[All B3/B4] Wymiana nagrzewnicy
Witam,
Dziś podłączyłem z moim mechanikiem starą nagrzewnicę po uszczelnieniu układu płynem. Wytrzymało do momentu załączenia się wentylatorów - usłyszałem syk i zaczęło się lać na podłogę i zaparowało mi zegary.
Mam Audi B4 ABK 94 z klimą.
Czy warto kupować teraz nagrzewnicę Behr czy o połowę tańsze zamienniki też się sprawdzą?
Czy może być coś jeszcze do wymiany poza tą nagrzewnicą jak silniczki, węże?
Chcę to zrobić porządnie aby na lata mi już służyło.
Jakie polecacie zamienniki?
I podstawowe pytanie - jakie potrzebuję do tego klucze?
Imbusy i nasadowe też są potrzebne?
Dziś podłączyłem z moim mechanikiem starą nagrzewnicę po uszczelnieniu układu płynem. Wytrzymało do momentu załączenia się wentylatorów - usłyszałem syk i zaczęło się lać na podłogę i zaparowało mi zegary.
Mam Audi B4 ABK 94 z klimą.
Czy warto kupować teraz nagrzewnicę Behr czy o połowę tańsze zamienniki też się sprawdzą?
Czy może być coś jeszcze do wymiany poza tą nagrzewnicą jak silniczki, węże?
Chcę to zrobić porządnie aby na lata mi już służyło.
Jakie polecacie zamienniki?
I podstawowe pytanie - jakie potrzebuję do tego klucze?
Imbusy i nasadowe też są potrzebne?
Gulon, W czerwcu wymieniałem nagrzewnicę, kupiłem jakiś tani zamiennik w InterCarsie. Wytrzymała niecałe 2 miesiące po czym pękła i zalało mi pół auta, płyn był aż na tylnych wycieraczkach więc sam sobie odpowiedz na pytanie czy nie lepiej dołożyć te 30-40zł.
Klucze jakie potrzebujesz to 8,10, 13 i śrubokręt. Ewentualnie imbusa do odkręcenia pająka w zależności czy masz na imbusa czy na zwykła śrubkę. No i dużo czasu i cierpliwości. Na forum jest fajne fotostory, nie zapomnij tylko o 2 śrubach które się odkręca od strony komory silnika
Klucze jakie potrzebujesz to 8,10, 13 i śrubokręt. Ewentualnie imbusa do odkręcenia pająka w zależności czy masz na imbusa czy na zwykła śrubkę. No i dużo czasu i cierpliwości. Na forum jest fajne fotostory, nie zapomnij tylko o 2 śrubach które się odkręca od strony komory silnika
Co do kluczy tak jak pisął kolega 8, 10, 13 i śrubokręt.
Koniecznie zaopatrz sie w długi nasadkowy klucz 8-ke!
Będziesz potrzebował odkręcić / przykręcić dwie śruby w konsoli do których trzeba dostać się poprzez niewielkie otwory. Ja nie miałem takiego klucza przy pierwszym podejściu i zaliczyłem mały przestój z robotą
Polecam tez pilnować śrubek i odkładać kolejne elementy wraz ze śrubkami do nich przypisanymi.
Koniecznie zaopatrz sie w długi nasadkowy klucz 8-ke!
Będziesz potrzebował odkręcić / przykręcić dwie śruby w konsoli do których trzeba dostać się poprzez niewielkie otwory. Ja nie miałem takiego klucza przy pierwszym podejściu i zaliczyłem mały przestój z robotą
Polecam tez pilnować śrubek i odkładać kolejne elementy wraz ze śrubkami do nich przypisanymi.