Mam taki problem. Silnik to 1.9 TDI 90 KM 1Z . Problem jaki jest to jak jest zimny do temp około 60 stopni to jak się da gazu to silnik zaczyna kopcić i się dławić i przerywać. Niekiedy nawet zgaśnie. Jak wejdzie w ten tryb po dodaniu gazu to aby nie zgasł to trzeba trzymać go na gazie. Przerywanie ustaje po kilku sekundach i później jest dobrze. Dodam jeszcze , że im silnik jest zimniejszy tym wystarczy dać mniej gazu aby zaczął przerywać. Filmik jaki wrzucam, to silnik miał około 50 stopni.
Jak silnik jest nagrzany do 90 stopni to można nim gazować, katować go i nic mu już nie dolega.
[B4 1.9 1Z 90KM] dławi się i kopci na zimnym silniku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 122
- Rejestracja: 14 sty 2009, 20:08
- Lokalizacja: Malbork
-
- Forum Audi 80
- Posty: 122
- Rejestracja: 14 sty 2009, 20:08
- Lokalizacja: Malbork
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak napisał bozmek, ewidentne podwieszanie hydropopychaczykamilg.86.86 pisze: im silnik jest zimniejszy tym wystarczy dać mniej gazu aby zaczął przerywać. Filmik jaki wrzucam, to silnik miał około 50 stopni.
Jak silnik jest nagrzany do 90 stopni to można nim gazować, katować go i nic mu już nie dolega.
i nic nie będzie ,bo problem typowo mechaniczny W sumie to jeżdząc normalnie do 2,2 -2,5 tys obr .nie powinno podwieszać Srebrna A4 ,ładniutka :mrgreen: mam taką samą 8-)kamilg.86.86 pisze:na vagu niema nic
Ostatnio zmieniony 27 gru 2013, 22:05 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
https://audi80.pl/19tdi-1z-za-duze-c ... t24760.htm Tu jest też taka sytuacja w mojej 80 tez tak jest podczas jazdy zero problemów jak zimny silnik to i tak nie gazuje powyżej 2200 jak się podgrzeje to po 140 - 160 km/h nie ma problemów.