Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABT] Niebieski czujnik- pytanie.

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

[2.0 ABT] Niebieski czujnik- pytanie.

Post autor: schack » 29 lis 2013, 13:51

Witam,
od jakiegoś czasu czuję delikatne dławienie się silnika przy przyśpieszaniu i myślałem, że to mieszanka, ustawiłem, dalej to samo i zauważyłem, że ile bym nie najechał samochód ponad 80 stopni a obroty jałowe nadal koło 950+ tak jakby na ssaniu był o.O Zgaszę go, odpalę silnik się jeszcze bardziej nagrzeje, spadną dopiero obroty i wtedy jakbym nie czuł tego, może być, ze niebieski walnięty i przelewa go?

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 29 lis 2013, 21:52

Ciężko powiedzieć, obroty też są uzależnione od kąta wyprzedzenia zapłonu. A poszarpywanie to może wypadający zapłon? Dla 90st. C niebieski czujnik powinien mieć ok 200ohm.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 29 lis 2013, 22:26

schack pisze:tak jakby na ssaniu był o.O
Ssanie to on ma od 1000 do nieraz 1300-1500 jak duzy mróz, 950 sa normalne dla jałowego, u mnie tez 920-950 na ciepłym

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 30 lis 2013, 12:21

Czym może być spowodowany taki wypadający zapłon?

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 30 lis 2013, 14:56

Zanim zaczniesz szukac zapłonów to sprawdź gume pod monowtryskiem i przewód do serwa złaszcza w okolicach miejsca gdzie jest mocowany do kolektora. Ja też tak szukałem po zapłonach itd a była niewidoczna nieszczelnosć na tym wężyku.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 30 lis 2013, 16:22

Gumę pod wtryskiem oglądałem, z zew. są delikatne pęknięcia gumy ale delikatne, cały wtrysk rozebrałem od środka idealnie szczelna ta guma. Cały wtrysk składałem nakładając cienką warstwę silikonu na każdą część układanki bo myślałem, że tu jakąś lewiznę łapie. Spojrzę na ten wężyk jeszcze.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 30 lis 2013, 16:24

W miejscu jak łączy się wężyk z tym twardszym przewodem od serwa są takie dwa bolce plastikowe mnie jeden sie złamał a ma jakiś niecały milimetr średnicy, wiec taka dziurka powodowała falowanie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl