[b4 ABK] LPG STAG 4 późno przełącza na LPG
[b4 ABK] LPG STAG 4 późno przełącza na LPG
Witam
Mój problem polega na późnym przełączaniu na LPG. Zaczęło się tak dziać od jakiegoś miesiąca. Termostat jest sprawny, parownik (TOMASETTO AT-09 ARTIC) jest wpięty między nagrzewnice, a chłodniczke oleju. Tęperatura przełączania ustawionajest na 27st.
Wcześniej przełączał się na LPG przy mrozie -15 po niecałym 1km, teraz gdy jest 5st, muszę przejechać ok 2,5 km. Przy niższych tęperaturach nawet 3,5km. :cry:
Mój problem polega na późnym przełączaniu na LPG. Zaczęło się tak dziać od jakiegoś miesiąca. Termostat jest sprawny, parownik (TOMASETTO AT-09 ARTIC) jest wpięty między nagrzewnice, a chłodniczke oleju. Tęperatura przełączania ustawionajest na 27st.
Wcześniej przełączał się na LPG przy mrozie -15 po niecałym 1km, teraz gdy jest 5st, muszę przejechać ok 2,5 km. Przy niższych tęperaturach nawet 3,5km. :cry:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Hej, to że powoli się nagrzewa to albo termostat cały czas otwarty(piszesz że OK) albo, zapowietrzony układ chłodzenia.
Możesz też oszukać centralkę od gazu zwierają przewody które idą do czyjnika temp. na parowniku. wtedy powinien przełączyć się odrazu.
Oczywiście nie proponuję aby tak zostało ale to może coś wyjaśnić i będzie łatwiej znaleźć przyczynę.
Możesz też oszukać centralkę od gazu zwierają przewody które idą do czyjnika temp. na parowniku. wtedy powinien przełączyć się odrazu.
Oczywiście nie proponuję aby tak zostało ale to może coś wyjaśnić i będzie łatwiej znaleźć przyczynę.
Termostat jest sprawny. Wymieniałem go 2 miesiące temu, teraz przy temperatuże 60st wąż na dole zimny, na górze gorący więc raczej termostat jest dobry. Drugi objaw jest taki, że po rozgrzaniu silnika(90st) praktycznie cały czas chodzi wentylator.
Układ odpowietrzałem za pomocą odpowietrznika na wężu od nagrzewnicy.
Po zwarciu przewodów przełącza odrazu
Układ odpowietrzałem za pomocą odpowietrznika na wężu od nagrzewnicy.
Po zwarciu przewodów przełącza odrazu