Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?

ODPOWIEDZ
kubabart
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 07 lip 2010, 23:43
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: kubabart » 01 gru 2013, 15:45

czy osprzęt pierburga był tylko w b4 pd 94r?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 gru 2013, 16:10

kubabart pisze:czy osprzęt pierburga był tylko w b4 pd 94r?
od 94R chyba marca jak wprowadzili pierburga to juz do konca produkcji modelu był nowszy osprzęt.

kubabart
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 07 lip 2010, 23:43
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: kubabart » 05 gru 2013, 22:27

pytam bo rozglądam sie powoli za jakims 1z a chciałbym na osprzęcie pierburga i z tego co widzialem to w 93r też były z przepływomierzem pierburga, i zastanawiam się czy ten rocznik też brać pod uwagę

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 gru 2013, 22:45

kubabart pisze:rozglądam sie powoli za jakims 1z a chciałbym na osprzęcie pierburga i z tego co widzialem to w 93r też były z przepływomierzem pierburga
Nie ma takiej opcji ,żeby ori audi 80 tdi ,w 93 roku miało osprzęt pierburga 8-) Jedyna możliwość to przekładka silnika z osprzętem ,kombinacje z papierami ,albo ktoś zrobił przekładkę osprzętu ...z fabryki taka na pewno nie wyszła ;-) 94 rok 29 lutego ,ostatnia na boschu ,widziałem na własne oczy, jak przekładałem na pierburga 8-)

kubabart
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 07 lip 2010, 23:43
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: kubabart » 05 gru 2013, 23:50

wielkie dzieki kolego Munior za odp-wiec wiem juz czego będę szukał. pozrdawiam

Ztnkrk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 21 sty 2012, 15:04
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ztnkrk » 22 gru 2013, 17:16

Czesc

Mam audi 24.12.1993r wszystko na boschu. mam problem i potrzebuje pomocy, dzieje mi sie tak z audikiem, za przy 100km traci moc i dziura w gazie, przelozylem z drugiej takiej samej audi przeplywke i kompa od kostrza, auto zaczelo sie lepiej zbierać, ale czasem ma dziure w gazie tak jakby nie chcialo dalej isc po chwili po odjeciu gazu i dodaniu auto sie zbiera... czy to bedzie wina turbiny?? moge pod ten osprzet boscha inna zalozyc turbine? wieksza hmmm poradzcie mi :roll:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 22 gru 2013, 17:27

zacznij od zmiany filtra paliwa, a powietrza możesz zmienić profilaktycznie

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 22 gru 2013, 17:36

Może nieszczelność masz na wężykach od n75 lub sam 75 zaniemaga a sztanga od turbiny ustawiona dobrze klapa zamknięta?

Ztnkrk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 21 sty 2012, 15:04
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ztnkrk » 22 gru 2013, 19:30

Jutro zmienie filter i zobacze czy to nadal to samo sie dzieje, nowy filtr powietrza zalozylem, te wezyki co ida 3 od przeplywki, sa szczelne, nawet w takiej samej kolejnosci dałem co w mojej drugiej bylo. nawet dla pewnosci, moglibyscie mi podać kolejność podpiecią wężyków. W sobote bede olej wymieniał na nowy. Powiedzcie mi panowie, czy jest opcja zalozenia innej turbiny pod moje bety?? dało by to coś, mam kompa zrobionego od Kostrza :?: :?:

[ Dodano: 2013-12-22, 19:38 ]
bozmek pisze:Może nieszczelność masz na wężykach od n75 lub sam 75 zaniemaga a sztanga od turbiny ustawiona dobrze klapa zamknięta?
turbiny nie tykałem jeszcze, myslalem nad nia, zeby wykrecic i zagladnac do niej, przeczyscic ja i sprawdzic na wszelki wypadek, raz ciagnie od dołu a raz ma takie jakby turbina nie zaskoczyla i jak zwykly diesel idzie. w mojej drugim audiku turbinka gwizda, mozna powiedzieć, ze śwista jak się depnie i elegancko autko idzie, u Ojca w 1.9TD tez turbinka gwizda i ciagnie autko od dołu. w tej mam dylemat kurcze :(.. jedni mowia, ze jak gwizda turbina to, że padnieta na wykonczeniu, drudzy mówia, ze powinna gwizdać.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 22 gru 2013, 19:38

Ztnkrk pisze: moglibyscie mi podać kolejność podpiecią wężyków.
Najważniejsze to ten wężyk wychodzący od turbo do dolnego metalowego króćca N75,
z N-ki od króćca pionowego do obudowy filtra powietrza , a od tego co ma wyjscie w prawą strone do gruszki WG.
Najlepiej żebyś miał manometr i wiedzial ile Ci turbo dmucha, Sprawdz też przewód z IC do Mapsensora.
Zamiast większego turbo zainwestuj dodatkowo we wtryski Afn/Ael

Ztnkrk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 21 sty 2012, 15:04
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ztnkrk » 22 gru 2013, 19:43

jutro na spokojnie jeszcze raz popatrz, nie ma kto sprzedać wtrysków i pierburga całego??

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 gru 2013, 19:44

Ztnkrk pisze:te wezyki co ida 3 od przeplywki,
Masz jakąś ciekawą rzeżbę w tym aucie ,skoro od przepływki idą jakieś 3 weżyki :roll: Wiem ,wiem :mrgreen: miało być "3 wężyki co idą do obudowy filtra powietrza " akurat to czy one są podpiete ,czy nie jest bez najmniejszego znaczenia ;-)
Ztnkrk pisze:Powiedzcie mi panowie, czy jest opcja zalozenia innej turbiny pod moje bety??
Odpuść sobie takie rzeżby ,bo nic ci to nie da :roll: masz w swoim aucie jeden słaby punkt <ok> nastawnik potencjometryczny ...i puki go masz ,to może ci sie dziać dużo "ciekawych " rzeczy ...to co opisujesz <ok>
Ztnkrk pisze:dzieje mi sie tak z audikiem, za przy 100km traci moc i dziura w gazie,
to moim zdaniem albo problem z odcinką z przeładowania ,albo właśnie z nastawnikiem potencjometrycznym ...na pewno nie z filtrem paliwa ,bo gdyby to była jego wina ,to działo by się to cały czas i za każdym razem ;-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 22 gru 2013, 19:45

Ztnkrk pisze:jutro na spokojnie jeszcze raz popatrz, nie ma kto sprzedać wtrysków i pierburga całego??
https://audi80.pl/sprzedamaudi-80-td ... t85170.htm

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 gru 2013, 19:47

Ztnkrk pisze:nie ma kto sprzedać wtrysków i pierburga całego??
możesz sprecyzować co masz na myślii :?: bo wtryski to załapałem ,ale drugiej części pytania już nie,no chyba że chodzi Ci o całe auto ;-)

Ztnkrk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 21 sty 2012, 15:04
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ztnkrk » 22 gru 2013, 20:00

"MUNIOR" chodziło mi, czy da się założyć przepływke pierburg i kompa zmienić, aaa wracajac do nastawnika potencjometrycznego droga sprawa :?: wiem, że jakbym przyjechał do Ciebie to byś wyleczył mi audika <ok> ^^

[ Dodano: 2013-12-22, 20:01 ]
przekładke z bosch -pierburg bym chciał zrobić wiesz ocb :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl