Dzisiaj skończyłem montaż wskaźnika doładowania turbiny. Sam wskaźnik jest od "Auto gauge" z serii VDO look. Więc z tyłu ma "dziubek" na wężyk oraz wyżej żarówke podświetlenia (czyli gniazdo na plus i mase). Więc podłaczyłem przewód ciśnienia pod zegar, następnie w to miejsce :
(fotka zapożyczona z postu kolegi andi77 - u mnie jednak wygląda to identycznie)
i odpaliłem silnik... reakcja zegara : Zegar na biegu jałowym trzęsie wskazówką jak szalony (ruchy na ok. 1mm. w obie strony z dużą częstotliwością). Po dodaniu gazu ciągle delikatnie drga, ale wskazuje właściwe ciśnienie. Co może być przyczyną? Dodam, że z jakiś tam domorosłych modyfikacji silnika to mam jedynie wstawioną blaszke zaślepiającą EGR (wężyk do samego zawou jednak jest ciągle podłączony).
Jakieś pomysłu Panowie?