[B4 ABK]Płyn chłodniczy za siedzeniem kierowcy-skąd?
[B4 ABK]Płyn chłodniczy za siedzeniem kierowcy-skąd?
Panowie mam taki problem wczoraj zauważyłem mokro w misce za fotelem kierowcy skąd to się wzięło? Tak wogóle to gdzie jest wężownica w tym modelu? Acha i jest to napewno płyn chłodniczy co tu robić z tym?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
witaj nie czuć zapach płynu przez nawiewy jedynie tak jak napisał Labiel Sprawdzałeś czy ubywa ci płynu we zbiorniczku może to gdzieś coś przecieka a nie płyn chłodniczy aż za przednim siedzeniem dziwne
Ostatnio zmieniony 24 lis 2007, 13:54 przez goldi j51, łącznie zmieniany 1 raz.
Hmm właśnie nie bardzo albo mój węch jest słaby:D, dobra a gdzie ona sie znajduje i jak sie do niej dostać to rozbiorę i zobaczę bo to jest ewidentnie płyn i to świeży bo cały układ płukałem i wymieniałem płyn kilka dni temu. Jedyne co mnie zastanawia to którędy on cieknie jak to jest tuz przed tylnią kanapą (tam sie zbierał)
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nagrzewnica znajduje się pod konsolą w środkowej części na wysokości środkowych kratek. Aby się do niej dostać zapoznaj się z tą lekturą: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... info/id,6/ tylko się najpierw zarejestruj. A jak płukałeś układ to możliwe że wypłukany brud rozczelnił nagrzewnice i cieknie. Temat przerabiałem we wrześniu. Pozdrawiam.
No dobra tylko czemu płyn jest z tyłu a nie z przodu??kokolino1 pisze:Nagrzewnica znajduje się pod konsolą w środkowej części na wysokości środkowych kratek. Aby się do niej dostać zapoznaj się z tą lekturą: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... info/id,6/ tylko się najpierw zarejestruj. A jak płukałeś układ to możliwe że wypłukany brud rozczelnił nagrzewnice i cieknie. Temat przerabiałem we wrześniu. Pozdrawiam.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja też zwlekałem prawie rok jak to przeczytałem a jak się wziąłem do roboty to trochę ponad 4 godzinki i po robocie.OREŁ pisze:Właśnie oglądałem opis ze zdjęciami z demontażu nagrzewnicy japie... ile rozbierania masakra najpierw spróbuje zdiagnozować czy to faktycznie nagrzewnica puszcza potem będę się martwił dalej.
No właśnie tylko problem u mnie jest tego typu że narzędzia mam 140 km ode mnie, a to co mam przy sobie to podejrzewam że praca by wyglądała jak w erze kamienia łupanego .kokolino1 pisze:Ja też zwlekałem prawie rok jak to przeczytałem a jak się wziąłem do roboty to trochę ponad 4 godzinki i po robocie.OREŁ pisze:Właśnie oglądałem opis ze zdjęciami z demontażu nagrzewnicy japie... ile rozbierania masakra najpierw spróbuje zdiagnozować czy to faktycznie nagrzewnica puszcza potem będę się martwił dalej.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Z tego co pamiętam to tam inne narzędzia nie są potrzebne :lol: , a poważnie to o ile mnie pamięć nie myli to wkrętak krzyżakowy, klucz nasadowy 8 mały, dziesiątka, imbus 6 do przełącznika i klucz 22 lub 24 do kiery. Sam naszykowałem całą kupę narzędzi a okazało się, że wystarczyło wziąść jeden koplet małych nasadek i klucz do kiery i wszystko rozbierzesz.OREŁ pisze:No właśnie tylko problem u mnie jest tego typu że narzędzia mam 140 km ode mnie, a to co mam przy sobie to podejrzewam że praca by wyglądała jak w erze kamienia łupanego .
No to dobrze bo już miałem przypadek że gałki odkręcałem kluczem od rowera hehe :lol: :lol: :lol: Ale zanim to wszystko rozkręcę to chce najpierw tunel rozebrać i konsole nawiewu i sprawdzić czy to faktycznie tam leje.kokolino1 pisze:Z tego co pamiętam to tam inne narzędzia nie są potrzebne :lol: , a poważnie to o ile mnie pamięć nie myli to wkrętak krzyżakowy, klucz nasadowy 8 mały, dziesiątka, imbus 6 do przełącznika i klucz 22 lub 24 do kiery. Sam naszykowałem całą kupę narzędzi a okazało się, że wystarczyło wziąść jeden koplet małych nasadek i klucz do kiery i wszystko rozbierzesz.OREŁ pisze:No właśnie tylko problem u mnie jest tego typu że narzędzia mam 140 km ode mnie, a to co mam przy sobie to podejrzewam że praca by wyglądała jak w erze kamienia łupanego .