Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 2.0E ABK 115KM+LPG] Ten złom nie chce odpalić !!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

[ 2.0E ABK 115KM+LPG] Ten złom nie chce odpalić !!

Post autor: Damian80b4LDZ » 22 lis 2013, 17:15

Pomóżcie bo zaraz rozj... te niewdzięczne auto , opis sytuacji jest taki . Wczoraj jeździłem sobie wszystko było bez najmniejszego problemu . Dzisiaj rano wsiadam do auta przekręcam kluczyk a tam kręci,kręci ale zapalić nie chce.Dobra wymieniona kopułka i palec na nową Beru+ cewka . Co się okazuje prąd jest , ale dalej nie chce odpalić (w między czasie ładowany ,rozładowany aku) . Polazłem z kablem i z kompem , wkładam aku podłączam , podpinam kable pod kopa i wyskakuje mi błąd 522 Czujnik temp.cieczy chłodzącej G62 przerywa lub zwarcie do plusa. Odłączyłem czujnik odpalam i to samo,podłączyłem stary czujnik odpalam i to samo , czyli kręci ale odpalić nie chce . Kurde ręce mi opadają i wściekłość na to auto sie nasila , multum kasy wpakowane a ono tak się odwdzięcza . Pomóżcie koledzy i podpowiedzcie co moze być nie tak

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 22 lis 2013, 17:21

Damian80b4LDZ, a że tak zapytam paliwo jest :-P bo mówisz o paleniu na bp :?: a pompa paliwa pracuje :?:

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 22 lis 2013, 17:30

paliwo wczoraj wlewałem 15l , pompa chyba też pracuje bo jak przekręcę stacyjkę to coś cyknie

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 22 lis 2013, 17:33

Damian80b4LDZ pisze: pompa chyba też pracuje bo jak przekręcę stacyjkę to coś cyknie
cyknięcie cyknięciem ale powinno być słychać pompę paliwową w baku która dobija ciśnienie tak przez sekundę

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 22 lis 2013, 17:36

kurcze :D chyba jest , wiem że cyknięcie takie jest , jutro dokładnie jeszcze sprawdzę , ale sądzę że to nie wina pompa tak z godziny na godzine by się chyba nie zepsuła .Może to coś od gazu?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 22 lis 2013, 17:43

Damian80b4LDZ pisze:jutro dokładnie jeszcze sprawdzę , ale sądzę że to nie wina pompa tak z godziny na godzine by się chyba nie zepsuła
no moja zdechła akurat od razu, powiem tak przyjechałem z pracy a po 30 min chciałem pojechać do sklepu i lipa auto nie odpala i po szybkiej diagnozie pompa nie pracuje, dlaczego bo skończyły się w niej szczotki.
Damian80b4LDZ pisze:Może to coś od gazu?
może, chodź na tym za bardzo się nie znam, a na gazie nie próbowałeś odpalić :?:

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 22 lis 2013, 17:46

tak próbowałem awaryjnie odpalić na gazie i też dupa , a jaki powinien być dźwięk tej pompy

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 22 lis 2013, 17:52

Damian80b4LDZ pisze:tak próbowałem awaryjnie odpalić na gazie i też dupa
no skoro tak to raczej coś innego będzie przyczyną pewnie
Szukaj przyczyny w zapłonie, tak mi się zdaje.
Damian80b4LDZ pisze:a jaki powinien być dźwięk tej pompy
u mnie np jest to takie jakby buczenie ale skoro na gazie też nie odpala to raczej nie tędy droga.

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 22 lis 2013, 17:52

Jak miałem 2.0 ABK to u mnie słychać było po prostu z bagażnika zaciąganie paliwa.

Też miałem kiedyś podobny problem to właśnie cewka była problemem, no ale widzę że już ją wymieniłeś. Nic nie próbuje nawet załapać?

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 22 lis 2013, 17:55

nie , nawet nie chce zapałać , a wczoraj chodził jak złoto i jak by jakieś skrzaty przyszły i coś rozwaliły

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 22 lis 2013, 18:17

Pomalutku i bez nerwów a widzę że sobie sam poradzisz.
Do pracy motoru potrzebna jest nafta , ogień i odpowiednie ułożenie różnych trybów.
To ostatnie raczej nagle się nie przestawiły. Oblukaj pomału pozostałe i na pewno będzie brrrymmm.

rewers
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:29

Post autor: rewers » 22 lis 2013, 19:23

Kolego nie napisałeś czy jest iskra trzeba to sprawdzić a teraz jest ciemno to bedzie dobrze widać, bież jaką świece włóż w byle który przewód połóż na masie i zakręć najlepiej jak ci ktoś pomoże i raptownie padł czujnik halla wyjechałem tylko z miejsca parkingowego do tyłu koniec do przodu już nie pojechał. Sprawdz iskrę i napisz.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 22 lis 2013, 21:00

Iskra jest ,sorrka ze nie napisałem

[ Dodano: 2013-11-22, 23:08 ]
A czy jest jakiś bezpiecznik odpowiadajacy za pracę pompy paliwa

[ Dodano: 2013-11-23, 19:12 ]
A więc koledzy mam winowajce , pompa paliwa się zawiesiła.Tata sprawdzał czy słuchać tłoczenie paliwa a ja przekręcałem kluczyk i nic nie było słychać . Dzisiaj spróbowałem odpalić zgodnie z instrukcją awaryjnie na gazie , i bzyknęła od razu , otworzyłem tą klapkę w bagażniku gdzie znajduje się pompa i przyłożyłem ucho i normalnie szumiało , więc pracowała , zgasiłem i odpaliłem normalnie na benz i też odpaliła już normalnie , ale mam coś takiego że raz na kilka odpaleń nie wskoczy normalnie na te 1100-1200obr, tylko wskoczy na 600 i zaraz potem dopiero na 1100-1200obr.Czy mogą być to objawy nie domagającej już pompy ? bo zamówiłem już i tak nową

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 23 lis 2013, 19:59

I zamów też nowy filtr paliwa ten w prawym tylnym nadkolu bo jak tego nie zrobisz czeka cię powtórka z rozrywki.

A przekaźnik to był chyba 208 nad nogami kierowcy ale pewny nie jestem.

Można zakupić nowy zamiennik pod warunkiem wymiany filtra paliwa.

A pompy zdychają z winy nie wymienianych filtrów paliwa. Zwłaszcza w ABK gdzie jest ograniczenie prądowe.

Tak więc istnieje opcja, że wymiana samego filtra też mogłaby pomóc.

Ale jak pompa raz zastrajkowała to już jej za dużo życia nie zostało.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 23 lis 2013, 20:04

Właśnie kolego :D wymieniliśmy ostatnio z tatą filtr paliwa , ale po założeniu ciekło z niego i oddaliśmy na gwar i włożyliśmy stary , a stary z tego co tata powiedział to ori Audi srebrny z czerwonym paskiem po środku

[ Dodano: 2013-11-23, 21:03 ]
Mam jeszcze takie pytanko , mam LPG i mam świece NGK 3-elektrodowe które mają może z 500km , przeczytałem ostatnio że do gazu nie zakłada sie 3 elektrodowych tylko 1elektrodowe,co teraz ? mogę na nich jeździć czy mam wymieniać

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl