Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK 115KM] Problem z obrotami i przerywaniem silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
BaNaNeX17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 08 gru 2013, 17:01
Lokalizacja: Brzozów

[B4 2.0 ABK 115KM] Problem z obrotami i przerywaniem silnika

Post autor: BaNaNeX17 » 30 gru 2013, 14:09

Witam mam problem z silnikiem w mojej audicy, jak jest zimny to chodzi ładnie i trzyma dobrze obroty a jak juz przejade pare kilometrów silnik zaczyna falować na obrotach, w czasie jazdy jak dodaje gazu to nie raz go przystawia tak jak by na pół sekundy gasl silnik, i pozniej dalej jedzie. wymieniłem kopułkę palec filtr paliwa. Jeszcze rozmyślam nad zmianą kabli zapłonowych, miał ktoś może podobny problem ? Jesli tak to proszę o pomoc

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 30 gru 2013, 15:15

Odłącz potencjometr przepustnicy i przejedz się. Na wolnych może gasnąć ale powyżej 1000 obr powinien chodzić dobrze. Jeśli tak będzie, wiesz co do wymiany.

BaNaNeX17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 08 gru 2013, 17:01
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: BaNaNeX17 » 30 gru 2013, 19:48

Nie pomogło odpięcie przepustnicy dalej chodzi tak samo, mało tego ściągnąłem kopułkę aparatu (przypominam że jest nowa razem z palcem ) kupioną w piątek i co sie okazało, zaczynają znowu śniedzieć styki juz musialem czyscic je dziś. Czego one mogą tak śniedzieć ?
Moze to wina kabli zaplonowych ?

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 30 gru 2013, 19:54

Skoro zimny pali na dotyk i równo pracuje układ WN ok.

Do sprawdzenia sonda lambda (miernik w czarny sygnałowy i ma skakać os 0-1V a na białych ma być 12V zasilania grzałki) podczas pracy silnika

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 gru 2013, 19:56

BaNaNeX17, jest tu spro podobnych tematów zadzę je dokładnie przejrzeć

takie przyklady http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... ep%C5%82ym

BaNaNeX17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 08 gru 2013, 17:01
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: BaNaNeX17 » 30 gru 2013, 19:57

no własnie jutro bede brał się za to za sonde lambda ale kable nie beda mialy nic do rzeczy ? dlaczego tak styki sniedzieją

[ Dodano: 2013-12-31, 16:16 ]
Witam doszedłem dziś co było przyczyną nierównej pracy i przerywania silnika. Okazal sie to przekaźnik nr 30 pompy paliwa. Zmieniłem go i jak ręką odjął. Slniczek pracuje idealnie.

[ Dodano: 2013-12-31, 16:16 ]
Witam doszedłem dziś co było przyczyną nierównej pracy i przerywania silnika. Okazal sie to przekaźnik nr 30 pompy paliwa. Zmieniłem go i jak ręką odjął. Slniczek pracuje idealnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl