[ 2.0E ABK 115KM+LPG] Ten złom nie chce odpalić !!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
[ 2.0E ABK 115KM+LPG] Ten złom nie chce odpalić !!
Pomóżcie bo zaraz rozj... te niewdzięczne auto , opis sytuacji jest taki . Wczoraj jeździłem sobie wszystko było bez najmniejszego problemu . Dzisiaj rano wsiadam do auta przekręcam kluczyk a tam kręci,kręci ale zapalić nie chce.Dobra wymieniona kopułka i palec na nową Beru+ cewka . Co się okazuje prąd jest , ale dalej nie chce odpalić (w między czasie ładowany ,rozładowany aku) . Polazłem z kablem i z kompem , wkładam aku podłączam , podpinam kable pod kopa i wyskakuje mi błąd 522 Czujnik temp.cieczy chłodzącej G62 przerywa lub zwarcie do plusa. Odłączyłem czujnik odpalam i to samo,podłączyłem stary czujnik odpalam i to samo , czyli kręci ale odpalić nie chce . Kurde ręce mi opadają i wściekłość na to auto sie nasila , multum kasy wpakowane a ono tak się odwdzięcza . Pomóżcie koledzy i podpowiedzcie co moze być nie tak
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
no moja zdechła akurat od razu, powiem tak przyjechałem z pracy a po 30 min chciałem pojechać do sklepu i lipa auto nie odpala i po szybkiej diagnozie pompa nie pracuje, dlaczego bo skończyły się w niej szczotki.Damian80b4LDZ pisze:jutro dokładnie jeszcze sprawdzę , ale sądzę że to nie wina pompa tak z godziny na godzine by się chyba nie zepsuła
może, chodź na tym za bardzo się nie znam, a na gazie nie próbowałeś odpalić :?:Damian80b4LDZ pisze:Może to coś od gazu?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
no skoro tak to raczej coś innego będzie przyczyną pewnieDamian80b4LDZ pisze:tak próbowałem awaryjnie odpalić na gazie i też dupa
Szukaj przyczyny w zapłonie, tak mi się zdaje.
u mnie np jest to takie jakby buczenie ale skoro na gazie też nie odpala to raczej nie tędy droga.Damian80b4LDZ pisze:a jaki powinien być dźwięk tej pompy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Kolego nie napisałeś czy jest iskra trzeba to sprawdzić a teraz jest ciemno to bedzie dobrze widać, bież jaką świece włóż w byle który przewód połóż na masie i zakręć najlepiej jak ci ktoś pomoże i raptownie padł czujnik halla wyjechałem tylko z miejsca parkingowego do tyłu koniec do przodu już nie pojechał. Sprawdz iskrę i napisz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Iskra jest ,sorrka ze nie napisałem
[ Dodano: 2013-11-22, 23:08 ]
A czy jest jakiś bezpiecznik odpowiadajacy za pracę pompy paliwa
[ Dodano: 2013-11-23, 19:12 ]
A więc koledzy mam winowajce , pompa paliwa się zawiesiła.Tata sprawdzał czy słuchać tłoczenie paliwa a ja przekręcałem kluczyk i nic nie było słychać . Dzisiaj spróbowałem odpalić zgodnie z instrukcją awaryjnie na gazie , i bzyknęła od razu , otworzyłem tą klapkę w bagażniku gdzie znajduje się pompa i przyłożyłem ucho i normalnie szumiało , więc pracowała , zgasiłem i odpaliłem normalnie na benz i też odpaliła już normalnie , ale mam coś takiego że raz na kilka odpaleń nie wskoczy normalnie na te 1100-1200obr, tylko wskoczy na 600 i zaraz potem dopiero na 1100-1200obr.Czy mogą być to objawy nie domagającej już pompy ? bo zamówiłem już i tak nową
[ Dodano: 2013-11-22, 23:08 ]
A czy jest jakiś bezpiecznik odpowiadajacy za pracę pompy paliwa
[ Dodano: 2013-11-23, 19:12 ]
A więc koledzy mam winowajce , pompa paliwa się zawiesiła.Tata sprawdzał czy słuchać tłoczenie paliwa a ja przekręcałem kluczyk i nic nie było słychać . Dzisiaj spróbowałem odpalić zgodnie z instrukcją awaryjnie na gazie , i bzyknęła od razu , otworzyłem tą klapkę w bagażniku gdzie znajduje się pompa i przyłożyłem ucho i normalnie szumiało , więc pracowała , zgasiłem i odpaliłem normalnie na benz i też odpaliła już normalnie , ale mam coś takiego że raz na kilka odpaleń nie wskoczy normalnie na te 1100-1200obr, tylko wskoczy na 600 i zaraz potem dopiero na 1100-1200obr.Czy mogą być to objawy nie domagającej już pompy ? bo zamówiłem już i tak nową
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
I zamów też nowy filtr paliwa ten w prawym tylnym nadkolu bo jak tego nie zrobisz czeka cię powtórka z rozrywki.
A przekaźnik to był chyba 208 nad nogami kierowcy ale pewny nie jestem.
Można zakupić nowy zamiennik pod warunkiem wymiany filtra paliwa.
A pompy zdychają z winy nie wymienianych filtrów paliwa. Zwłaszcza w ABK gdzie jest ograniczenie prądowe.
Tak więc istnieje opcja, że wymiana samego filtra też mogłaby pomóc.
Ale jak pompa raz zastrajkowała to już jej za dużo życia nie zostało.
A przekaźnik to był chyba 208 nad nogami kierowcy ale pewny nie jestem.
Można zakupić nowy zamiennik pod warunkiem wymiany filtra paliwa.
A pompy zdychają z winy nie wymienianych filtrów paliwa. Zwłaszcza w ABK gdzie jest ograniczenie prądowe.
Tak więc istnieje opcja, że wymiana samego filtra też mogłaby pomóc.
Ale jak pompa raz zastrajkowała to już jej za dużo życia nie zostało.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Właśnie kolego wymieniliśmy ostatnio z tatą filtr paliwa , ale po założeniu ciekło z niego i oddaliśmy na gwar i włożyliśmy stary , a stary z tego co tata powiedział to ori Audi srebrny z czerwonym paskiem po środku
[ Dodano: 2013-11-23, 21:03 ]
Mam jeszcze takie pytanko , mam LPG i mam świece NGK 3-elektrodowe które mają może z 500km , przeczytałem ostatnio że do gazu nie zakłada sie 3 elektrodowych tylko 1elektrodowe,co teraz ? mogę na nich jeździć czy mam wymieniać
[ Dodano: 2013-11-23, 21:03 ]
Mam jeszcze takie pytanko , mam LPG i mam świece NGK 3-elektrodowe które mają może z 500km , przeczytałem ostatnio że do gazu nie zakłada sie 3 elektrodowych tylko 1elektrodowe,co teraz ? mogę na nich jeździć czy mam wymieniać