[1,9 TDI ]B4 Cabrio Zmiana silnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 13 lip 2013, 20:13
- Lokalizacja: ZST
[1,9 TDI ]B4 Cabrio Zmiana silnika
Chce zmienić silnik w swoim cabrio, może ktoś doradzi jaki był by dobry(...)
Chiała bym disla gdzies w granicach 130 150 km teraz mam 1.9 tdi ale juz powoli nie daje rady...
Chiała bym disla gdzies w granicach 130 150 km teraz mam 1.9 tdi ale juz powoli nie daje rady...
Ostatnio zmieniony 09 gru 2013, 19:53 przez Aleksandraa, łącznie zmieniany 1 raz.
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie potrzeba wymieniać silnika ,żeby mieć te ok.110 koni .Wystarczy doprowadzić Twój do stanu ori ,skoro niedomaga ,znalezć przyczynę.Jak już będzie jechał "normalnie " jak przystało na 90 koni, zafundować mu nowe mapy do sterownika ,czyli popularnie mówiąc "chipsa " ....zdziwiła byś się ,jak takie tuningowane 90 kucy może jechać ...można też zmienić wtryski na większe ,od np.AFN -a i ze 110 robi nam się dobre 120 parę koników 8-)Aleksandraa pisze:Chiała bym disla gdzies w granicach 130 150 km teraz mam 1.9 tdi ale juz powoli nie daje rady...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 13 lip 2013, 20:13
- Lokalizacja: ZST
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 13 lip 2013, 20:13
- Lokalizacja: ZST
to "rentownie" patrzac na twoje zapytanie, nie wiem cyz jest sens pakowac taka kase, ja wiem ze to "milosc / hobby" etc ale na allegro widze silniki po 1000-3000zl (sam silnik - a gdzie robocizna?!, komputer pewnie terz trzeba bedzie zmienic na 16bit?! - kostrz ma fajne "komputery" <ok> )Aleksandraa pisze:MOJE PYTANIE BRZMI :
JAKI JEST NAJLEPSZY SILNIK DO PRZEKŁADKI CHCE DISLA 130-150KM A MAM TERAZ 1,9TDI. PROSZE TYLKO O PORADY.
TO NA TYLE!
a do 1z za okolo tysiaka masz to samo na motorze ktory wg mnie nie wiele ustepuje mlodszym nawet mimo przebiegu, kwestia tak jak Munior pisał, doprowadzenia go do ladu i skladu.
silnik jak silnik, dol i gora wg mnie te same co w nowszych u nas tylko mniej wadliwy osprzet :>
Pozdrawiam z twoich rejonow ZCH przywiozlem moje zielone kombi
PS. a jesli faktycznie uprzesz sie na zmiane motoru, idz w slady arwamm'a, 2.5 r5
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 13 lip 2013, 20:13
- Lokalizacja: ZST
Poprzecznego silnika nie wsadzisz tak prosto wzdłużnie. Wbrew pozorom jest dużo różnic.bloku pisze:Jak już wspomnaiłem... AVF lub AWX...chyba, że masz większy zapas gotówki to ARL (Golf lub Leon - 150KM seryjnie)
Pamietaj że wkłądanie nowego silik AVF/AWX to masa zmian i kosztów. I ciężko znależc mądrego i ogarniętego mechanika.
Licz się z kosztami okło5/7 tys. minimum.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
jakbyś poszukała to byś znalazła
http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
i nie pisz dużymi literami
http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
i nie pisz dużymi literami
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 13 lip 2013, 20:13
- Lokalizacja: ZST
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Wszystko zależy od zaplecza. Jak masz kumatego... "znajomego" ze sprawnymi paluszkami to nie powinno być źle.
Pierścienie (200), panewki (100), uszczelka miski 50, uszczelki głowicy itp (jakieś 150), regeneracja głowicy (planowanie, docieranie gniazd i wymiana prowadnic wydechowych i uszczelniaczy 400), nowy rozrząd max 300 (przy nowym silniku rozrząd obowiązkowy gdybyś się zdecydowała),
Już masz 1200. Wtryski AFN lub AEL (300-400), oraz chips i masz ok. 120 KM.
Do 2000 da się wyrobić. Tymczasem swapy potrafią kosztować i 2x więcej a i pewności nie ma czym się wówczas jeździ.
No i po czym wnosisz, że silnik kaputt? Jeżeli ma 330 000 km to można powiedzieć, że ma jeszcze dobre 100 000 - 200 000 km przed sobą więc dopiero to półmetek silnika bo 500 000 km na dieslu nie robi wrażenia <ok>
Do zmierzenia kompresja (koniecznie na zimnym silniku) i ciśnienie oleju na wolnych obrotach. Jak będziesz miała ponad 26-27 atmosfer po równo kompresji to pierścionki ok. No i ma być 2 bary ciśnienia oleju.
Pierw zrób to a potem kombinuj.
Znając życie osprzęt padł i jest Ci teraz mało kucy.
A tak na marginesie w TDi nie KM cieszą a Nm. Czyli to co czujesz na plecach jak depniesz <ok>
Pierścienie (200), panewki (100), uszczelka miski 50, uszczelki głowicy itp (jakieś 150), regeneracja głowicy (planowanie, docieranie gniazd i wymiana prowadnic wydechowych i uszczelniaczy 400), nowy rozrząd max 300 (przy nowym silniku rozrząd obowiązkowy gdybyś się zdecydowała),
Już masz 1200. Wtryski AFN lub AEL (300-400), oraz chips i masz ok. 120 KM.
Do 2000 da się wyrobić. Tymczasem swapy potrafią kosztować i 2x więcej a i pewności nie ma czym się wówczas jeździ.
No i po czym wnosisz, że silnik kaputt? Jeżeli ma 330 000 km to można powiedzieć, że ma jeszcze dobre 100 000 - 200 000 km przed sobą więc dopiero to półmetek silnika bo 500 000 km na dieslu nie robi wrażenia <ok>
Do zmierzenia kompresja (koniecznie na zimnym silniku) i ciśnienie oleju na wolnych obrotach. Jak będziesz miała ponad 26-27 atmosfer po równo kompresji to pierścionki ok. No i ma być 2 bary ciśnienia oleju.
Pierw zrób to a potem kombinuj.
Znając życie osprzęt padł i jest Ci teraz mało kucy.
A tak na marginesie w TDi nie KM cieszą a Nm. Czyli to co czujesz na plecach jak depniesz <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 13 lip 2013, 20:13
- Lokalizacja: ZST
Francis1982 pisze:Wszystko zależy od zaplecza. Jak masz kumatego... "znajomego" ze sprawnymi paluszkami to nie powinno być źle.
Pierścienie (200), panewki (100), uszczelka miski 50, uszczelki głowicy itp (jakieś 150), regeneracja głowicy (planowanie, docieranie gniazd i wymiana prowadnic wydechowych i uszczelniaczy 400), nowy rozrząd max 300 (przy nowym silniku rozrząd obowiązkowy gdybyś się zdecydowała),
Już masz 1200. Wtryski AFN lub AEL (300-400), oraz chips i masz ok. 120 KM.
Do 2000 da się wyrobić. Tymczasem swapy potrafią kosztować i 2x więcej a i pewności nie ma czym się wówczas jeździ.
No i po czym wnosisz, że silnik kaputt? Jeżeli ma 330 000 km to można powiedzieć, że ma jeszcze dobre 100 000 - 200 000 km przed sobą więc dopiero to półmetek silnika bo 500 000 km na dieslu nie robi wrażenia <ok>
Do zmierzenia kompresja (koniecznie na zimnym silniku) i ciśnienie oleju na wolnych obrotach. Jak będziesz miała ponad 26-27 atmosfer po równo kompresji to pierścionki ok. No i ma być 2 bary ciśnienia oleju.
Pierw zrób to a potem kombinuj.
Znając życie osprzęt padł i jest Ci teraz mało kucy.
A tak na marginesie w TDi nie KM cieszą a Nm. Czyli to co czujesz na plecach jak depniesz <ok>
Dzieki kolego za bogaty kosztorys I może warto będzie najpierw naprawić mój silnik
musiała bym najpierw odstawić auto do znajomego zeby ocenił to wszystko on miał taka samą i tez cos w niej robił ale tamta byla o wiele wiele mniej zajechana ...