[Audi 80 b4 2.0 ABT]Ślepak :D Kiera sport\ -60\4 osiemnastki
Kamuś, Tressery jak i osiemnastki sprzedane.
krzysaudi, nie bardzo rozumiem twój post. U siebie mam skrzynie krótka CGY i mi tam odpowiada. 90 koni nigdy nie będzie rakietą ale różnica w osiągach poprzez skrzynie jest spora.... na piątym biegu przy długiej skrzyni przyśpieszenie jest właściwie żadne.... na CGY jadąc 80 km\h i mając piąty bieg można bez problemu wyprzedzać bez redukcji czy szybko dojść do prędkości maksymalnej aż do odcinki na benzynie :mrgreen:
krzysaudi, nie bardzo rozumiem twój post. U siebie mam skrzynie krótka CGY i mi tam odpowiada. 90 koni nigdy nie będzie rakietą ale różnica w osiągach poprzez skrzynie jest spora.... na piątym biegu przy długiej skrzyni przyśpieszenie jest właściwie żadne.... na CGY jadąc 80 km\h i mając piąty bieg można bez problemu wyprzedzać bez redukcji czy szybko dojść do prędkości maksymalnej aż do odcinki na benzynie :mrgreen:
https://audi80.pl/audi-80-b4-20-abts ... htm#710828
AKTUALIZACJA tematu:) Nowe foto itd.
X0A = National sales program germany
B0A = Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn.
C4Z = Felgi stalowe 6 jx15h2 et37 4/108
G0C = Manualna 5-biegowa skrzynia b. (przelozenia sport.)
H3C = Opony 195/65 r15 t
J1E = Battery 220 a (40 ah)
M4U = 4-cylinder gasoline engine 2.0 l/66 kw single-point injection, closed-loop cat base engine is t4d
Q1A = Siedzenia normalne
3U0 = Bez osłony przestrzeni ładunkowej
1AC = System przeciwblokujĄcy -abs-
1G2 = Koło zapasowe dojazdówka
1MA = Bezpieczne kolo kierownicze
1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown.
3AD = Lusterko wsteczne zew.z wiekszym.zwierc.(konvex)
3BC = Lusterko zewn. plaskie, ustawiane od wewnatrz kzl
T4D = Components for base engine, unit 048.d
8E1 = Fan and windshield wiper interference suppression
3S0 = Bez poręczy dachowych
4UA = Bez poduszki bezpieczeństwa
5J0 = Bez spoilera pokrywy tylnej
0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu
8AB = Radio "alpha"
8GM = Alternator
8FA = Bez 2. akumulator
8RD = 2 głoŚniki(zwykłe)
1KD = Hamulce tarczowe tył
1LA = Faustsattelbremse przod
3FA = Bez wkładu dachu (dach pełny)
3YB = Schowek w drzwiach przod.
1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe
Hah auto w sumie już sprzedane i za tydzień będzie miało nowego właściciela a mi na koniec udało się w końcu naklejkę rozszyfrować.
1KD = Hamulce tarczowe tył \\ więc jednak seryjnie wyjechał z tarczami na tyle.
G0C = Manualna 5-biegowa skrzynia b. (przelozenia sport.)\\ Może i się fajnie zbiera w porównaniu z innymi ABT z dłuuuugimi skrzyniami ale na trasy ta skrzynia jest do dupy ;/
I co ciekawe zarazem do tej skrzyni stosowano mocniejsze przeguby wewnętrzne o średnicy 100mm a nie jak przy pozostałych o średnicy 94mm. No i w sumie jest to pierwsze Audi w którym nie ukręciłem z głupawki właśnie przegubów wewnętrznych:D
1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe \\:P no kiedyś było komfortowe i to aż nadto i dwa metry nad ziemią....
1MA = Bezpieczne kolo kierownicze co to jest? Procon ten czy co?
T4D = Components for base engine, unit 048.d
8E1 = Fan and windshield wiper interference suppression
1LA = Faustsattelbremse przod
No i tego nie kumam
AKTUALIZACJA tematu:) Nowe foto itd.
X0A = National sales program germany
B0A = Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn.
C4Z = Felgi stalowe 6 jx15h2 et37 4/108
G0C = Manualna 5-biegowa skrzynia b. (przelozenia sport.)
H3C = Opony 195/65 r15 t
J1E = Battery 220 a (40 ah)
M4U = 4-cylinder gasoline engine 2.0 l/66 kw single-point injection, closed-loop cat base engine is t4d
Q1A = Siedzenia normalne
3U0 = Bez osłony przestrzeni ładunkowej
1AC = System przeciwblokujĄcy -abs-
1G2 = Koło zapasowe dojazdówka
1MA = Bezpieczne kolo kierownicze
1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown.
3AD = Lusterko wsteczne zew.z wiekszym.zwierc.(konvex)
3BC = Lusterko zewn. plaskie, ustawiane od wewnatrz kzl
T4D = Components for base engine, unit 048.d
8E1 = Fan and windshield wiper interference suppression
3S0 = Bez poręczy dachowych
4UA = Bez poduszki bezpieczeństwa
5J0 = Bez spoilera pokrywy tylnej
0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu
8AB = Radio "alpha"
8GM = Alternator
8FA = Bez 2. akumulator
8RD = 2 głoŚniki(zwykłe)
1KD = Hamulce tarczowe tył
1LA = Faustsattelbremse przod
3FA = Bez wkładu dachu (dach pełny)
3YB = Schowek w drzwiach przod.
1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe
Hah auto w sumie już sprzedane i za tydzień będzie miało nowego właściciela a mi na koniec udało się w końcu naklejkę rozszyfrować.
1KD = Hamulce tarczowe tył \\ więc jednak seryjnie wyjechał z tarczami na tyle.
G0C = Manualna 5-biegowa skrzynia b. (przelozenia sport.)\\ Może i się fajnie zbiera w porównaniu z innymi ABT z dłuuuugimi skrzyniami ale na trasy ta skrzynia jest do dupy ;/
I co ciekawe zarazem do tej skrzyni stosowano mocniejsze przeguby wewnętrzne o średnicy 100mm a nie jak przy pozostałych o średnicy 94mm. No i w sumie jest to pierwsze Audi w którym nie ukręciłem z głupawki właśnie przegubów wewnętrznych:D
1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe \\:P no kiedyś było komfortowe i to aż nadto i dwa metry nad ziemią....
1MA = Bezpieczne kolo kierownicze co to jest? Procon ten czy co?
T4D = Components for base engine, unit 048.d
8E1 = Fan and windshield wiper interference suppression
1LA = Faustsattelbremse przod
No i tego nie kumam
Dobra Pany więc audi zostaję u mnie.... ludzie wysłali z 80 zapytań i zaliczki chcieli wpłacać na Audi jako że przebywam za granicą i jakoś kilka dni przed wyjazdem do Polski stwierdziłem że szkoda za marne grosze sprzedawać samochód to przyjechałem do PL i tam zrobiłem to co było do zrobienia. Czyli wpadł nowy rozrząd, nowa pompa wody,nowy pasek alternatora i pompy wody\wspomagania. Sprzęgło zostawiłem sobie na inny przyjazd do Polski bo ani się nie ślizga i poza wysokim "braniem" sprzęgła nic mu nie dolega. Szkoda mi po prostu tego auta bo przez dwa lata zrobiłem jakieś 100 tyś km na pewno i do tego bez awaryjnie i ekonomicznie. Więc "zrobionym" samochodem wróciłem z powrotem na zachód:D A jako że szukam innego auta dla siebie to druga połówka w końcu zrobi prawko i audi zostaje dla niej. Tyle w temacie:) Teraz szukam ładnych papci 17 i trochę białego lakieru trzeba kupić:D żeby tak patriotycznie było:D
Po prawie 28 miesiącach użytkowania Audi zmieniło właściciela. Na szczęście w trójmieście i że tak powiem zostało w "PKA" Przejechała ze mną dużo... koło 160 tyś km. Ani razu nie zawiodła . Zawsze dojechałem w punktu A do B a tylko raz się zdarzyło że nie mogłem odpalić na BP i LPG a winny był przekaźnik od gazu który działał po podłączeniu na nowo do niego napięcia.
Następca jest już od jakiegoś czasu i tylko mam nadzieje że będzie tak samo niezawodny jak Audi.
Pozdrawiam i temat można ZAMKNĄĆ :cry:
Następca jest już od jakiegoś czasu i tylko mam nadzieje że będzie tak samo niezawodny jak Audi.
Pozdrawiam i temat można ZAMKNĄĆ :cry:
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt: