Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3] Po wymianie zębatki dalej nie nalicza kilometrów.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PROmil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 23 wrz 2011, 20:26
Lokalizacja: Krotoszyn

[80 B3] Po wymianie zębatki dalej nie nalicza kilometrów.

Post autor: PROmil » 28 gru 2013, 11:52

Problem tak jak w tytule. Posiadam liczniki VDO które nie naliczały kilometrów, więc rozebrałem i wymieniłem tą pomarańczową zębatkę na nową, po złożeniu wszystkiego do kupy i przejechaniu się poczułem się zasmucony ponieważ kilometrów dalej nie nalicza. Włożyłem nową zębatkę tak jak była stara- nic, odwrotnie- też nic. Po przeglądzie liczników stwierdzam że nie ma żadnych zimnych lutów czy też przerwanych ścieżek. Czy przyczyną może być walnięty cały mechanizm naliczania kilometrów i czy warto kupić drugie liczniki zamiast naprawy tych?

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 28 gru 2013, 12:48

PROmil, prędkość pokazuje Ci normalnie?

Awatar użytkownika
PROmil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 23 wrz 2011, 20:26
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: PROmil » 28 gru 2013, 13:16

Tak, po za naliczaniem kilometrów wszystko działa idealnie.

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 28 gru 2013, 14:43

Obejrzyj dokładnie pod lupą płytkę z elektroniką prędkościomierza i przelutuj luty przy samym silniku napędu przebiegu, nawet te które na oko wyglądają na dobre, a jak nie to to pewno silniczek napędu nabijania przebiegu umarł.

Awatar użytkownika
PROmil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 23 wrz 2011, 20:26
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: PROmil » 28 gru 2013, 15:09

Całe liczniki były oglądane przez znajomego elektronika od samochodów który głównie zajmuje się licznikami i stwierdził to samo, że to prawdopodobnie ten silniczek padł, aktualnie liczniki są u niego na ponownym lutowaniu wszystkiego, zobaczymy co się zrobi z tym fantem. Dodam że podczas wymiany zębatki ten wkład co jest w silniczku został mi w ręce :-/

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 28 gru 2013, 20:45

PROmil, Czemu zmieniałeś zębatkę, jeżeli poprzednia była cała? Zębatka w wirniku silniczka cała? Obejrzyj dokładnie wszystkie zębatki w okolicy silniczka.
Jeżeli Twój kolega elektronik nie jest w stanie sprawdzić samego silniczka... :shock: :roll: <palma>
PS. Gdybyś potrzebował samego silniczka, to pisz na PW. Może coś wygrzebię w garażu.

[ Dodano: 2013-12-28, 20:46 ]
PROmil pisze:Dodam że podczas wymiany zębatki ten wkład co jest w silniczku został mi w ręce :-/
Tak ma być.

Awatar użytkownika
PROmil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 23 wrz 2011, 20:26
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: PROmil » 28 gru 2013, 20:50

andi77, Zębatki nie było prawie wcale, został tylko pomarańczowy okrąg, ząbków nie było :-)
Pozostałe zębatki są w stanie idealnym (sprawdzane pod lupą)
Jutro jeszcze pokombinuję, popatrzę może coś pomoże, a jak nie to się zgłoszę po liczniki :-)

Awatar użytkownika
QompaQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 23 kwie 2014, 15:33

Post autor: QompaQ » 23 kwie 2014, 16:43

Wypadało by sprężonym powietrzem oczyścić wszystkie współpracujące zębatki.
Istnieje możliwość że pozostałości ząbków z uszkodzonej zębatki pozostały w trybikach współpracujących satelitach.?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl