Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK]Płyn chłodniczy za siedzeniem kierowcy-skąd?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
OREŁ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 09 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: SCI/KR

[B4 ABK]Płyn chłodniczy za siedzeniem kierowcy-skąd?

Post autor: OREŁ » 24 lis 2007, 12:03

Panowie mam taki problem wczoraj zauważyłem mokro w misce za fotelem kierowcy skąd to się wzięło? Tak wogóle to gdzie jest wężownica w tym modelu? Acha i jest to napewno płyn chłodniczy co tu robić z tym?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 24 lis 2007, 12:07

Może nagrzewnica cieknie :?: To chybya jedyne wyjaśnienie :-?

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 24 lis 2007, 12:12

witaj nie czuć zapach płynu przez nawiewy jedynie tak jak napisał Labiel :-D Sprawdzałeś czy ubywa ci płynu we zbiorniczku może to gdzieś coś przecieka a nie płyn chłodniczy aż za przednim siedzeniem dziwne
Ostatnio zmieniony 24 lis 2007, 13:54 przez goldi j51, łącznie zmieniany 1 raz.

OREŁ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 09 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: SCI/KR

Post autor: OREŁ » 24 lis 2007, 13:31

Hmm właśnie nie bardzo albo mój węch jest słaby:D, dobra a gdzie ona sie znajduje i jak sie do niej dostać to rozbiorę i zobaczę bo to jest ewidentnie płyn i to świeży bo cały układ płukałem i wymieniałem płyn kilka dni temu. Jedyne co mnie zastanawia to którędy on cieknie jak to jest tuz przed tylnią kanapą (tam sie zbierał)

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 24 lis 2007, 14:29

Nagrzewnica znajduje się pod konsolą w środkowej części na wysokości środkowych kratek. Aby się do niej dostać zapoznaj się z tą lekturą: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... info/id,6/ tylko się najpierw zarejestruj. A jak płukałeś układ to możliwe że wypłukany brud rozczelnił nagrzewnice i cieknie. Temat przerabiałem we wrześniu. Pozdrawiam.

OREŁ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 09 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: SCI/KR

Post autor: OREŁ » 24 lis 2007, 14:46

kokolino1 pisze:Nagrzewnica znajduje się pod konsolą w środkowej części na wysokości środkowych kratek. Aby się do niej dostać zapoznaj się z tą lekturą: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... info/id,6/ tylko się najpierw zarejestruj. A jak płukałeś układ to możliwe że wypłukany brud rozczelnił nagrzewnice i cieknie. Temat przerabiałem we wrześniu. Pozdrawiam.
No dobra tylko czemu płyn jest z tyłu a nie z przodu??

Awatar użytkownika
MorajB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 386
Rejestracja: 07 kwie 2007, 18:19

Post autor: MorajB4 » 24 lis 2007, 14:53

jest mozliwe ze "Płynie" przez kanał nagrzewający nogi pasażerów... tak jak było to u mnie :) ale wymieniłem nagrzewnice i jest oki

OREŁ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 09 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: SCI/KR

Post autor: OREŁ » 24 lis 2007, 15:20

Właśnie oglądałem opis ze zdjęciami z demontażu nagrzewnicy :( japie... ile rozbierania :( :( :( masakra najpierw spróbuje zdiagnozować czy to faktycznie nagrzewnica puszcza potem będę się martwił dalej.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 24 lis 2007, 15:28

OREŁ pisze:Właśnie oglądałem opis ze zdjęciami z demontażu nagrzewnicy :( japie... ile rozbierania :( :( :( masakra najpierw spróbuje zdiagnozować czy to faktycznie nagrzewnica puszcza potem będę się martwił dalej.
Ja też zwlekałem prawie rok jak to przeczytałem a jak się wziąłem do roboty to trochę ponad 4 godzinki i po robocie.

OREŁ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 09 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: SCI/KR

Post autor: OREŁ » 24 lis 2007, 17:31

kokolino1 pisze:
OREŁ pisze:Właśnie oglądałem opis ze zdjęciami z demontażu nagrzewnicy :( japie... ile rozbierania :( :( :( masakra najpierw spróbuje zdiagnozować czy to faktycznie nagrzewnica puszcza potem będę się martwił dalej.
Ja też zwlekałem prawie rok jak to przeczytałem a jak się wziąłem do roboty to trochę ponad 4 godzinki i po robocie.
No właśnie tylko problem u mnie jest tego typu że narzędzia mam 140 km ode mnie, a to co mam przy sobie to podejrzewam że praca by wyglądała jak w erze kamienia łupanego :D.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 24 lis 2007, 17:41

pooglądaj wszystko dokładnie zobacz ten płyn co napisałem a jak się okaże że nagrzewnica no to parę godzin roboty też to przerabiałem koszt nagrzewnicy to około 50 zł i tak jak napisał kokolino1 tam jest dokładnie pokazane krok po kroku powodzenia

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 24 lis 2007, 19:01

OREŁ pisze:No właśnie tylko problem u mnie jest tego typu że narzędzia mam 140 km ode mnie, a to co mam przy sobie to podejrzewam że praca by wyglądała jak w erze kamienia łupanego :D.
Z tego co pamiętam to tam inne narzędzia nie są potrzebne :lol: , a poważnie to o ile mnie pamięć nie myli to wkrętak krzyżakowy, klucz nasadowy 8 mały, dziesiątka, imbus 6 do przełącznika i klucz 22 lub 24 do kiery. Sam naszykowałem całą kupę narzędzi a okazało się, że wystarczyło wziąść jeden koplet małych nasadek i klucz do kiery i wszystko rozbierzesz.

OREŁ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 09 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: SCI/KR

Post autor: OREŁ » 25 lis 2007, 01:06

kokolino1 pisze:
OREŁ pisze:No właśnie tylko problem u mnie jest tego typu że narzędzia mam 140 km ode mnie, a to co mam przy sobie to podejrzewam że praca by wyglądała jak w erze kamienia łupanego :D.
Z tego co pamiętam to tam inne narzędzia nie są potrzebne :lol: , a poważnie to o ile mnie pamięć nie myli to wkrętak krzyżakowy, klucz nasadowy 8 mały, dziesiątka, imbus 6 do przełącznika i klucz 22 lub 24 do kiery. Sam naszykowałem całą kupę narzędzi a okazało się, że wystarczyło wziąść jeden koplet małych nasadek i klucz do kiery i wszystko rozbierzesz.
No to dobrze bo już miałem przypadek że gałki odkręcałem kluczem od rowera hehe :lol: :lol: :lol: Ale zanim to wszystko rozkręcę to chce najpierw tunel rozebrać i konsole nawiewu i sprawdzić czy to faktycznie tam leje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl