Witam. Musze kupić nowy sterownik do swojego audi i pytanie jest czy musi być identyczny nemer bosch i audi czy może być inny numer aby od identycznego samochodu czyli b3 2.0 16v ?
numery mojego sterownika BOSCH 0 261 200 242 893 907 404 P MOTRONIC niestety identycznego nie mogę znaleść.
[80 b3 2.0 16v 6A DOHC] wymiana sterownika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 lis 2007, 19:05
- Lokalizacja: Biała Podlaska
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 lis 2007, 19:05
- Lokalizacja: Biała Podlaska
[80 b3 2.0 16v DOHC] problem ze sterownikiem silika
To jest problem bo szykam już dwa miesiące i nic nie mogę znaleść... może ktoś gdzieś widział:
BOSCH 0 261 200 242 893 907 404 P MOTRONIC
BOSCH 0 261 200 242 893 907 404 P MOTRONIC
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 lis 2007, 19:05
- Lokalizacja: Biała Podlaska
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 lis 2007, 19:05
- Lokalizacja: Biała Podlaska
[80 b3 2.0 16v] problem sterownika
Posiadam dwa sterowniki. Na jednym na złączach nie ma wogóle zasilania i podłączałem bezpośrednio z akumulatora i dalej nic. Przewody od komputera do złączy są ok bo sprawdzaliśmy miernikiem. Na drugim kompie zasilanie na czarnym złączu jest ale na brązowym nie ma nic i dalej nie komunikuje się. W czwartek jade do znajomego mechanika patrzeć dalej. A co do tego żeby znaleść identyczną to jest trudno bo to limitowana wresja sport edition i żadko wogóle na allegro pojawia się coś takiego.
[ Dodano: 2007-12-02, 16:08 ]
Witam. Po przerwie. A więc kupiłem w końcu sprawny sterownik. Mechanik podłączył komputer i pokazało tylko błąd silniczka krokowego. Podstawiłem drugi i na zimnym dalej auto gaśnie i dalej falują obroty. Jak się nagrzeje to trzyma wysokie obroty i na gazie i na benzynie. Możliwe że drugi też jest walnięty ale teraz jak odpinam wtyczkę od rozdzielacza paliwa (wtrysku) to na benzynie jeszcze chwile falują obroty po czym na chwile się uspokaja i jest ok. Ale po ok 30s znów silnik zaczyna falować. Czy to znaczy że rozdzielacz też jest do wymiany?
[ Dodano: 2007-12-02, 16:08 ]
Witam. Po przerwie. A więc kupiłem w końcu sprawny sterownik. Mechanik podłączył komputer i pokazało tylko błąd silniczka krokowego. Podstawiłem drugi i na zimnym dalej auto gaśnie i dalej falują obroty. Jak się nagrzeje to trzyma wysokie obroty i na gazie i na benzynie. Możliwe że drugi też jest walnięty ale teraz jak odpinam wtyczkę od rozdzielacza paliwa (wtrysku) to na benzynie jeszcze chwile falują obroty po czym na chwile się uspokaja i jest ok. Ale po ok 30s znów silnik zaczyna falować. Czy to znaczy że rozdzielacz też jest do wymiany?