[B4 ABT] Wymiana tulei sanek i wahaczy
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
To coś musiałeś skopać bo nie ma fizycznej możliwości by zmieniło się położenie kierownicy po odkręceniu sanek.Tak jak wspomniał Marcin od położenia kierownicy masz drążki.A sanki jak wspominali koledzy wcześniej przykręcasz w to samo położenie bo tez nie ma fizycznej możliwości by je przykręcić inaczej tzn jest ale spieprzysz gwint...
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Ale ktoś wcześniej wspominał że należy zaczynać od tylnej śruby chyba lewej gdyż ona nie ma żadnej regulacji więc co się wtedy ma zmienić?A jeśli ktoś by faktycznie przegiął i lekko przesunął sanki to może się zmienić chyba tylko nachylenie kół...Zresztą dla bezpieczeństwa można zaznaczyć w którym miejscu były sanki przed demontażem....
- M4teusz
- Forum Audi 80
- Posty: 188
- Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Sączów
"BŁOGOSŁAWIENI, KTÓRZY NIE WIDZIELI, A UWIERZYLI"
A tak na serio to fakt faktem nie widać, ale jest możliwość minimalnej regulacji położenia trawersu względem budy a każdy minimalny ruch ma wpływ na układ kierowniczy.
Jedni się ze mną zgodzą, inni nie ale dyskusja na ten temat zaczyna robić się nudna więc proponuję ją zakończyć <ok>
A tak na serio to fakt faktem nie widać, ale jest możliwość minimalnej regulacji położenia trawersu względem budy a każdy minimalny ruch ma wpływ na układ kierowniczy.
Jedni się ze mną zgodzą, inni nie ale dyskusja na ten temat zaczyna robić się nudna więc proponuję ją zakończyć <ok>
z góry sorki za mój post, ale tak czytam i czytam i nie mogę dojść do ładu. Otóż muszę wymienić 4 tuleje w sankach, motor 2.0 16v 140km ACE 1994r.
Byłem w sklepie i zresztą mówiłem gościowi żeby sprawdził jaki wymiar będzie pasował czy m10 czy m12, a on ze tylko do 10 lat może bo po wyżej mówił że wszystkie takie same rozmiary... Sobie myślę ze gość ma nie pokolei w głowie i w ogóle jak mu powiedziałem jaki silnik mam to powiedział że jakiś nie typowy czy coś w tym stylu ... Wkurzyłem się i wyszedłem. Jedyne co mądrego powiedział żeby się dowiedzieć jaki rozmiar czy 10 czy 12 to trzeba wejść pod auto... może ma i racje ale w ogóle nie mam czasu zajrzeć pod auto jak i własnego garażu nie mam... stoi pod chmurką
Proszę Was o pomoc w identyfikacji rozmiaru tego gwintu... Jestem tu świeży i liczę na Wasze wsparcie
Byłem w sklepie i zresztą mówiłem gościowi żeby sprawdził jaki wymiar będzie pasował czy m10 czy m12, a on ze tylko do 10 lat może bo po wyżej mówił że wszystkie takie same rozmiary... Sobie myślę ze gość ma nie pokolei w głowie i w ogóle jak mu powiedziałem jaki silnik mam to powiedział że jakiś nie typowy czy coś w tym stylu ... Wkurzyłem się i wyszedłem. Jedyne co mądrego powiedział żeby się dowiedzieć jaki rozmiar czy 10 czy 12 to trzeba wejść pod auto... może ma i racje ale w ogóle nie mam czasu zajrzeć pod auto jak i własnego garażu nie mam... stoi pod chmurką
Proszę Was o pomoc w identyfikacji rozmiaru tego gwintu... Jestem tu świeży i liczę na Wasze wsparcie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 95
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:18
- Lokalizacja: Staszów
Mam 100 C4 AAH. Z tematu o wymianie uszczelki misy olejowej górnej wynika, że sanki wystarczy jedynie obniżyć z przodu i da się misę wyjąć. Z tego co przewertowałem 35 stron wynika, że w 80 macie 4 tuleje wprasowywane. W 100 C4 przednie wprasowane, tyle są zintegrowane z obudową metalową i te da się wymienić bez targania sanek.
Ale wracając do przednich tulei. Jeśli da się obniżyć przednią część sanek to mamy wtedy od góry ileś tam luzu. No i robiąc to sposobem, że bierzemy dobrą śrubę, podkładki itp i za pomocą tego narzędzia wprasowujemy tulejkę - nie da się tego zrobić bez pełnego demontażu sanek?
No i w ogóle - nie mając kanału/podnośnika da się sanki wytargać spod auta?
Ale wracając do przednich tulei. Jeśli da się obniżyć przednią część sanek to mamy wtedy od góry ileś tam luzu. No i robiąc to sposobem, że bierzemy dobrą śrubę, podkładki itp i za pomocą tego narzędzia wprasowujemy tulejkę - nie da się tego zrobić bez pełnego demontażu sanek?
No i w ogóle - nie mając kanału/podnośnika da się sanki wytargać spod auta?