[ACE] zmiana na digifanta
czy jest może tutaj jakiś użytkownik DECa? Cały czas myślę nad jego wrzuceniem ale ciągle się zastanawiam czy faktycznie zapłon i wolne obroty bez sygnału z potencjometru przepływomierza są odpowiednie, w końcu to jest jeden z kluczowych sygnałów poprawnej pracy KE-Motronika. Chętnie bym zobaczył jak to pracuje i jeździ
Widzę mieszkasz niedaleko. Możemy się kiedyś hobbystycznie ustawić na
Co do podłączenia i montażu. To akcje zacząłem w zeszły poniedziałek. Też czegoś takiego nie robiłem jeszcze, ale muszę się z tym zapoznać pod kątem reszty aut.
Wczoraj po kilku informacjach od Przemka z Ottomotiv uruchomiłem auto jeszcze mam trochę poprawek i przeróbkę Lpg, ale jestem pozytywnie nastawiony.
Chciałem po prostu zasięgnąć kilku informacji od ludzi którzy na tym jeżdżą w podobnych silnikach 2L 8v
.aldi pisze: kilka piw.
Co do podłączenia i montażu. To akcje zacząłem w zeszły poniedziałek. Też czegoś takiego nie robiłem jeszcze, ale muszę się z tym zapoznać pod kątem reszty aut.
Wczoraj po kilku informacjach od Przemka z Ottomotiv uruchomiłem auto jeszcze mam trochę poprawek i przeróbkę Lpg, ale jestem pozytywnie nastawiony.
Chciałem po prostu zasięgnąć kilku informacji od ludzi którzy na tym jeżdżą w podobnych silnikach 2L 8v
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Sygnał przepływomierza można symulować uruchamiając funkcje konwersji MAF>MAP. Zresztą stronę wcześniej o tym pisałem. Albo zrobić zapłon bez fabrycznego udziału fabrycznego sterownika.hubos21 pisze: i wolne obroty bez sygnału z potencjometru przepływomierza są odpowiednie,
skwaromir, chętnie bym zobaczył jak to chodzi.
Będziesz sam stroił czy oddajesz gdzieś?
Dokładałeś przepustnicę z TPSem? Bo chyba przy mechanicznym wtrysku tego niema (chyba dopiero w ACE się pojawiło).
Mam taki plan, dziś przyszło LC-1.
Trochę pokombinuje i zrobię jakiś sniffer (nie jest to szczyt, ale też ponoć nie najgorzej dział), bo póki co za kolektor się nie będę brał.
Mam przepustnice z TPS-em kupiłem wszystko od jednego sprzedawcy z silnika 2E.
aldi Jak poogarniam auto tak, żeby corrado postawić na dołku to możemy się ustawić w wolnej chwili... jak będziesz miał czas i chęci <ok> ?
Trochę pokombinuje i zrobię jakiś sniffer (nie jest to szczyt, ale też ponoć nie najgorzej dział), bo póki co za kolektor się nie będę brał.
Mam przepustnice z TPS-em kupiłem wszystko od jednego sprzedawcy z silnika 2E.
aldi Jak poogarniam auto tak, żeby corrado postawić na dołku to możemy się ustawić w wolnej chwili... jak będziesz miał czas i chęci <ok> ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Myślałem nad prostą rurką, ale znalazłem szkic ze zgrubieniem na środku na jakiejś stronie z za "wielkiej kałuży" i może coś takiego zrobię. Jutro pomyślę o dorobieniu kilku tulejek bo oryginalną chcę zostawić do sr-a. Na lpg forum znalazłem jeden temat, ale jeszcze poszukam. Jak się ogarnę możemy się ustawić...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tutaj jest temat (nie wiem czy ten widziałeś): http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?f=14& ... 6&e=479186 tylko trzeba się zalogować.
i jak wsadziłes kolektor od 2E? W b3 pewno wszedł pod maskę bo tam blok o 16mm niższy.skwaromir pisze:Planuje w najbliższym czasie przejść na wtrysk elektroniczny w moim 3a,
widząc, że kolega zastosował kolektor z 2E chciałbym też taki użyć z racji na wlot z przodu ułatwiający konstrukcje dolotu.
Zastanawiam się czy wtryski które tam są połączone w full grupie można podzielić po 2 szt. i podpiąć pod 2 banki powinno to zmniejszyć starty paliwa i dać lepsze wysterowanie ??
Sterownik dałes od 2E czy stary od mechanicznego wtrysku został? Bo jak od mechanicznego to troche gra nie warta świeczki
A co do półsekwencji to bez koła 60 - 2 chyba nie da rady bo nie bedzie wiadomo dla których dwóch cylindrów trzeba podac paliwo
Wsadziłem znaczy ze kolektor ssący się mieści. Maszmoże foty?
Ja myśłe ze łatwiej wsadzić całego kompa od 2E i sie cieszyc jazda niż kombinować z decem
Mógłbys wsadzic kompa z 2E poprostu i jeździć na przepływce lub jakby wkurzaa to wywalić przepływkę za pomoca deca. Popatrz ile tu teraz kabli.
Jak masz gotowy bliźniaczy silnik z elektroniką to po co sobie komplikować życie, jeszcze musisz to dostroić. Ja bede chciał zaadoptować elektornikę z ADL do ACE bo to ADL jest już gotową 16V fabrycznie na elektronice. Tyle tylko że ster od ADL dużo ciężej znaleźć i jest dużo droższy nż graty od 2E bo kompa od 2E kupisz za 50 pln
Ja myśłe ze łatwiej wsadzić całego kompa od 2E i sie cieszyc jazda niż kombinować z decem
Mógłbys wsadzic kompa z 2E poprostu i jeździć na przepływce lub jakby wkurzaa to wywalić przepływkę za pomoca deca. Popatrz ile tu teraz kabli.
Jak masz gotowy bliźniaczy silnik z elektroniką to po co sobie komplikować życie, jeszcze musisz to dostroić. Ja bede chciał zaadoptować elektornikę z ADL do ACE bo to ADL jest już gotową 16V fabrycznie na elektronice. Tyle tylko że ster od ADL dużo ciężej znaleźć i jest dużo droższy nż graty od 2E bo kompa od 2E kupisz za 50 pln
Hmm.
Aparat zostawiłem w garażu. Jutro wrzucę.
"Punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia".
Nie wiem czy komp z 2E ma taki sam pin-out, jak nie to jest dopiero kupa kabli.
Przepływomierzom dziękuje. Zostawię tylko tego w 1Z.
Kabli w sumie nie dużo ok 10. Ale jakie możliwości, oraz można się czegoś nauczyć, kilka telefonów do Przemka z ottomotive i już wiem więcej.
Bardzo lubię takie rzeczy.
Ja uważam to za w miarę prostą modyfikację, a musiałem coś ogarnąć bo mi "quatrówka" rzuciła palenie, a zima już za rogiem
Strojenie jeee to jest to co Rysie kochają najbardziej :mrgreen: .
I tak się świnka przyda bo będę chciał T zapakować do auta.
Aparat zostawiłem w garażu. Jutro wrzucę.
"Punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia".
Nie wiem czy komp z 2E ma taki sam pin-out, jak nie to jest dopiero kupa kabli.
Przepływomierzom dziękuje. Zostawię tylko tego w 1Z.
Kabli w sumie nie dużo ok 10. Ale jakie możliwości, oraz można się czegoś nauczyć, kilka telefonów do Przemka z ottomotive i już wiem więcej.
Bardzo lubię takie rzeczy.
Ja uważam to za w miarę prostą modyfikację, a musiałem coś ogarnąć bo mi "quatrówka" rzuciła palenie, a zima już za rogiem
Strojenie jeee to jest to co Rysie kochają najbardziej :mrgreen: .
I tak się świnka przyda bo będę chciał T zapakować do auta.
ale wiesz że całą wiązke od 2e kupisz za 70 PLN? Kompa Za 50 PLN pare pierdół i jeździsz.
Dec jak najbardziej ale chodzi mi o to że podstawą Twojego wtrysku jest cały czas komp od mechanika. Decem możesz sobie czy tego czy tego podstroić ale jak cos padnie albo potrzeba by wrócić do ori map to ster od 2E wszystko ogarnia
A powiem Ci jeszcze coś: domowym strojeniem nie ogarniesz tak zapłonu jak fabryczny sterownik czytaj łatwo coś skopać a przy 2e nie musiałbyś wcale tego ruszać
Dec jak najbardziej ale chodzi mi o to że podstawą Twojego wtrysku jest cały czas komp od mechanika. Decem możesz sobie czy tego czy tego podstroić ale jak cos padnie albo potrzeba by wrócić do ori map to ster od 2E wszystko ogarnia
A powiem Ci jeszcze coś: domowym strojeniem nie ogarniesz tak zapłonu jak fabryczny sterownik czytaj łatwo coś skopać a przy 2e nie musiałbyś wcale tego ruszać
Raczej nie, Wtryskiem steruje dec. Zapłonu to się zgodzę został seryjny sterownik.marszall pisze: chodzi mi o to że podstawą Twojego wtrysku jest cały czas komp od mechanika.
Padnie np. co ?
W zapłon na razie się nie wbijam. Zostaje seria, nie mam tyle czasu. Tak przeglądałem trochę różne posty i spotkałem sporo informacji o stukowym ( tu i uwdzie padły silniki), nie wiem jak ktoś musiał ostro jechać z zapłonami, albo coś pokręcić...