Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4 AEL Quattro Avant] Rodzinny czterołap 0.230 inside..

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Icemerc-zona
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 14 gru 2010, 23:38

Post autor: Icemerc-zona » 02 gru 2012, 09:45

Labiel, dzieki za sugestie, naprawiło sie :mrgreen:


Generlanie auto juz przesmigało ponad 200 kilometrów bez stresu.... po dokładnych obliczeniach koszt zerwanego paska wyniósł mnie 3100 zł i spokój (mam nadzieje) na tysiące kilometrów - nawet setki .... nawet ostatnio zdarzyło mi sie zbugic trakcje przy pełnym bucie wiec parametry myślę ze trzyma ;-) Teraz tylko lać, dolewać płynu do spryskiwaczy i raz na 8 tys wymienić olej ;-)
Przestroga dla wszystkich - nie dajcie wiary poprzednim właścicielom bo kończy sie to remontem głowicy.... AEL może i jest pancerny, długowieczny i trwały ale zerwanego paska nie przeżywa.... choć dół silnika jest mega mocny ;-)

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 16 sty 2013, 10:51

przyszła upagniona zima i musze coś nagrać , popstrykać w sesji zimowej :mrgreen:
Quattro jest..... fajne :mrgreen:

[ Dodano: 2013-08-04, 12:48 ]
Wczoraj przyszedł czas na Hamulce
Dwa zestawy TEXTAR :

tył 245 mm
przód 312 mm

o wszystko nasmarowane, rozruszane dotarte.... Minimalna felga to teraz 16 cali i to tak na styk z zaciskiem :-P

o róznicy w hamowaniu wspominać nie musze - dzień do nocy

michalo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 28 maja 2012, 09:57

Post autor: michalo » 05 sie 2013, 06:49

Damian fotki hamulców wrzuć <ok> napisz co z czego czy P&P czy dorabiałeś adaptery? No i gratuluje zakópów :-)

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 06 sie 2013, 11:22

Przeszczep dokonany z Audi A6 C5 2.8 Q . Dawca przedliftowy rocznik 99 wiec jarzma 451 idealnie podpasowały do C4 ;-) Nic nie trzeba dorabiać. Odkręcamy jedno jarzmo, przykręcamy drugie i cieszymy sie większymi hamulcami....
fotka podglądowa jak prezentuje sie przód i ile jest luzu między zaciskiem a felga
Obrazek[/img]

Obrazek[/img]

tył seria 245mm ....

i takie tam na podwórku :-P
Obrazek[/img]


na przyszły sezon - no może jeszcze na końcówke tego zakupione już zostało nowe kolo w 17 calach aby to hamulce miały luzu troszke i dobry przewiew....
początkowo były brane pod uwage dwa modele BOLERO lub AVUS acz kolwiek aby tylna mała tarcza nie szpeciła zdecydowałem się na przezemnie nazywane talerze - przez innych Monobloki - felgi z A8 D3 7.5 x 17 et 40 z opona 205/50/17....

Obrazek

[ Dodano: 2013-10-16, 21:06 ]
idąc dalej za ciosem postanowiłem zrobić cały zawias zarówno z przodu jak i tyłu.
przód:
wahacze meyle hd
końcówki drążków Febi
gumy stabilizatora przy podłużnicach OEM AUDI

tył:
wszystkie tuleje i wkładki łacznie 10 szt wszystko LMF oraz Febi
wahacze górne całe kompletne z oczkami Moog

cały tył od nowości nie ruszany :shock: przód lewa strona jeszcze fabryczna :shock:


Mam nadzieje ze na kilka lat spokój...


dalej w planach sa :

wtryski 216
turbo k16

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[ Dodano: 2013-12-22, 23:31 ]
A więc tak. Turbo ogarniete hybdyda K14 i K16. Miały byc wtryski 216 ale.... wpadły 230 z nowym skorygowanym programem od słynnego Tomka z BB czyli To_JA! :mrgreen: Granica 400 NM w zasiegu dosłownie małego palca....

Przy okazji nowy olej Motul, doregulowanie pompy, dawki nastawnikiem.

na 230 kultura pracy na minus - silnik nieco głośniej pracuje, ale równo i bez problemowo. Co ciekawe pomimo dosyc ostrego pedału gazu i fajnego softu auto mnije pali pod warunkiem, że nie prostujemy prawej stopy. Na sylwka jade do krakowa więc zobacze jak to w trasie sie zachowuje.... Dymu jest dużo mniej niż seria :shock: :shock:

Drgań nie ma moment bezpiecznie narasta w sumie charakterystyka podobna do auta z PB - im dalej obrotami lecisz tym lepiej jedzie aż do 4500 obr, chociaż ja zmieniam biegi przy ok 3800 bo dalej już widze nie ma sensu.... silnik nie rozpadł sie, nic sie nie urwało, dwumas cały, sprzęgło sie ślizga się - czyli jest ok ;-)

Awatar użytkownika
pawelec_
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 978
Rejestracja: 16 cze 2009, 17:35
Lokalizacja: Egling

Post autor: pawelec_ » 22 gru 2013, 23:39

noooo teraz normalnie można stawiać szklankę z wodą na górnej osłonie silnika i sie nie wyleje ;-)

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 28 gru 2013, 20:13

hmm.. seryjny AEL całkiem przyjemnie się odpycha a na zmodyfikowanej turbinie i wtryskach 230.. Chciałbym się tym przejechać ;-) Pozdrawiam

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 04 sty 2014, 16:16

brabus124, szału nie ma... :-P tragedii też ;-) hehe

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 24 lut 2014, 16:32

Myślisz nad FMIC u siebie ? chyba sporo tam miejsca masz :-P

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 25 lut 2014, 21:33

brabus124, i tu cie rozczaruje - miejsca jest tyle co w B4 jak nie mniej ze względu na duze chłodnice skraplacza i belke zderzaka.... myslałem o tym ale jak zobacyzłem u jedengo kolegi z forum efekt koncowy - odechciało mi sie...
Pozatym jak sytuacja sie nie pogorszy ( finansowa oczywiscie ) to jest plan na przyszły rok na zmiane pojazdu , oczywiście tez Audi ;-)

Awatar użytkownika
Icemerc-zona
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 14 gru 2010, 23:38

Post autor: Icemerc-zona » 07 cze 2014, 18:40

Auto sprzedane... Mam nadzieje, że kolejnemu właścicielowi przyniesie tyle samo frajdy z jazdy quattro co mnie :) Temat można zamknąć....

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 07 cze 2014, 19:27

Icemerc-zona pisze:Temat można zamknąć....
oki

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga