Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 94r. 1.9 TDI 1Z] Max 120 km/h i notoryczny błąd 575 VAG

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 gru 2013, 18:35

hackthemilk pisze:jedna grupa to rozumiem mało
Jedna grupa wystarczy ,tylko akurat w twoim przypadku nie ta ,którą zrobiłeś ;-) Log 011 z ciśnieniem doładowania w czasie jazdy zrób ,aż ci odetnie . Jak zbiera się dobrze do tych 120 ,to ewidentnie wina wężyka do mapsensora w kompie ,nie trać więc czasu na logi ,tylko sprawdż czy weżyk idący do komputera jest cały i szczelny po drodze z ic

Online
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 30 gru 2013, 18:36

Od razu kup nowy wężyk i zmień dla pewności.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 30 gru 2013, 18:51

A dawkę troszkę mała 4mg ustaw sobie tak 2.6-3.0 to w grupie 002 tam lepiej widać <ok> ale najpierw poszukaj tej nieszczelności <ok>

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 31 gru 2013, 14:45

Dziękuje za info i porady. Wszytko ok bozmek, MUNIOR, mieli rację. Uszkodzona była (aż w 6 miejscach) plastikowa rurka IC - ECU. Ciężko było to zobaczyć gdyż większość uszkodzeń była na linii po aku w niewidocznym miejscu (cześć rurki była schowana w splocie przewodów). Po rozbebeszeniu wiązki wszytko jasne. Powycinałem uszkodzone element zastąpiłem gumowym przewodem. Co do dawki postaram się to ustawić w najbliższym czasie. Dziękuje tez za info odnoście VAGa.

Wstawiam fotki trzech cześć uszkodzonego przewodu:

[center]ObrazekObrazekObrazek[/center]

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 31 gru 2013, 15:51

Tak jak u mnie było też pod aku się posypał to fajnie że już masz z głowy a dawkę sobie popraw bd zrywniejszy od dołu <ok>

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 31 gru 2013, 18:33

oki dzieki za info - Szczęśliwego Nowego Roku :-P :-D ;-)

mariusz1978
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 06 sty 2014, 14:42
Lokalizacja: łuków

Post autor: mariusz1978 » 06 sty 2014, 15:39

witam mam też taki problem 120km/h i nie jedzie wiecej erzyk pod aku jest cały ale mam peknieta gume na dole od icka jak zmienie na dobrą to kopci i sie nie wkreca w obroty pomózcie coś

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 06 sty 2014, 15:57

Filtr powietrza czysty? posprawdzaj węże dolotowe podpinałeś pod vag? a do tych 120 dobrze się zbiera? na boschu czy pierburgu masz zetora?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 sty 2014, 16:23

mariusz1978 pisze:mam też taki problem 120km/h i nie jedzie wiecej erzyk pod aku jest cały ale mam peknieta gume na dole od icka
A jak ma niby jechać ,z pękniętą rurą w dolocie :shock:
mariusz1978 pisze: jak zmienie na dobrą to kopci i sie nie wkreca w obroty
Cuda jakieś Ci się dzieją :roll: rozbierz to wszystko i posprawdzaj ,dolot musisz mieć nie drożny ,bo normalnie takie cuda ,nie są mozliwe ;-)

mariusz1978
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 06 sty 2014, 14:42
Lokalizacja: łuków

Post autor: mariusz1978 » 06 sty 2014, 16:51

jak najlepiej sprawdzic dolot?bardzo ciezko chodzi mi terz te ciegno od dołu turba

[ Dodano: 2014-01-06, 16:52 ]
gdzieś coś jest przypchane tylko nie wiadomo gdzie sam z siebie ta rurka nie pękła?

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 06 sty 2014, 17:11

Jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz.

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 06 sty 2014, 17:21

Przy tym kolanku jak jest zawor EGR zdejmij ta rure gumowa i tam bedziesz pieknie wszystko widzial w jakim stanie jest dolot bo tam najwiecej syfu sie zbiera. A jak jest dobra rura zaloona to moze icek dziurawy?? ew. wezyk do mapsensora co jest kolo icka moze byc urwany. Duzo mozliwosci jest :mrgreen:

Awatar użytkownika
pkrr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 262
Rejestracja: 11 sie 2012, 23:33

Post autor: pkrr » 13 sty 2014, 09:23

panowie, przed chwila był u mnie kumpel który borykał się z problemem 120km/h, był u speca od diesla ten poprzepinał mu wężyki i: n75 ma podłączony tylko jeden, do gumowego węża. Do ECU jest wzięty z tego miejsca z którego ludzie wskaźnik boost podpinają.
Może tak być?

Online
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 sty 2014, 15:36

pkrr pisze: Do ECU jest wzięty z tego miejsca z którego ludzie wskaźnik boost podpinają.
Może tak być?
Może być, tam też masz doładowanie. A na IC zaślepiony jest ten krucieć :?:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 sty 2014, 18:06

Krzysiek 84 pisze:pkrr napisał/a:
Do ECU jest wzięty z tego miejsca z którego ludzie wskaźnik boost podpinają.
Może tak być?


Może być, tam też masz doładowanie.
Tak może być
pkrr pisze: był u speca od diesla ten poprzepinał mu wężyki i: n75 ma podłączony tylko jeden, do gumowego węża.
I co nie odcina :?: Bo powinien przeładowywać ,skoro n75 nie upuszcza ,bo z jednym podpiętym ,na pewno nie upuszcza ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl