Witam Was koledzy.
Mam pytanie wymieniłem kompletne sprzęgło w swoim Audi na Sachsa i powiem szczerze, ze bardziej podobała mi się praca mojego poprzedniego sprzęgła - oryginalnego. Wymieniłem tylko dlatego, że brało za wysoko. Przebieg 195 000 tys. Przy nowym biegi zmienia bez zarzutu tylko przy ruszaniu na jedynce jest delikatny stuk - nie wiem czy to ze skrzyni czy może coś innego i ponadto przeważnie przy zimnym silniku jak wciskam sprzęgło i zmieniam bieg na wyższy jest delikatny szum z cyknięciem na końcu. Czy owe sprzęgło się reguluje czy robi to hydraulika.
Czy spotkaliście się z podobnym problemem?
Dzięki za odpowiedźi
[B4, ABT 2.0 90 KM ] Nowe sprzegło
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 25 kwie 2013, 21:44
Witam mam to samo plus do tego takie cos że przy wrzucaniu 2 wchodzi ona ciężko i słychać "kliknięcie" jak juz wejdzie , też mam nowe sprzegło tydzien temu zmienione ale powiem szczerze ze stare lepiej pracowało jedynie co to skrzypiał docisk dlatego zmieniłem przy przebiegu 261 tyś (licznikowym ) , dodam że przy puszczeniu sprzęgła buja całym samochodem ( poduszki pod silnikiem nowe i pod skrzynią zmieniona razem ze sprzęgłem ) i słychać takie "uderzenie" . Z tego co wywnioskowałem mam luz na mechanizmie róznicowym ( nie znośny a dosyć duży ) i sądzę że pada już skrzynia chyba że się myle ? może ktoś bardziej rozeznany w tym temacie sie wypowie :mrgreen: