rewelacje ",wynikaja z braku dobrego stuku na ścieżkach,a nie jak w indukcyjnym ,z powodu opiłków
To mało widziałeś ale niech Ci będzie

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lis 2013, 20:38

bartek18150 pisze:To mało widziałeś ale niech Ci będzie
Może i mało ,mnie jednak w zupełności wystarczy to co widziałem 8-) i nie mam ochoty bawić się w regenerację i uzdrawianie tego wynalazku ,bo jedyny skuteczny sposób na pozbycie się kłopotów jakie powoduje ,to pozbycie się go na stałe ;-)
Ostatnio zmieniony 19 lis 2013, 20:45 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 19 lis 2013, 20:45

MUNIOR pisze:
bartek18150 pisze:To mało widziałeś ale niech Ci będzie
Może i mało 8-) ale ja nie bawię się w regenerację i uzdrawianie tego wynalazku ,bo nie lubie jak mi ktoś wraca ,po jakimś czasie z tym samym ;-)
A to niestety prawda, ale już coraz ciężej znaleźć nastawnik ze sprawnym potencjometrem.

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 19 lis 2013, 22:56

Szarpania nie ma w tym aucie na zadnym biegu, tylko na jalowym sobie plewi delikatnie czasami, no i kopci na niebiesko jak jest zimny przy odpalaniu..pali tez czasem ciezko czasem dobrze. Jest Pierburg identyczny jak u mnie, ten sam wyglad nastawnika i pompy, ja mam z 95r auto i silnikowo ma to samo co ja, wiec mamy indukcyjne, czyli trzeba by przeczyscic to u niego?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lis 2013, 23:39

illusion pisze:Jest Pierburg identyczny jak u mnie, ten sam wyglad nastawnika i pompy, ja mam z 95r auto i silnikowo ma to samo co ja, wiec mamy indukcyjne,
No wyglada że faktycznie to indukcyjny ,skoro macie takie same 8-) tylko rocznik 93 się nie zgadza ,bo "pierburgów "jeszcze nie było w tym roczniku w audi ;-) Ale miniejsza z tym ;-)
illusion pisze:czyli trzeba by przeczyscic to u niego?
Nie powiedział bym ...skoro nie szarpie na żadnym biegu ,to wątpię żeby to była wina nastawnika ...Ja bym sie przyjrzał wskazaniom temperatury ,"widzianym "przez kompa ...nie mylić ze wskazaniem temp.na liczniku 8-) szczególnie w momentach kiedy <ok>
illusion pisze:na jalowym sobie plewi delikatnie czasami
Ostatnio zmieniony 19 lis 2013, 23:41 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 19 lis 2013, 23:41

I czego się doszukiwać wtedy? :) Gdy patrzyliśmy kąt i dawkę to temperatura była 85-86 stopni ale nie plewił wtedy akurat, bo tak jak mówię dzieje się to czasami..
Ostatnio zmieniony 19 lis 2013, 23:43 przez illusion, łącznie zmieniany 1 raz.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lis 2013, 23:42

illusion pisze:I czego się doszukiwać wtedy?
Nienaturalnych wahań ,lub nierealnych wskazań 8-)

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 19 lis 2013, 23:43

OK w porządku, a jeśli te wahania byłyby nienaturalne to z czym mamy do czynienia? Gdy patrzyliśmy kąt i dawkę to temperatura była 85-86 stopni ale nie plewił wtedy akurat, bo tak jak mówię dzieje się to czasami..

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 lis 2013, 00:05

illusion pisze:a jeśli te wahania byłyby nienaturalne to z czym mamy do czynienia?
Trzymajcie mnie ,bo nie wytrzymam :roll: pytasz ,jakbyś miał 5 lat ....przedszkole normalnie ....Jak to z czym :?: :roll: ....z uszkodzonym czujnikiem ,albo brakiem styku :evil:

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 21 lis 2013, 22:36

to tak konkretnie. to sprawdź sprężanie bo puszczający zawór podobnie zrobi.

A kompa podłączyć w sytuacji kiedy zaczyna przebierać lub plewic jak kto woli :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl