Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG 133KM] Montaż klap antywybuchowych

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
AMBlENTE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 19 sie 2013, 23:52

[B4 2.3 NG 133KM] Montaż klap antywybuchowych

Post autor: AMBlENTE » 20 gru 2013, 14:13

Witam kolegów, mogłby mnie ktoś poratować fotkami jak macie zamontowane klapy antywybuchowe w waszych autkach? od niedawna posiadam avancika B4 2.3 i przymierzam sie do montazu gazowni a chce sie zabezpieczyć przed ewentualnymi strzałami, zbieram również propozycje jaka instalke (sterownik) zamontować bo czaje sie nad II generacja

zbikus13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 07 mar 2012, 19:36
Lokalizacja: zebrzydowice

Post autor: zbikus13 » 22 gru 2013, 11:40

Ja na twoim miejscu bym sie zastanowił nad gazem w 2.3 , bo z tym sa cały czas problemy. Miałem w 2 audiczka 2.3 gaz i nie było mieniąca co by nie było trzeba w nim cos kopać. W jednej miałem BRC a w tej co teraz mam był stag co go po 3 miesiącach walki , wymiany reduktora, miksera wywaliłem. No i po kolejnym miesiącu meczenia NG na benzynie postanowiłem zmienić zabita jednostkę (pewnie przez LPG) na 1.8T i teraz ma trochę radochy z auta. Jak gdzieś znajdę foty klap w moim silniku to podeśle jesli gaz będziesz montował

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 22 gru 2013, 20:11

A tam lpg w Ng to zadne zlo.Bedzie jezdzic i to bezawaryjnie przez wiele lat i kilometrow.Nie montuj klap w gme na przeplywce tylko kup Sobie dwa budziki-takie metalowe zaworki o srednicy ok 5 cm.Zamontuj je w kolektor na gorze.Montaz banalny wiercisz otwor otwornica,potem co wazne pilujesz ostre krawedzie i ciut zbierasz z grubosci scianki-kosmetyka by uszczelka gumowa na budziku lepiej sie ulozyla.Dodatkowo dla swietego spokoju uszczelniasz to silikonem wysokotemperaturowym.Montaz klapki i budzikow na gumie jest bardziej klopotliwy z uwagi na pozniejsze uszczelnienie.Poza tym niszczysz gume ktora kosztuje z 5 stow.Dwa takie budziki o tej srednicy wystarcza.
Obrazek

zbikus13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 07 mar 2012, 19:36
Lokalizacja: zebrzydowice

Post autor: zbikus13 » 23 gru 2013, 09:46

O właśnie miale zamontowane takie klapy jak luk448. A co do gazu to sam zdecyduj bo w Polsce 5 ludzi a 6 opinii :-P . Ja tylko staram sie doradzić z swojego doświadczenia a nie opinii ludzi . Pozdrawiam

AMBlENTE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 19 sie 2013, 23:52

Post autor: AMBlENTE » 23 gru 2013, 16:26

dzieki luk448 za podrzucenie zdjec, oczywiscie zapunktowałem ci :mrgreen: przyznam ze zastanawiałem się nad montażem takich właśnie "grzybków" ale właśnie na gumie ączącej przepustnice z przepływomierzem, przyznam ze troche sie obawiam wiercenia takich fziur w dolocie, bardziej sklanialbym sie na montaz kwizdkow na kolektor (po jednym na rure) bo tnac koszty montuje wlasnie mikser zamiast blosa i dlatego obawiam sie strzalow, a powiedz luk jakiej firmy miales sterownik?

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 23 gru 2013, 18:16

Sterownik bingo-tez nie mialem blosa bo i on nie uchroni w 100% przed strzalami.Mialem zwykla instalke II gen.Nie ma co sie obawiac wiercenia-bo niby czemu?Wiercisz w metalu otwornica i tyle.Czesc opilkow wpadnie do srodka bo nie da sie tak zrobic zeby przeciez nie wpadlo.Zapalasz auto i dajesz od razu obroty na 4 kola na chwilke i wszystko ladnie z powrotem wyleci przez wywiercone dziury.Juz bardziej bym sie obawial ciecia gumy.Napisalem Ci na PW dlaczego.Aaa tylko od razu kup sobie nowe swiece,przewody,palec i kopulke jak bedziesz wsadzal lpg do NG bo nie wiem czy palnujesz zamontowac czy juz masz lpg.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 gru 2013, 19:16

luk448 pisze:Czesc opilkow wpadnie do srodka bo nie da sie tak zrobic zeby przeciez nie wpadlo.Zapalasz auto i dajesz od razu obroty na 4 kola na chwilke i wszystko ladnie z powrotem wyleci przez wywiercone dziury.
Tak a reszta pójdzie na tłoki. Chyba lepiej odkręcić połówkę kolektora i wtedy po wywierceniu można użyć sprężonego powietrza i umyć aby to co się przylepiło do oleju usunąć.

Awatar użytkownika
kr1s56
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 05 lis 2012, 16:30
Lokalizacja: okolice Brzeska

Post autor: kr1s56 » 23 gru 2013, 19:30

Jakby co to mam na sprzedaz gume z takim grzybkiem. Jak coś to prosze pisac na pw.

AMBlENTE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 19 sie 2013, 23:52

Post autor: AMBlENTE » 23 gru 2013, 19:34

taki tez mam plan odkrecic ta gorna czesc kolektora, bo wiadomo ze opilki moga poleciec dalej i zostac na pierscieniach, glownie zalezy mi na zdjeciach gdzie te antywybuchy umiescic a nie na sposobie montazu:) takze wszelkie rady, zdjecia, wskazane i z gory dzieki

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 23 gru 2013, 19:54

aldi, mnie jakos nic po tym zabiegu nie bylo :) auto tez sie mialo dobrze.Nie przesadzajcie tych opiłków nie bylo kilo.Ledwie kilka drobnych sztuk ktore wyleciały przez otwory bo przeciez nie wiercilem od razu do konca na wylot.Ale jak ktos chce to niech sciaga kolektor.

AMBlENTE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 19 sie 2013, 23:52

Post autor: AMBlENTE » 23 gru 2013, 20:25

ja jak nawieraclem kolektor zeby zamontowac wtryski do gazu do abk przy sekwencji to mialem uniemozliwiony dostep do zdjecia kolektora i tez wiercilem na aucie wiadomo wiercenie powoli w koncu to aluminium no i odkurzanie opilkow:)

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 23 gru 2013, 20:29

NO proste ze wiercisz z odkurzaczem :) i nie do konca.potem tylko mala dziurke robisz i gdy scianka jest juz bardzo cienka wydlubujesz reszte.Wiadomo ze opilki wyjmujesz paluchami ale co do sztuki nie wyjmiesz ani nie odkurzysz.Jak odpalilem po tym zabiegu autko to klika wylecialo przez otwory.Ale z autem nic sie zlego nie stalo wiec nie panikujta :mrgreen:

AMBlENTE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 19 sie 2013, 23:52

Post autor: AMBlENTE » 23 gru 2013, 20:34

o jbo juz sie wkretka zrobila na temat tych dopieszczen:) najwazniejsze ze mi kolego pomogles, dzieki luk448

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 gru 2013, 20:54

Albo jeszcze zastosować metodę gazowników wiercących bez ścigania kolektora. Podłączyć pod kolektor powietrze ze sprężarki i podczas wiercenie ewentualne opiłki na bieżąco będzie wydmuchiwać na zewnątrz.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 23 gru 2013, 20:58

aldi, mozna mozna pomysl bdbtylko nie wiem kazdy w domowym zaciszu ma sprezarke i pistolet.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl