[B4 2.0 ABK 115KM] Problem z obrotami i przerywaniem silnika
[B4 2.0 ABK 115KM] Problem z obrotami i przerywaniem silnika
Witam mam problem z silnikiem w mojej audicy, jak jest zimny to chodzi ładnie i trzyma dobrze obroty a jak juz przejade pare kilometrów silnik zaczyna falować na obrotach, w czasie jazdy jak dodaje gazu to nie raz go przystawia tak jak by na pół sekundy gasl silnik, i pozniej dalej jedzie. wymieniłem kopułkę palec filtr paliwa. Jeszcze rozmyślam nad zmianą kabli zapłonowych, miał ktoś może podobny problem ? Jesli tak to proszę o pomoc
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
BaNaNeX17, jest tu spro podobnych tematów zadzę je dokładnie przejrzeć
takie przyklady http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... ep%C5%82ym
takie przyklady http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... ep%C5%82ym
no własnie jutro bede brał się za to za sonde lambda ale kable nie beda mialy nic do rzeczy ? dlaczego tak styki sniedzieją
[ Dodano: 2013-12-31, 16:16 ]
Witam doszedłem dziś co było przyczyną nierównej pracy i przerywania silnika. Okazal sie to przekaźnik nr 30 pompy paliwa. Zmieniłem go i jak ręką odjął. Slniczek pracuje idealnie.
[ Dodano: 2013-12-31, 16:16 ]
Witam doszedłem dziś co było przyczyną nierównej pracy i przerywania silnika. Okazal sie to przekaźnik nr 30 pompy paliwa. Zmieniłem go i jak ręką odjął. Slniczek pracuje idealnie.
[ Dodano: 2013-12-31, 16:16 ]
Witam doszedłem dziś co było przyczyną nierównej pracy i przerywania silnika. Okazal sie to przekaźnik nr 30 pompy paliwa. Zmieniłem go i jak ręką odjął. Slniczek pracuje idealnie.
[ Dodano: 2013-12-31, 16:16 ]
Witam doszedłem dziś co było przyczyną nierównej pracy i przerywania silnika. Okazal sie to przekaźnik nr 30 pompy paliwa. Zmieniłem go i jak ręką odjął. Slniczek pracuje idealnie.