Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG 133KM] Montaż klap antywybuchowych

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
AMBlENTE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 19 sie 2013, 23:52

Post autor: AMBlENTE » 23 gru 2013, 21:00

o to tez sie nie martwie bo kompresor jest na pokladzie:) ale sie rozmowa rozkrecila <ok>

czarny286

Post autor: czarny286 » 23 gru 2013, 22:49

może wyrażę moje zdanie na temat montażu lpg do 2.3 Ng. Kiedy kupiłem audi 80 B4 2.3 Ng było w świetnej kondycji mechanicznej i blacharskiej.Auto było sprowadzone z niemiec w samej benzynie.To było w sumie moje 2 audi.Na benzynie chodziło od dotknięcia miało moc itd.Wspomnę jeszcze,że miałem B3 z silnikiem 1.8 na mechanicznym wtrysku z lpg zero problemów i na benzynie również. Ale do rzeczy .Założyłem gaz wszystko było super na początku,najpierw problemy zaczeły się z wolnymi obrotami falowało itd ale ok może tak ma być,zaznaczę,że na PB autko śmigało.No i pewnego dnia strzał delikatny,przy ruszaniu i się zaczeło.Klapka była prosta nic nie pękło itd.I wtedy urok pięknego 2.3 NG umarł.Zaczeło się gasł,palił różnie itd,itd.Masakra.Kolego ja też nie wierzyłem w to co ludzie pisali,że Ng nie lubi gazu dlatego,że miałem 1.8 JN ale to inna bajka.Powiem szczerze,że ciesze się że pozbyłem się tego autka konkretnie tego silnika.W tym silniku jest tylko piękny dzwięk,moc też ale wtedy spalanie masakra nie adekwatne do mocy,mówię to otwarcie bez ściemy ale co nie którzy boją się tego powiedzieć.Radzę się zastanowić nad montażem LPG i nie popełnić błędu tak jak wielu innych.Albo jeśli chce się jeżdzić tym autkiem to poszukać sekwencji używanej i zamontować wtedy jest sens bo opcja 2 generacji jest słaba . Trzy lata jazdy na lpg z mojej strony. Wnioski wyciągnij sam.O to moja mała lektura.Pozdrawiam .

Elementy sekwensji ale tak na szybko,kopia z tematu :

Komputer LPG omvl dream c wraz z przełącznikiem
Driver rozszerzający Bigas gis
Reduktor omvl
Listwa valtekx5
Okablowanie z dream n

sekwencja

AMBlENTE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 19 sie 2013, 23:52

Post autor: AMBlENTE » 23 gru 2013, 23:12

niestety z tego co wiek sekwencja pod ten silnik nie za bardzo podpasuje bo mechaniczny wtrysk zamiast elektronicznego, poprzednio mialem abk i sekwencje wstawilem i bylo pieknie na pb i lpg, a to auto wyrwalem promocyjnie i do tego automat wiec na miescie lubi sobie wypic:) dlatego pomysl z lpg, ale po tych strzalach rozwalilo ci przeplywomierz/przepustnice? ze takie problemy miales

czarny286

Post autor: czarny286 » 24 gru 2013, 13:57

po tych strzałach właśnie przepustnica i przepływomierz wyglądały na nie ruszone ale i tak była lipa,wężyki podciśnienia wszystko było sprawdzone milion razy,dodam,że mój silnik był naprawdę w świetnej kondycji na 5+ do momentu strzału,wszytko w silniku było na swoim miejscu,każdy przewód itd.Sekwencja podpasuje uwierz mi te elementy zestawu podpasują tego typu instalacja działa na innej zasadzie ,wszystkie wtryskiwacze chodzą jednocześnie sygnały są dodatkowo zbierane z położenie przepustnicy itd.. poczytaj o tym trochę,właśnie ten podany sterownik potrafi obsłużyć taką instalację.Wracając do strzału LPG w moim 2.3 NG,także nie mówię,że nie polecam założyć gaz ale że mogą być i zdarzą się na pewno jakieś problemy,prędzej czy pózniej. Te silniki nie do końca lubią LPG to się potwierdza 9/10 razy.Mam Wielu znajomych co mają takie auta i zawsze coś nie tak.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 24 gru 2013, 23:57

Ja tylko dodam od siebie ze tez slysze opinie ze NG i LPG to zlo ze sie psuje itd ze ie jezdzi itp.Ale nie doswiadczylem niczego z tych rzeczy majac swoje NG.Wydaje mi sie ze to po czesci kwestia dbania o auto jak i kwestia egzemplarza.Nie twierdze ze moje bylo iglą ale smigalo na LPG bezawaryjnie.TrZeba sie z tym liczyc ze NG w gazie to oszczednosc przez tankowanie za 2.60 a nie za 5.60 ale tez wiekszy wydatek z uwagi na koszta jego eksploatacji czyli czesci.

AMBlENTE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 19 sie 2013, 23:52

Post autor: AMBlENTE » 25 gru 2013, 00:26

no to juz nestety nie moj problem sie zrobil bo Audiczka poszla do nowego właściciela, zrobił sobie prezent pod choinke, a teraz poluje na A4/$3 pasek B5 zebym sobie sekwencje normalna wrzucil, dzieki za pomoc:)

czarny286

Post autor: czarny286 » 25 gru 2013, 11:46

mimo tego,że nie mam już Audi 80,zawsze będe mówił i twierdził,że jest to prawie nie zniszczalny samochód i w swojej dekadzie jeden z lepszych aut produkowanych w tych latach i jak kiedyś przyjdzie odpowiedni czas to wrócę do tej marki,pozdro.

AMBlENTE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 19 sie 2013, 23:52

Post autor: AMBlENTE » 25 gru 2013, 20:42

jestem tego samego zdania, przerobilem juz 2X B3 i 2xB4 i nie wykluczam tez powrotu, ale coraz trudniej o zadbany egzemplarz:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl