[B4 2.3 NG 133KM] Montaż klap antywybuchowych
[B4 2.3 NG 133KM] Montaż klap antywybuchowych
Witam kolegów, mogłby mnie ktoś poratować fotkami jak macie zamontowane klapy antywybuchowe w waszych autkach? od niedawna posiadam avancika B4 2.3 i przymierzam sie do montazu gazowni a chce sie zabezpieczyć przed ewentualnymi strzałami, zbieram również propozycje jaka instalke (sterownik) zamontować bo czaje sie nad II generacja
Ja na twoim miejscu bym sie zastanowił nad gazem w 2.3 , bo z tym sa cały czas problemy. Miałem w 2 audiczka 2.3 gaz i nie było mieniąca co by nie było trzeba w nim cos kopać. W jednej miałem BRC a w tej co teraz mam był stag co go po 3 miesiącach walki , wymiany reduktora, miksera wywaliłem. No i po kolejnym miesiącu meczenia NG na benzynie postanowiłem zmienić zabita jednostkę (pewnie przez LPG) na 1.8T i teraz ma trochę radochy z auta. Jak gdzieś znajdę foty klap w moim silniku to podeśle jesli gaz będziesz montował
A tam lpg w Ng to zadne zlo.Bedzie jezdzic i to bezawaryjnie przez wiele lat i kilometrow.Nie montuj klap w gme na przeplywce tylko kup Sobie dwa budziki-takie metalowe zaworki o srednicy ok 5 cm.Zamontuj je w kolektor na gorze.Montaz banalny wiercisz otwor otwornica,potem co wazne pilujesz ostre krawedzie i ciut zbierasz z grubosci scianki-kosmetyka by uszczelka gumowa na budziku lepiej sie ulozyla.Dodatkowo dla swietego spokoju uszczelniasz to silikonem wysokotemperaturowym.Montaz klapki i budzikow na gumie jest bardziej klopotliwy z uwagi na pozniejsze uszczelnienie.Poza tym niszczysz gume ktora kosztuje z 5 stow.Dwa takie budziki o tej srednicy wystarcza.
dzieki luk448 za podrzucenie zdjec, oczywiscie zapunktowałem ci :mrgreen: przyznam ze zastanawiałem się nad montażem takich właśnie "grzybków" ale właśnie na gumie ączącej przepustnice z przepływomierzem, przyznam ze troche sie obawiam wiercenia takich fziur w dolocie, bardziej sklanialbym sie na montaz kwizdkow na kolektor (po jednym na rure) bo tnac koszty montuje wlasnie mikser zamiast blosa i dlatego obawiam sie strzalow, a powiedz luk jakiej firmy miales sterownik?
Sterownik bingo-tez nie mialem blosa bo i on nie uchroni w 100% przed strzalami.Mialem zwykla instalke II gen.Nie ma co sie obawiac wiercenia-bo niby czemu?Wiercisz w metalu otwornica i tyle.Czesc opilkow wpadnie do srodka bo nie da sie tak zrobic zeby przeciez nie wpadlo.Zapalasz auto i dajesz od razu obroty na 4 kola na chwilke i wszystko ladnie z powrotem wyleci przez wywiercone dziury.Juz bardziej bym sie obawial ciecia gumy.Napisalem Ci na PW dlaczego.Aaa tylko od razu kup sobie nowe swiece,przewody,palec i kopulke jak bedziesz wsadzal lpg do NG bo nie wiem czy palnujesz zamontowac czy juz masz lpg.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak a reszta pójdzie na tłoki. Chyba lepiej odkręcić połówkę kolektora i wtedy po wywierceniu można użyć sprężonego powietrza i umyć aby to co się przylepiło do oleju usunąć.luk448 pisze:Czesc opilkow wpadnie do srodka bo nie da sie tak zrobic zeby przeciez nie wpadlo.Zapalasz auto i dajesz od razu obroty na 4 kola na chwilke i wszystko ladnie z powrotem wyleci przez wywiercone dziury.
NO proste ze wiercisz z odkurzaczem i nie do konca.potem tylko mala dziurke robisz i gdy scianka jest juz bardzo cienka wydlubujesz reszte.Wiadomo ze opilki wyjmujesz paluchami ale co do sztuki nie wyjmiesz ani nie odkurzysz.Jak odpalilem po tym zabiegu autko to klika wylecialo przez otwory.Ale z autem nic sie zlego nie stalo wiec nie panikujta :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków