Dobrze myslisz Mateuszu 8-) ale nie sądzę żeby kolega lszyper, popełnił taki dziecinnie banalny błąd ,i zostawił powrót jak jest ori ,nie wkładając go do bańki ,z której pompa ciągnie paliwo Najbardziej prawdopodobna przyczyna zwiększonego spalania ,to znacznie niższe temperatury i jeżdzenie dość krótkich kawałków ...choć i w takim przypadku 8 litrów powinno aż nadto wystarczyć i spalanie 10 litrów nie jest normalne :roll: Dawka na tym tuningowym sofcie ,nie powinna być większa niż 6 -6,5 mg ...przy 5 jest już sporo za dużo ,i na pewno będzie podkapcał z powodu zbyt dużej dawki i spalanie wzrośnie ...a spalanie na jałowym ,które widac na vagu ,nie ma zbyt wiele wspólnego z rzeczywistym spalaniem ,w przypadku tuningowanego kompa i większych wtrysków Mozna je traktowac orientacyjnie ,ale tylko na ori kompie i wtryskach .Proponuję zmniejszyć dawkę do 7 mg <ok>matek10912 pisze:A do banki wsadziles tylko waz co zaciaga paliwo czy powrotny tez?? Bo chyba z tego co wiem albo moze i sie myle to pompa ciagnie wiecej paliwa niz potrzebuje a reszta co sie nie "zmiescila" to wraca spowrotem do zbiornika. Dobrze mysle??
[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 30 lip 2011, 14:16
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT+lpg
- Lokalizacja: GIŻYCKO
gdybym nie wsadził powrotu to te 5 litrów to by starczyło na 5 km może zmniejszyłem dawkę na 6.8, więcej programem nie poszło a nastawnika nie chciało mi się ruszać. Jutro polecę w trasę to sprawdzę ile spali.
[ Dodano: 2013-12-22, 09:15 ]
No i wszystko jasne. Wczoraj byłem u naszych sąsiadów po paliwo pojechałem oczywiście na bańce. Z chaty na cpn miałem 77km jechałem 100-120 czasem i coś wyprzedziłem. Z 5 litrów zostało jeszcze ponad 0,5l więc jest gitara. Czyli wychodzi na to, że mieście nie dogrzany widocznie musi palić 10l.
Dzięki za zainteresowanie.
[ Dodano: 2013-12-22, 09:15 ]
No i wszystko jasne. Wczoraj byłem u naszych sąsiadów po paliwo pojechałem oczywiście na bańce. Z chaty na cpn miałem 77km jechałem 100-120 czasem i coś wyprzedziłem. Z 5 litrów zostało jeszcze ponad 0,5l więc jest gitara. Czyli wychodzi na to, że mieście nie dogrzany widocznie musi palić 10l.
Dzięki za zainteresowanie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zawsze kulając się po mieście ,na krótkich odcinkach i nie dogrzanym silniku ,trzeba dołozyć do tych ok.6 litrów średniego spalania ,kilka dodatkowych Spalanie prawidłowo wyjdzie tylko poza miastem ,o czym się przekonałeś Moja co prawda zawsze ma te 40 stopni ,jak ruszam (webasto ) ale też jezdząc tylko po mieście, nie zmieszczę się w 7 litrachlszyper pisze:No i wszystko jasne. Wczoraj byłem u naszych sąsiadów po paliwo pojechałem oczywiście na bańce. Z chaty na cpn miałem 77km jechałem 100-120 czasem i coś wyprzedziłem. Z 5 litrów zostało jeszcze ponad 0,5l więc jest gitara
Hej!
Ostatnio mój zetor stracił sporo na mocy i jedzie tylko do 120/140km/h.
Słychać gdzieś uciekające powietrze, jakaś dziura w dolocie. Zrobiłem logi, może trochę niedokładnie i nie wszystkie bo na niezarejestrowanym vagu myślę, że co nieco rozjaśnicie mi sytuacje. Z góry dziekuję!
edit: udało mi się otworzyć logi, wklejam poprawioną wersję.
001
003
004
007
008
010
011
Jeszcze błąd:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
Ostatnio mój zetor stracił sporo na mocy i jedzie tylko do 120/140km/h.
Słychać gdzieś uciekające powietrze, jakaś dziura w dolocie. Zrobiłem logi, może trochę niedokładnie i nie wszystkie bo na niezarejestrowanym vagu myślę, że co nieco rozjaśnicie mi sytuacje. Z góry dziekuję!
edit: udało mi się otworzyć logi, wklejam poprawioną wersję.
001
003
004
007
008
010
011
Jeszcze błąd:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
Ostatnio zmieniony 23 gru 2013, 16:37 przez auroxick, łącznie zmieniany 1 raz.
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Hehe ,ja nie widzę gdzie masz dziurę ,ale po logach widze, że na pewno nie w dolocie Wężyk idący do komputera sprawdż pod akumulatorem ... bo skoro do 120 jedzie dobrze i wskazania masy zasysanego powietrza przez przepływomierz , są prawidłowe ,to tylko komp "nie widzi "doładowania ,które w dolocie jest jak najbardziej prawidłowe 8-) a komp jak nie "widzi " to "myśli "że go nie ma i wchodzi w awaryjny przy 120auroxick pisze:Ostatnio mój zetor stracił sporo na mocy i jedzie tylko do 120/140km/h.
Słychać gdzieś uciekające powietrze, jakaś dziura w dolocie.
Hej!
Ostatnio mój zetor stracił sporo na mocy i jedzie tylko do 120/140km/h.
Słychać gdzieś uciekające powietrze, jakaś dziura w dolocie. Zrobiłem logi, może trochę niedokładnie i nie wszystkie bo na niezarejestrowanym vagu myślę, że co nieco rozjaśnicie mi sytuacje. Z góry dziekuję!
Sprawdź ten krótki wąż który wprowadza powietrze do ssącego tam lubi od spodu peknąć.
Ostatnio mój zetor stracił sporo na mocy i jedzie tylko do 120/140km/h.
Słychać gdzieś uciekające powietrze, jakaś dziura w dolocie. Zrobiłem logi, może trochę niedokładnie i nie wszystkie bo na niezarejestrowanym vagu myślę, że co nieco rozjaśnicie mi sytuacje. Z góry dziekuję!
Sprawdź ten krótki wąż który wprowadza powietrze do ssącego tam lubi od spodu peknąć.
[B4 1.9 1Z 90KM] Sprawdzenie logów
Witam!
Jestem nowym użytkownikiem na forum, mam na imię Mateusz i posiadam audi 80 1.9tdi B4.
Miałbym prośbę o sprawdzenie wartości bloków pomiarowych z vagcoma, oraz logów statycznych grupy 000.
Zdjęcie bloków 0,1,3
Zdkęcie bloków 4,7,13
logi grupy 000, nie wiem czy dobrze zrobione
Log (0 - 000)
Dziękuje z góry za odpowiedź
Pozdrawiam
Jestem nowym użytkownikiem na forum, mam na imię Mateusz i posiadam audi 80 1.9tdi B4.
Miałbym prośbę o sprawdzenie wartości bloków pomiarowych z vagcoma, oraz logów statycznych grupy 000.
Zdjęcie bloków 0,1,3
Zdkęcie bloków 4,7,13
logi grupy 000, nie wiem czy dobrze zrobione
Log (0 - 000)
Dziękuje z góry za odpowiedź
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 gru 2013, 15:36 przez Smerfior, łącznie zmieniany 1 raz.
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko