Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b3 2.0 16v 6A DOHC] wymiana sterownika

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Łukasz Kam.
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 17 lis 2007, 19:05
Lokalizacja: Biała Podlaska

[80 b3 2.0 16v 6A DOHC] wymiana sterownika

Post autor: Łukasz Kam. » 23 lis 2007, 20:03

Witam. Musze kupić nowy sterownik do swojego audi i pytanie jest czy musi być identyczny nemer bosch i audi czy może być inny numer aby od identycznego samochodu czyli b3 2.0 16v ?
numery mojego sterownika BOSCH 0 261 200 242 893 907 404 P MOTRONIC niestety identycznego nie mogę znaleść.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 24 lis 2007, 09:07

Numery musza byc identyczne jak te na Twoim sterowniku, musza sie pokrywać <ok>

Łukasz Kam.
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 17 lis 2007, 19:05
Lokalizacja: Biała Podlaska

[80 b3 2.0 16v DOHC] problem ze sterownikiem silika

Post autor: Łukasz Kam. » 24 lis 2007, 17:23

To jest problem bo szykam już dwa miesiące i nic nie mogę znaleść... może ktoś gdzieś widział:
BOSCH 0 261 200 242 893 907 404 P MOTRONIC

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 24 lis 2007, 18:44

A co dzieje sie za starym, ze musiasz kupywać nowy?

Łukasz Kam.
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 17 lis 2007, 19:05
Lokalizacja: Biała Podlaska

[80 b3 2.0 16v 6A] problem ze sterownikiem

Post autor: Łukasz Kam. » 25 lis 2007, 10:11


Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 25 lis 2007, 12:28

A próbowałeś podac zasilanie bezpośrednio z akumulatora? Być moze gdzieś jest przerwa w kablach. Najlepiej znaleść kogoś kto ma takie auto, i podmienić kompuer na chwile. Co do poszukiwań auta poszukaj na allegro w swojej oklicy na ofertach sprzedaży, moze ktoś akurat ma taki silnik.

Łukasz Kam.
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 17 lis 2007, 19:05
Lokalizacja: Biała Podlaska

[80 b3 2.0 16v] problem sterownika

Post autor: Łukasz Kam. » 25 lis 2007, 17:26

Posiadam dwa sterowniki. Na jednym na złączach nie ma wogóle zasilania i podłączałem bezpośrednio z akumulatora i dalej nic. Przewody od komputera do złączy są ok bo sprawdzaliśmy miernikiem. Na drugim kompie zasilanie na czarnym złączu jest ale na brązowym nie ma nic i dalej nie komunikuje się. W czwartek jade do znajomego mechanika patrzeć dalej. A co do tego żeby znaleść identyczną to jest trudno bo to limitowana wresja sport edition i żadko wogóle na allegro pojawia się coś takiego.

[ Dodano: 2007-12-02, 16:08 ]
Witam. Po przerwie. A więc kupiłem w końcu sprawny sterownik. Mechanik podłączył komputer i pokazało tylko błąd silniczka krokowego. Podstawiłem drugi i na zimnym dalej auto gaśnie i dalej falują obroty. Jak się nagrzeje to trzyma wysokie obroty i na gazie i na benzynie. Możliwe że drugi też jest walnięty ale teraz jak odpinam wtyczkę od rozdzielacza paliwa (wtrysku) to na benzynie jeszcze chwile falują obroty po czym na chwile się uspokaja i jest ok. Ale po ok 30s znów silnik zaczyna falować. Czy to znaczy że rozdzielacz też jest do wymiany?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl