[B4 1.9 1Z 90KM] bledy na vagu
[B4 1.9 1Z 90KM] bledy na vagu
witam podpiolem moja audi i mam takie bledy:539 Czujnik temperatury paliwa - G81, Czujnik temperatury paliwa - G81 i 550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku.czy ktorys z tych bledow odpowiedzialny jest np za ciezkie odpalanie na zimno i czy np jak sie rozgrzeje i troszke postoi to tez ciezko pali jak juz rano zapali to pali na strzal,jak usunac te bledy jak cos ?acha na tdi timing wogule niepokazuje mi katu wtrysku,mam dwa sterowniki jeden jest od ZCZIPOWANY PRZEZ KOSTRZA,fajnie na nim chodzila 8-) ale trzeba bylo dlugo krecic,na starym kompie pali lepiej,czy te bledy maja wplyw na ten soft ze niechce chodzic?(np nagle gasnie na sofcie i ciezko pali nawet na cieplym)czekam na wasze odpowiedzi
- krzyn33
- Forum Audi 80
- Posty: 152
- Rejestracja: 04 gru 2011, 11:21
- Imię: Adam
- Model: Audi A3
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Rzeszów
Jak już kolego podpiąłeś pod Vaga to trzeba było od razu kąt wtrysku sprawdzić w measuring blocks (bo jak na wykresie nie widać, to pewnie grubo poza skalą linia idzie). A co do pytania, to TAK, to może mieć wpływ na ciężkie odpalanie, a nawet ma na pewno. Opcja szukaj i wszystko na forum znajdziesz. Pozdrawiam.
dzieki chlopaki za porade ustawie ten kat wtrysku ale czy to az ma taki duzy wplyw na odpalanie?na tym forum czytalem ze jak wtrysk sterujacy sie psuje to sa wlasnie takie objawy podobno blad 550 to wlasnie wtrysk sterujacy tak?czytalem tu jeszcze ze jak jest padniety czujnik temperatury paliwa jest walniety to ciezko pali na cieplo prawda?ciekawe czemu na zczipowanym sterowniku tak dziwnie sie zachowuje ze jeszcze gorzej pali niz na starym sterowniku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Gdzie tam ,nie ma żadnego :mrgreen: tak sobie wymyślamy z nudów Statyczny kąt wtrysku ,czyli moment w którym zostaje wtryśnięte paliwo nad tłok,zanim po odpaleniu ,poprawi to komputer ecu ,ma zasadnicze znaczenie przy odpalaniu naszych tdi 8-)kudys78 pisze:ustawie ten kat wtrysku ale czy to az ma taki duzy wplyw na odpalanie?
bledy na vagu
he dzieki dzwonilem dzisiaj do KOSTRZA i powiedzial ze czujnik temperatury paliwa trzeba najpierw zmienic wiec zmienie i potem ustawie kat 8-)acha dodam ze jak jade to pala sie swiece zarowe
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To chyba oczywiste :roll:kudys78 pisze:he dzieki dzwonilem dzisiaj do KOSTRZA i powiedzial ze czujnik temperatury paliwa trzeba najpierw zmienic
kontrolka miga ? czy pali się na stałe ? Tak czy inaczej,paląca lub mrugajaca kontrolka świec ,świadczy o ciągle występującej nieprawidłowości ,błędzie który ''widzi " komp 8-)kudys78 pisze:)acha dodam ze jak jade to pala sie swiece zarowe
MUNIOR madrego to az milo posluchac ,mam juz ten czujnik dzisiaj biore sie za wymiane napisze co i jak
[ Dodano: 2013-12-02, 16:16 ]
czujnik temperatury paliwa wymieniony,odrazu pojawil sie kat wtrysku wiec ustawilem go tak jak powinien byc,bledy 550 i 527 zginely jest praktycznie idealnie w niebieskiej lini.samochod zapala teraz od strzala,postawilem go na dworzu na noc i rano zapalil elegeancko 8-) wczesniej trzeba bylo tak krecic jakby byl zapowietrzony teraz jest lux,tylko mam jeszcze jeden PROBLEM ,na tym starym sterowniku chodzi jak ta lala a na tym zczipowanym jak podlaczylem go to ladnie sie wkrecal ,przejechalem sie pare kilometrow i nagle zgasl ,potem dlugo krecilem i nic i na vagu znow wyskoczyl 550blad a jak podepne ten stary sterownik jest wszysko git pali bez problemu i niema bledow co to moze byc?soft mam od KOSTRZA wiec niema na pewno lipy ale czemu tak sie robi to niewiem
[ Dodano: 2013-12-02, 16:16 ]
czujnik temperatury paliwa wymieniony,odrazu pojawil sie kat wtrysku wiec ustawilem go tak jak powinien byc,bledy 550 i 527 zginely jest praktycznie idealnie w niebieskiej lini.samochod zapala teraz od strzala,postawilem go na dworzu na noc i rano zapalil elegeancko 8-) wczesniej trzeba bylo tak krecic jakby byl zapowietrzony teraz jest lux,tylko mam jeszcze jeden PROBLEM ,na tym starym sterowniku chodzi jak ta lala a na tym zczipowanym jak podlaczylem go to ladnie sie wkrecal ,przejechalem sie pare kilometrow i nagle zgasl ,potem dlugo krecilem i nic i na vagu znow wyskoczyl 550blad a jak podepne ten stary sterownik jest wszysko git pali bez problemu i niema bledow co to moze byc?soft mam od KOSTRZA wiec niema na pewno lipy ale czemu tak sie robi to niewiem