Jedna grupa wystarczy ,tylko akurat w twoim przypadku nie ta ,którą zrobiłeś Log 011 z ciśnieniem doładowania w czasie jazdy zrób ,aż ci odetnie . Jak zbiera się dobrze do tych 120 ,to ewidentnie wina wężyka do mapsensora w kompie ,nie trać więc czasu na logi ,tylko sprawdż czy weżyk idący do komputera jest cały i szczelny po drodze z ichackthemilk pisze:jedna grupa to rozumiem mało
[B4 94r. 1.9 TDI 1Z] Max 120 km/h i notoryczny błąd 575 VAG
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
Dziękuje za info i porady. Wszytko ok bozmek, MUNIOR, mieli rację. Uszkodzona była (aż w 6 miejscach) plastikowa rurka IC - ECU. Ciężko było to zobaczyć gdyż większość uszkodzeń była na linii po aku w niewidocznym miejscu (cześć rurki była schowana w splocie przewodów). Po rozbebeszeniu wiązki wszytko jasne. Powycinałem uszkodzone element zastąpiłem gumowym przewodem. Co do dawki postaram się to ustawić w najbliższym czasie. Dziękuje tez za info odnoście VAGa.
Wstawiam fotki trzech cześć uszkodzonego przewodu:
[center][/center]
Wstawiam fotki trzech cześć uszkodzonego przewodu:
[center][/center]
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 sty 2014, 14:42
- Lokalizacja: łuków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A jak ma niby jechać ,z pękniętą rurą w dolocie :shock:mariusz1978 pisze:mam też taki problem 120km/h i nie jedzie wiecej erzyk pod aku jest cały ale mam peknieta gume na dole od icka
Cuda jakieś Ci się dzieją :roll: rozbierz to wszystko i posprawdzaj ,dolot musisz mieć nie drożny ,bo normalnie takie cuda ,nie są mozliwemariusz1978 pisze: jak zmienie na dobrą to kopci i sie nie wkreca w obroty
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 sty 2014, 14:42
- Lokalizacja: łuków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
Przy tym kolanku jak jest zawor EGR zdejmij ta rure gumowa i tam bedziesz pieknie wszystko widzial w jakim stanie jest dolot bo tam najwiecej syfu sie zbiera. A jak jest dobra rura zaloona to moze icek dziurawy?? ew. wezyk do mapsensora co jest kolo icka moze byc urwany. Duzo mozliwosci jest :mrgreen:
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tak może byćKrzysiek 84 pisze:pkrr napisał/a:
Do ECU jest wzięty z tego miejsca z którego ludzie wskaźnik boost podpinają.
Może tak być?
Może być, tam też masz doładowanie.
I co nie odcina :?: Bo powinien przeładowywać ,skoro n75 nie upuszcza ,bo z jednym podpiętym ,na pewno nie upuszczapkrr pisze: był u speca od diesla ten poprzepinał mu wężyki i: n75 ma podłączony tylko jeden, do gumowego węża.