[B4 1.9 1Z 90KM] zmiana wiazki.przepywki, kompa i pompy z bo
[B4 1.9 1Z 90KM] zmiana wiazki.przepywki, kompa i pompy z bo
witam wzialem sie za zmiane wiazki z 1z bosha na 1z pierburga,wszystko pozakladalem lecz wogule niezalacza mi pompy wtryskowej ,komp jest dobry na 100procent zakladalem do drugiej audi jest po sofcie kostrza i tamta audi lata na nim,wiec komp jest wporzadku,na vagu wywala odciecie paliwa,jak podlacze elektrozawor bezposrednio do plusa to zapala ale strasznie kopci i niewchodzi wogule na obroty czy to tak jest jak sie podlaczy tdi na krotko?i moje pytanie co jest nie tak ze niezalacza pompy wtryskowej,czy brakuje jakiegos przekaznika?czy wogule tam jakis przekaznik przychodzi?jestem zielony juz ,na boschu padl mi nastawnik wiec postanowilem przelozyc na indukcyjny ale niewiem czy dobrze zrobilem ,pomocy panowie <osohozi>
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
-
- Forum Audi 80
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
Ja tam się nie wtrącam ,bo nie widzę co tam kudys78, nadziałał Jak wymieniał całą wiązkę ,to wszystko powinno być ok...W audi nie ma żadnego przekaznika dla n109 ,zasialnie idzie bezpośrednio z kompa ,z pinu 53szymon_xd2 pisze:czekaj na MUNIOR-a moze Ci cos wyjasni ...co i jak
[ Dodano: 2013-11-20, 21:13 ]
Nie ma żadnych różnic ,bo pisze że przełożył całą wiązkę z pierburga ...więc nie może być różnic 8-) co innego jakby przeszczepiał wtykę od kompa ,do swojej instalacji A podłaczjąc na krótko n109 ,nie powinno być takich objawów ...co prawda auto jedzie w stanie awaryjnym ,kiedy komp nie widzi n109 ,ale jedzie w miarę normalnie ,do 120BorysTDI pisze: musisz w autodacie poszukać różnic w podłączeniu kabli, bo ewidentnie masz zrypaną wiązkę pompy
-
- Forum Audi 80
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Kontakt:
http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
w którymś temacie masz rozpiskę co i jak ma być
w którymś temacie masz rozpiskę co i jak ma być
zmiana wiazki.przepywki, kompa i pompy z boscha na pierburg