[A6 C4 AEL Quattro Avant] Rodzinny czterołap 0.230 inside..
- Icemerc-zona
- Forum Audi 80
- Posty: 98
- Rejestracja: 14 gru 2010, 23:38
Labiel, dzieki za sugestie, naprawiło sie :mrgreen:
Generlanie auto juz przesmigało ponad 200 kilometrów bez stresu.... po dokładnych obliczeniach koszt zerwanego paska wyniósł mnie 3100 zł i spokój (mam nadzieje) na tysiące kilometrów - nawet setki .... nawet ostatnio zdarzyło mi sie zbugic trakcje przy pełnym bucie wiec parametry myślę ze trzyma Teraz tylko lać, dolewać płynu do spryskiwaczy i raz na 8 tys wymienić olej
Przestroga dla wszystkich - nie dajcie wiary poprzednim właścicielom bo kończy sie to remontem głowicy.... AEL może i jest pancerny, długowieczny i trwały ale zerwanego paska nie przeżywa.... choć dół silnika jest mega mocny
Generlanie auto juz przesmigało ponad 200 kilometrów bez stresu.... po dokładnych obliczeniach koszt zerwanego paska wyniósł mnie 3100 zł i spokój (mam nadzieje) na tysiące kilometrów - nawet setki .... nawet ostatnio zdarzyło mi sie zbugic trakcje przy pełnym bucie wiec parametry myślę ze trzyma Teraz tylko lać, dolewać płynu do spryskiwaczy i raz na 8 tys wymienić olej
Przestroga dla wszystkich - nie dajcie wiary poprzednim właścicielom bo kończy sie to remontem głowicy.... AEL może i jest pancerny, długowieczny i trwały ale zerwanego paska nie przeżywa.... choć dół silnika jest mega mocny
przyszła upagniona zima i musze coś nagrać , popstrykać w sesji zimowej :mrgreen:
Quattro jest..... fajne :mrgreen:
[ Dodano: 2013-08-04, 12:48 ]
Wczoraj przyszedł czas na Hamulce
Dwa zestawy TEXTAR :
tył 245 mm
przód 312 mm
o wszystko nasmarowane, rozruszane dotarte.... Minimalna felga to teraz 16 cali i to tak na styk z zaciskiem
o róznicy w hamowaniu wspominać nie musze - dzień do nocy
Quattro jest..... fajne :mrgreen:
[ Dodano: 2013-08-04, 12:48 ]
Wczoraj przyszedł czas na Hamulce
Dwa zestawy TEXTAR :
tył 245 mm
przód 312 mm
o wszystko nasmarowane, rozruszane dotarte.... Minimalna felga to teraz 16 cali i to tak na styk z zaciskiem
o róznicy w hamowaniu wspominać nie musze - dzień do nocy
Przeszczep dokonany z Audi A6 C5 2.8 Q . Dawca przedliftowy rocznik 99 wiec jarzma 451 idealnie podpasowały do C4 Nic nie trzeba dorabiać. Odkręcamy jedno jarzmo, przykręcamy drugie i cieszymy sie większymi hamulcami....
fotka podglądowa jak prezentuje sie przód i ile jest luzu między zaciskiem a felga
[/img]
[/img]
tył seria 245mm ....
i takie tam na podwórku
[/img]
na przyszły sezon - no może jeszcze na końcówke tego zakupione już zostało nowe kolo w 17 calach aby to hamulce miały luzu troszke i dobry przewiew....
początkowo były brane pod uwage dwa modele BOLERO lub AVUS acz kolwiek aby tylna mała tarcza nie szpeciła zdecydowałem się na przezemnie nazywane talerze - przez innych Monobloki - felgi z A8 D3 7.5 x 17 et 40 z opona 205/50/17....
[ Dodano: 2013-10-16, 21:06 ]
idąc dalej za ciosem postanowiłem zrobić cały zawias zarówno z przodu jak i tyłu.
przód:
wahacze meyle hd
końcówki drążków Febi
gumy stabilizatora przy podłużnicach OEM AUDI
tył:
wszystkie tuleje i wkładki łacznie 10 szt wszystko LMF oraz Febi
wahacze górne całe kompletne z oczkami Moog
cały tył od nowości nie ruszany :shock: przód lewa strona jeszcze fabryczna :shock:
Mam nadzieje ze na kilka lat spokój...
dalej w planach sa :
wtryski 216
turbo k16
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[ Dodano: 2013-12-22, 23:31 ]
A więc tak. Turbo ogarniete hybdyda K14 i K16. Miały byc wtryski 216 ale.... wpadły 230 z nowym skorygowanym programem od słynnego Tomka z BB czyli To_JA! :mrgreen: Granica 400 NM w zasiegu dosłownie małego palca....
Przy okazji nowy olej Motul, doregulowanie pompy, dawki nastawnikiem.
na 230 kultura pracy na minus - silnik nieco głośniej pracuje, ale równo i bez problemowo. Co ciekawe pomimo dosyc ostrego pedału gazu i fajnego softu auto mnije pali pod warunkiem, że nie prostujemy prawej stopy. Na sylwka jade do krakowa więc zobacze jak to w trasie sie zachowuje.... Dymu jest dużo mniej niż seria :shock: :shock:
Drgań nie ma moment bezpiecznie narasta w sumie charakterystyka podobna do auta z PB - im dalej obrotami lecisz tym lepiej jedzie aż do 4500 obr, chociaż ja zmieniam biegi przy ok 3800 bo dalej już widze nie ma sensu.... silnik nie rozpadł sie, nic sie nie urwało, dwumas cały, sprzęgło sie ślizga się - czyli jest ok
fotka podglądowa jak prezentuje sie przód i ile jest luzu między zaciskiem a felga
[/img]
[/img]
tył seria 245mm ....
i takie tam na podwórku
[/img]
na przyszły sezon - no może jeszcze na końcówke tego zakupione już zostało nowe kolo w 17 calach aby to hamulce miały luzu troszke i dobry przewiew....
początkowo były brane pod uwage dwa modele BOLERO lub AVUS acz kolwiek aby tylna mała tarcza nie szpeciła zdecydowałem się na przezemnie nazywane talerze - przez innych Monobloki - felgi z A8 D3 7.5 x 17 et 40 z opona 205/50/17....
[ Dodano: 2013-10-16, 21:06 ]
idąc dalej za ciosem postanowiłem zrobić cały zawias zarówno z przodu jak i tyłu.
przód:
wahacze meyle hd
końcówki drążków Febi
gumy stabilizatora przy podłużnicach OEM AUDI
tył:
wszystkie tuleje i wkładki łacznie 10 szt wszystko LMF oraz Febi
wahacze górne całe kompletne z oczkami Moog
cały tył od nowości nie ruszany :shock: przód lewa strona jeszcze fabryczna :shock:
Mam nadzieje ze na kilka lat spokój...
dalej w planach sa :
wtryski 216
turbo k16
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[ Dodano: 2013-12-22, 23:31 ]
A więc tak. Turbo ogarniete hybdyda K14 i K16. Miały byc wtryski 216 ale.... wpadły 230 z nowym skorygowanym programem od słynnego Tomka z BB czyli To_JA! :mrgreen: Granica 400 NM w zasiegu dosłownie małego palca....
Przy okazji nowy olej Motul, doregulowanie pompy, dawki nastawnikiem.
na 230 kultura pracy na minus - silnik nieco głośniej pracuje, ale równo i bez problemowo. Co ciekawe pomimo dosyc ostrego pedału gazu i fajnego softu auto mnije pali pod warunkiem, że nie prostujemy prawej stopy. Na sylwka jade do krakowa więc zobacze jak to w trasie sie zachowuje.... Dymu jest dużo mniej niż seria :shock: :shock:
Drgań nie ma moment bezpiecznie narasta w sumie charakterystyka podobna do auta z PB - im dalej obrotami lecisz tym lepiej jedzie aż do 4500 obr, chociaż ja zmieniam biegi przy ok 3800 bo dalej już widze nie ma sensu.... silnik nie rozpadł sie, nic sie nie urwało, dwumas cały, sprzęgło sie ślizga się - czyli jest ok
brabus124, i tu cie rozczaruje - miejsca jest tyle co w B4 jak nie mniej ze względu na duze chłodnice skraplacza i belke zderzaka.... myslałem o tym ale jak zobacyzłem u jedengo kolegi z forum efekt koncowy - odechciało mi sie...
Pozatym jak sytuacja sie nie pogorszy ( finansowa oczywiscie ) to jest plan na przyszły rok na zmiane pojazdu , oczywiście tez Audi
Pozatym jak sytuacja sie nie pogorszy ( finansowa oczywiscie ) to jest plan na przyszły rok na zmiane pojazdu , oczywiście tez Audi
- Icemerc-zona
- Forum Audi 80
- Posty: 98
- Rejestracja: 14 gru 2010, 23:38