Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] bledy na vagu

ODPOWIEDZ
kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

[B4 1.9 1Z 90KM] bledy na vagu

Post autor: kudys78 » 27 lis 2013, 22:38

witam podpiolem moja audi i mam takie bledy:539 Czujnik temperatury paliwa - G81, Czujnik temperatury paliwa - G81 i 550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku.czy ktorys z tych bledow odpowiedzialny jest np za ciezkie odpalanie na zimno i czy np jak sie rozgrzeje i troszke postoi to tez ciezko pali jak juz rano zapali to pali na strzal,jak usunac te bledy jak cos ?acha na tdi timing wogule niepokazuje mi katu wtrysku,mam dwa sterowniki jeden jest od ZCZIPOWANY PRZEZ KOSTRZA,fajnie na nim chodzila 8-) ale trzeba bylo dlugo krecic,na starym kompie pali lepiej,czy te bledy maja wplyw na ten soft ze niechce chodzic?(np nagle gasnie na sofcie i ciezko pali nawet na cieplym)czekam na wasze odpowiedzi

Awatar użytkownika
krzyn33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 04 gru 2011, 11:21
Imię: Adam
Model: Audi A3
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: krzyn33 » 27 lis 2013, 22:49

Jak już kolego podpiąłeś pod Vaga to trzeba było od razu kąt wtrysku sprawdzić w measuring blocks (bo jak na wykresie nie widać, to pewnie grubo poza skalą linia idzie). A co do pytania, to TAK, to może mieć wpływ na ciężkie odpalanie, a nawet ma na pewno. Opcja szukaj i wszystko na forum znajdziesz. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 28 lis 2013, 08:47

W BS 000 ustaw kąt w okolicy 50-55 tak jak kolega pisze nie widać bo pewnie waha się poniżej skali <ok>

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

Post autor: kudys78 » 28 lis 2013, 14:51

dzieki chlopaki za porade ustawie ten kat wtrysku ale czy to az ma taki duzy wplyw na odpalanie?na tym forum czytalem ze jak wtrysk sterujacy sie psuje to sa wlasnie takie objawy podobno blad 550 to wlasnie wtrysk sterujacy tak?czytalem tu jeszcze ze jak jest padniety czujnik temperatury paliwa jest walniety to ciezko pali na cieplo prawda?ciekawe czemu na zczipowanym sterowniku tak dziwnie sie zachowuje ze jeszcze gorzej pali niz na starym sterowniku

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 lis 2013, 19:07

kudys78 pisze:ustawie ten kat wtrysku ale czy to az ma taki duzy wplyw na odpalanie?
Gdzie tam ,nie ma żadnego :mrgreen: tak sobie wymyślamy z nudów :-P Statyczny kąt wtrysku ,czyli moment w którym zostaje wtryśnięte paliwo nad tłok,zanim po odpaleniu ,poprawi to komputer ecu ,ma zasadnicze znaczenie przy odpalaniu naszych tdi 8-)

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

bledy na vagu

Post autor: kudys78 » 28 lis 2013, 19:35

he dzieki :-) dzwonilem dzisiaj do KOSTRZA i powiedzial ze czujnik temperatury paliwa trzeba najpierw zmienic wiec zmienie i potem ustawie kat 8-)acha dodam ze jak jade to pala sie swiece zarowe

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 lis 2013, 20:55

kudys78 pisze:he dzieki :-) dzwonilem dzisiaj do KOSTRZA i powiedzial ze czujnik temperatury paliwa trzeba najpierw zmienic
To chyba oczywiste :roll:
kudys78 pisze:)acha dodam ze jak jade to pala sie swiece zarowe
kontrolka miga ? czy pali się na stałe ? Tak czy inaczej,paląca lub mrugajaca kontrolka świec ,świadczy o ciągle występującej nieprawidłowości ,błędzie który ''widzi " komp 8-)

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

Post autor: kudys78 » 30 lis 2013, 14:36

MUNIOR madrego to az milo posluchac ;-) ,mam juz ten czujnik dzisiaj biore sie za wymiane napisze co i jak :-)

[ Dodano: 2013-12-02, 16:16 ]
czujnik temperatury paliwa wymieniony,odrazu pojawil sie kat wtrysku wiec ustawilem go tak jak powinien byc,bledy 550 i 527 zginely jest praktycznie idealnie w niebieskiej lini.samochod zapala teraz od strzala,postawilem go na dworzu na noc i rano zapalil elegeancko 8-) wczesniej trzeba bylo tak krecic jakby byl zapowietrzony teraz jest lux,tylko mam jeszcze jeden PROBLEM ,na tym starym sterowniku chodzi jak ta lala a na tym zczipowanym jak podlaczylem go to ladnie sie wkrecal ,przejechalem sie pare kilometrow i nagle zgasl ,potem dlugo krecilem i nic i na vagu znow wyskoczyl 550blad a jak podepne ten stary sterownik jest wszysko git pali bez problemu i niema bledow co to moze byc?soft mam od KOSTRZA wiec niema na pewno lipy ;-) ale czemu tak sie robi to niewiem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl