[B4 2.0 ABT 90KM] Niska temperatura przy wymianie płynu chło
[B4 2.0 ABT 90KM] Niska temperatura przy wymianie płynu chło
Witam dzisiaj wymieniłem płyn chłodniczy wsyzstko pięknie odpowietrzyłem caly układ i problem wyglada tak ze przejechałem kilka kilometrów i dopiero po okolo 15 km złapał temperature (90 st). I wygladało to w taki sposób ze było lekko po za czerwnymi kreskami gdy nagle w szybkim tępie wzrosło do 90 st po czym gdy postawiłem go przeg garażem grzał sie jeszcze bardziej i ochładzał. Co może byc przyczyna ? Czy to normalne? Prosze o jakiekolwiek porady. Z gory dziekuje pozdrawiam
Edit. Wszystko zostało odpowiednio odpowietrzone. Silnik jak ztoi na wolnych obrotach ma 90 stopni ale podczas jady ni cholere nie osiagnie 90 ledwo powyżej 50 stopni. Co moze byc przyczyna. Przypominam ze auto jest w LPG i tak zaczelo sie dziac po wymianie plynu chlodniczego. Pozdrawiam i czekam na odp
Edit. Wszystko zostało odpowiednio odpowietrzone. Silnik jak ztoi na wolnych obrotach ma 90 stopni ale podczas jady ni cholere nie osiagnie 90 ledwo powyżej 50 stopni. Co moze byc przyczyna. Przypominam ze auto jest w LPG i tak zaczelo sie dziac po wymianie plynu chlodniczego. Pozdrawiam i czekam na odp
Ostatnio zmieniony 03 gru 2013, 18:05 przez FastSmerf, łącznie zmieniany 1 raz.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
jeśli pokonuje krótkie odcinki to na blacie może mieć już 90 ale termostat się jeszcze nie otworzył. Kolega nie napisał jakie odcinki robi. To tylko moje przypuszczenia oczywiście. Albo termostat się zacina no ale wtedy tem powinna być wyższa no chyba że czujnik okłamuje.mały80 pisze:w momencie kiedy woda w niej powinna być gorąca
Dobrze by było podpiąć pod vag'a i sprawdzić temperaturę z czujnika ecu.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
nie, powinien się otworzyć przy 87 w teorii ale że czujniki nie są aż tak dokładne i mają kilku stopniową tolerancję przynajmniej z tego co ja zauważyłem. Na blacie będzie miał 90 ale faktycznie jest powiedzmy 85 i termostat się może jeszcze nie otworzyć.mały80 pisze:to kiedy on ma się otwożyć jak bedzie 100
To tak dla wyjaśnienia o co mi chodziło.