Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 94r. 1.9 TDI 1Z] Max 120 km/h i notoryczny błąd 575 VAG

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

[B4 94r. 1.9 TDI 1Z] Max 120 km/h i notoryczny błąd 575 VAG

Post autor: hackthemilk » 30 gru 2013, 16:14

Problem dotyczy Audi80 B4 Avant Kombi 94r Silnik 1Z 90 km na przepływce Pierburga.
Proszę o analizę logów.

mam problem z błędem 575

mam 3 zaworki N75 od używek po nówkę. Na wszystkich sprawdzałem. Przewody do 75 ok bajpas czerwony z niebieskim robiony - NIC :( max to 120 ew 130 km/h i koniec czuje ze odcina - niema jazdy.

Sztanga się porusza (sprawdzałem na patent wężyk + pompka do kół) - Gruszka pcha sztage na max. Sama sztanga po odpięciu zawleczki od gruchy chodzi lekko.

Nie wiem co jeszcze by tu zrobić. Nie jestem pewny co do Wężyka IC. i nie wiem gdzie i którędy on idzie (komp?) i czy ma to jakiś wpływ.

Nie wiem czy zrobiłem to dobrze log - proszę o wyrozumiałość.

Log (0 - 000)
Ostatnio zmieniony 30 gru 2013, 17:59 przez hackthemilk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 30 gru 2013, 16:25

Sprawdź wężyk właśnie od icka do kompa u mnie był dziurawy pod akumulatorem.

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 30 gru 2013, 17:18

sprawdze jeszcze bo miałem jeden zgnity weżyk plastikowy - po akcji z aku ( wywaliło mi kwas po zagotowaniu aku ) i on szedł gdzieś obok pompy ABS - możliwe ze ten drugi tez dostał. W którym miejscu go szukać - grodz pod aku?

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 30 gru 2013, 17:54

Mi akurat też kwas chyba go przepalił wyciągnąłem aku ruszyłem nim i pekł od razu .

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 30 gru 2013, 17:57

Rozumiem ze masz boscha osprzęt?? Jezeli tak to ten wezyk o ktorym mowicie zaczyna sie za zaworkiem N75 przy mapsensorze i idzie pod filtrm powietrza tam w dol do icka.

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 30 gru 2013, 17:57

dobrałeś się do niego od strony ECU czy pod aku od strony silnika(tylko dosztukowałeś) ????

[ Dodano: 2013-12-30, 17:58 ]
Sorki - nie napisałem przepławka Pierburg

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 30 gru 2013, 18:02

Dobrałem się od silnika do niego od tej str jak tu bd cały to schowek wyjmij i ściąg go z kompa dmuchnij w niego bd widział czy gdzieś przepuszcza <ok>

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 30 gru 2013, 18:06

Ciężko będzie bo mam wersje z klimą - i łapy nie bardzo wsadzę bo ledwo palcami dotykam ECU :( chyba że jest jakiś patent na dobranie się do ECU - bo kiedyś próbowałem go wyjąć - ale nie udało się :(

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 30 gru 2013, 18:09

Ja też mam klime w swojej i kompa bez problemu wydzieram <ok>

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 30 gru 2013, 18:10

Ja zmieniałem też bo miałem laga strasznego. Nowy przewód plus opaska na IC, tyle ze u mnie klima jest dokładana i pusciłem razem z przewodami do ida u mnie do srodka i potem troche silikonem zamazałem żeby szczeliny nie było.

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 30 gru 2013, 18:12

to powiedz mi jak to zrobić? ściągam schowek i? wyczuwam tam tylko szerokie gniazdo/wtyczkę i opaskę jakby z gumy- ale jak to zdjąć nie wiem. Kiedyś próbowałem jak robiłem nagrzewnice.

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 30 gru 2013, 18:15

Jak ci sie uda to odepnij wtyk od kompa i szarpnij na dol i musi wyskoczyc

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 30 gru 2013, 18:19

oki spróbuje - jeśli będę do tego zmuszony (zobacze w jakim stanie jest Wężyk ECU - IC). A jak mój log. Próbowałem pierwszy raz - czy nadaje sie na jakąś interpretację?

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 30 gru 2013, 18:23

To masz tylko 001 ja bym tu tylko dawkę dał jak mas na pierburgu to tak na 13-15 to w 4 okienku <ok>

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 30 gru 2013, 18:27

jedna grupa to rozumiem mało (poczytam jeszcze - jak robić logi) a co do dawki to mówisz że jest mała?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl