[B4 1z] Wskaźnik doładowania turbiny - szaleje.
[B4 1z] Wskaźnik doładowania turbiny - szaleje.
Witam.
Dzisiaj skończyłem montaż wskaźnika doładowania turbiny. Sam wskaźnik jest od "Auto gauge" z serii VDO look. Więc z tyłu ma "dziubek" na wężyk oraz wyżej żarówke podświetlenia (czyli gniazdo na plus i mase). Więc podłaczyłem przewód ciśnienia pod zegar, następnie w to miejsce :
(fotka zapożyczona z postu kolegi andi77 - u mnie jednak wygląda to identycznie)
i odpaliłem silnik... reakcja zegara : Zegar na biegu jałowym trzęsie wskazówką jak szalony (ruchy na ok. 1mm. w obie strony z dużą częstotliwością). Po dodaniu gazu ciągle delikatnie drga, ale wskazuje właściwe ciśnienie. Co może być przyczyną? Dodam, że z jakiś tam domorosłych modyfikacji silnika to mam jedynie wstawioną blaszke zaślepiającą EGR (wężyk do samego zawou jednak jest ciągle podłączony).
Jakieś pomysłu Panowie?
Dzisiaj skończyłem montaż wskaźnika doładowania turbiny. Sam wskaźnik jest od "Auto gauge" z serii VDO look. Więc z tyłu ma "dziubek" na wężyk oraz wyżej żarówke podświetlenia (czyli gniazdo na plus i mase). Więc podłaczyłem przewód ciśnienia pod zegar, następnie w to miejsce :
(fotka zapożyczona z postu kolegi andi77 - u mnie jednak wygląda to identycznie)
i odpaliłem silnik... reakcja zegara : Zegar na biegu jałowym trzęsie wskazówką jak szalony (ruchy na ok. 1mm. w obie strony z dużą częstotliwością). Po dodaniu gazu ciągle delikatnie drga, ale wskazuje właściwe ciśnienie. Co może być przyczyną? Dodam, że z jakiś tam domorosłych modyfikacji silnika to mam jedynie wstawioną blaszke zaślepiającą EGR (wężyk do samego zawou jednak jest ciągle podłączony).
Jakieś pomysłu Panowie?
powinieneś mieć taki trójnik - zobacz fotki silnika u mnie w temacie. Ten trójnik ma w środku coś na zasadzie zwężki i wskazówka ani dgrnie
tu masz link do zdjęcia , reszta u mnie w temacie:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 66464cd03a
Pozdrawiam i mam nadzieje, że jakoś pomogłem
tu masz link do zdjęcia , reszta u mnie w temacie:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 66464cd03a
Pozdrawiam i mam nadzieje, że jakoś pomogłem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Aro pisze:Zegar na biegu jałowym trzęsie wskazówką jak szalony (ruchy na ok. 1mm. w obie strony z dużą częstotliwością). Po dodaniu gazu ciągle delikatnie drga, ale wskazuje właściwe ciśnienie.
Trójnik w tdi ,akurat jest zbędny a zwężkę można zrobić wkładając igłę lekarską np.jedynke ,w wężyk do zegaraicemerc pisze:powinieneś mieć taki trójnik -
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
zamów sobie trójnik i bedziesz miał po problemie, nie wiem jaki masz boost, ale u mnie wszystko było w opakowaniu do podłączenia
http://dabtuner.pl/Trojnik_do_podlaczen ... a-206.html
http://dabtuner.pl/Trojnik_do_podlaczen ... a-206.html