[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie ma takiej opcji ,żeby ori audi 80 tdi ,w 93 roku miało osprzęt pierburga 8-) Jedyna możliwość to przekładka silnika z osprzętem ,kombinacje z papierami ,albo ktoś zrobił przekładkę osprzętu ...z fabryki taka na pewno nie wyszła 94 rok 29 lutego ,ostatnia na boschu ,widziałem na własne oczy, jak przekładałem na pierburga 8-)kubabart pisze:rozglądam sie powoli za jakims 1z a chciałbym na osprzęcie pierburga i z tego co widzialem to w 93r też były z przepływomierzem pierburga
Czesc
Mam audi 24.12.1993r wszystko na boschu. mam problem i potrzebuje pomocy, dzieje mi sie tak z audikiem, za przy 100km traci moc i dziura w gazie, przelozylem z drugiej takiej samej audi przeplywke i kompa od kostrza, auto zaczelo sie lepiej zbierać, ale czasem ma dziure w gazie tak jakby nie chcialo dalej isc po chwili po odjeciu gazu i dodaniu auto sie zbiera... czy to bedzie wina turbiny?? moge pod ten osprzet boscha inna zalozyc turbine? wieksza hmmm poradzcie mi :roll:
Mam audi 24.12.1993r wszystko na boschu. mam problem i potrzebuje pomocy, dzieje mi sie tak z audikiem, za przy 100km traci moc i dziura w gazie, przelozylem z drugiej takiej samej audi przeplywke i kompa od kostrza, auto zaczelo sie lepiej zbierać, ale czasem ma dziure w gazie tak jakby nie chcialo dalej isc po chwili po odjeciu gazu i dodaniu auto sie zbiera... czy to bedzie wina turbiny?? moge pod ten osprzet boscha inna zalozyc turbine? wieksza hmmm poradzcie mi :roll:
Jutro zmienie filter i zobacze czy to nadal to samo sie dzieje, nowy filtr powietrza zalozylem, te wezyki co ida 3 od przeplywki, sa szczelne, nawet w takiej samej kolejnosci dałem co w mojej drugiej bylo. nawet dla pewnosci, moglibyscie mi podać kolejność podpiecią wężyków. W sobote bede olej wymieniał na nowy. Powiedzcie mi panowie, czy jest opcja zalozenia innej turbiny pod moje bety?? dało by to coś, mam kompa zrobionego od Kostrza :?: :?:
[ Dodano: 2013-12-22, 19:38 ]
[ Dodano: 2013-12-22, 19:38 ]
turbiny nie tykałem jeszcze, myslalem nad nia, zeby wykrecic i zagladnac do niej, przeczyscic ja i sprawdzic na wszelki wypadek, raz ciagnie od dołu a raz ma takie jakby turbina nie zaskoczyla i jak zwykly diesel idzie. w mojej drugim audiku turbinka gwizda, mozna powiedzieć, ze śwista jak się depnie i elegancko autko idzie, u Ojca w 1.9TD tez turbinka gwizda i ciagnie autko od dołu. w tej mam dylemat kurcze .. jedni mowia, ze jak gwizda turbina to, że padnieta na wykonczeniu, drudzy mówia, ze powinna gwizdać.bozmek pisze:Może nieszczelność masz na wężykach od n75 lub sam 75 zaniemaga a sztanga od turbiny ustawiona dobrze klapa zamknięta?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Najważniejsze to ten wężyk wychodzący od turbo do dolnego metalowego króćca N75,Ztnkrk pisze: moglibyscie mi podać kolejność podpiecią wężyków.
z N-ki od króćca pionowego do obudowy filtra powietrza , a od tego co ma wyjscie w prawą strone do gruszki WG.
Najlepiej żebyś miał manometr i wiedzial ile Ci turbo dmucha, Sprawdz też przewód z IC do Mapsensora.
Zamiast większego turbo zainwestuj dodatkowo we wtryski Afn/Ael
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Masz jakąś ciekawą rzeżbę w tym aucie ,skoro od przepływki idą jakieś 3 weżyki :roll: Wiem ,wiem :mrgreen: miało być "3 wężyki co idą do obudowy filtra powietrza " akurat to czy one są podpiete ,czy nie jest bez najmniejszego znaczeniaZtnkrk pisze:te wezyki co ida 3 od przeplywki,
Odpuść sobie takie rzeżby ,bo nic ci to nie da :roll: masz w swoim aucie jeden słaby punkt <ok> nastawnik potencjometryczny ...i puki go masz ,to może ci sie dziać dużo "ciekawych " rzeczy ...to co opisujesz <ok>Ztnkrk pisze:Powiedzcie mi panowie, czy jest opcja zalozenia innej turbiny pod moje bety??
to moim zdaniem albo problem z odcinką z przeładowania ,albo właśnie z nastawnikiem potencjometrycznym ...na pewno nie z filtrem paliwa ,bo gdyby to była jego wina ,to działo by się to cały czas i za każdym razemZtnkrk pisze:dzieje mi sie tak z audikiem, za przy 100km traci moc i dziura w gazie,
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
https://audi80.pl/sprzedamaudi-80-td ... t85170.htmZtnkrk pisze:jutro na spokojnie jeszcze raz popatrz, nie ma kto sprzedać wtrysków i pierburga całego??
"MUNIOR" chodziło mi, czy da się założyć przepływke pierburg i kompa zmienić, aaa wracajac do nastawnika potencjometrycznego droga sprawa :?: wiem, że jakbym przyjechał do Ciebie to byś wyleczył mi audika <ok> ^^
[ Dodano: 2013-12-22, 20:01 ]
przekładke z bosch -pierburg bym chciał zrobić wiesz ocb :lol:
[ Dodano: 2013-12-22, 20:01 ]
przekładke z bosch -pierburg bym chciał zrobić wiesz ocb :lol: