Jedna grupa wystarczy ,tylko akurat w twoim przypadku nie ta ,którą zrobiłeśhackthemilk pisze:jedna grupa to rozumiem mało

Jedna grupa wystarczy ,tylko akurat w twoim przypadku nie ta ,którą zrobiłeśhackthemilk pisze:jedna grupa to rozumiem mało
A jak ma niby jechać ,z pękniętą rurą w dolocie :shock:mariusz1978 pisze:mam też taki problem 120km/h i nie jedzie wiecej erzyk pod aku jest cały ale mam peknieta gume na dole od icka
Cuda jakieś Ci się dzieją :roll: rozbierz to wszystko i posprawdzaj ,dolot musisz mieć nie drożny ,bo normalnie takie cuda ,nie są mozliwemariusz1978 pisze: jak zmienie na dobrą to kopci i sie nie wkreca w obroty
Tak może byćKrzysiek 84 pisze:pkrr napisał/a:
Do ECU jest wzięty z tego miejsca z którego ludzie wskaźnik boost podpinają.
Może tak być?
Może być, tam też masz doładowanie.
I co nie odcina :?: Bo powinien przeładowywać ,skoro n75 nie upuszcza ,bo z jednym podpiętym ,na pewno nie upuszczapkrr pisze: był u speca od diesla ten poprzepinał mu wężyki i: n75 ma podłączony tylko jeden, do gumowego węża.