Początek przygody z Audi 80 - początek projektu
Początek przygody z Audi 80 - początek projektu
Witam,
W poprzednim tygodniu zakupiłem od znajomego z Niemiec moje pierwsze Audi 80. Pojazd z 1991 roku z dość słabym silnikiem 1.6 75 KM na gaźniku z prawdziwym przebiegiem 139000 km. Przeglądy w serwisie Audi, a ostatni przegląd został zrobiony przy 136000 km. I uwaga, najlepsze - w pełni sprawne technicznie auto kupiłem za 450 Euro. Jak dla mnie super - perełka. Auto stoi jeszcze w Niemczech i przywiozę go 09.01.2014. Będzie to auto tylko dla mnie i dla mojego 7 letniego syna do zabawy i wyjazdów weekendowych wiec postanowiłem poświęcić trochę wolnego czasu i wspólnie z moim synem spróbujemy go troszkę przebudować. Idę w kierunku german-style. To jest mój pierwszy wpis i w miarę możliwości będę was informował na bieżąco z postępów prac i działań. Załączam parę zdjęć jeszcze z Niemiec - tak wygląda orginał.
Wpis 05.01.2014
Witam wszystkich po krótkiej przerwie,
już mam pierwszy zakup, udało mi się kupić w bardzo dobrym stanie felgi Borbet typ A,
9J x 16 H2, ET15 wraz z oponami za dobre 68 Euro.
Już patrze na zawieszeniem.
W poprzednim tygodniu zakupiłem od znajomego z Niemiec moje pierwsze Audi 80. Pojazd z 1991 roku z dość słabym silnikiem 1.6 75 KM na gaźniku z prawdziwym przebiegiem 139000 km. Przeglądy w serwisie Audi, a ostatni przegląd został zrobiony przy 136000 km. I uwaga, najlepsze - w pełni sprawne technicznie auto kupiłem za 450 Euro. Jak dla mnie super - perełka. Auto stoi jeszcze w Niemczech i przywiozę go 09.01.2014. Będzie to auto tylko dla mnie i dla mojego 7 letniego syna do zabawy i wyjazdów weekendowych wiec postanowiłem poświęcić trochę wolnego czasu i wspólnie z moim synem spróbujemy go troszkę przebudować. Idę w kierunku german-style. To jest mój pierwszy wpis i w miarę możliwości będę was informował na bieżąco z postępów prac i działań. Załączam parę zdjęć jeszcze z Niemiec - tak wygląda orginał.
Wpis 05.01.2014
Witam wszystkich po krótkiej przerwie,
już mam pierwszy zakup, udało mi się kupić w bardzo dobrym stanie felgi Borbet typ A,
9J x 16 H2, ET15 wraz z oponami za dobre 68 Euro.
Już patrze na zawieszeniem.
Ostatnio zmieniony 06 sty 2014, 01:09 przez McGumi, łącznie zmieniany 2 razy.
Zdjęcia w ogrginale maja około 1 MB i 2100-2600 x 1500-1600, ale przy dodawaniu zdjęć wybrałem opcje ograniczenia do 500 x .... pixeli.
[ Dodano: 2013-12-31, 17:49 ]
Pierwsze plany już są, to sprowadzenie, rejestracja itp. Potem sprawdzimy czy wszystko jest technicznie ok i totalne pranie tapicerki wewnątrz. Następnie blacharka, a dokładnie naprawa dwóch błotników przednich lub wymiana. Tutaj będzie się musiał wypowiedzieć lakiernik. Jak auto będzie gotowe od strony techniczno-wizualnej to wtedy zastanowimy się na zmianami. Może Koledzy z forum coś doradzą. Oczywiście postaram się wrzucać jak najwięcej informacji z postępów prac.
[ Dodano: 2013-12-31, 17:49 ]
Pierwsze plany już są, to sprowadzenie, rejestracja itp. Potem sprawdzimy czy wszystko jest technicznie ok i totalne pranie tapicerki wewnątrz. Następnie blacharka, a dokładnie naprawa dwóch błotników przednich lub wymiana. Tutaj będzie się musiał wypowiedzieć lakiernik. Jak auto będzie gotowe od strony techniczno-wizualnej to wtedy zastanowimy się na zmianami. Może Koledzy z forum coś doradzą. Oczywiście postaram się wrzucać jak najwięcej informacji z postępów prac.
to już ci mogę jako lakiernik z zawodu doradzić malowanie jednego elementu ok 300-350zł zastanawia mnie to dla czego wychodzi rdza na orginalnym błotniku, sa ocynkowane więc nie powinno widocznie był już robiony co do prania tapicerki to musisz uważać bo jest napewno wiekowa może się więc potem odklejać, jak masz warunki troche pojęcia to możesz kupić materiał u tapicera i zrobić to na nowo efekty są super a jaka satysfakcja :mrgreen: lakier można też samemu wypolerować tylko czarne listwy pozaklejaj bo zostają ślady po paście
- dragodee
- Forum Audi 80
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:21
- Lokalizacja: Janów Lubelski(LJA)
- Kontakt:
Jeśli chodzi o markę i model to trafiłeś w 10-tkę osiągami jednostki napędowej nie przejmuj sie, bo wszystko da sie zmienić na lepsze! Jeśli chcesz iść w stronę german-style to na początek proponuję Ci abyś zmienił ori błotniki na te od b4-jest z tym trochę roboty przy dopasowaniu ale efekt wart jest zachodu;) Ale to tylko moja propozycja Wszystko zależy od Ciebie.
Trzymam kciuki za trafne decyzje w modach;)
Powodzonka
Trzymam kciuki za trafne decyzje w modach;)
Powodzonka
Jak ostatnie B3ki zostaną dojechane po wsiach i miasteczkach, a ich miejsce zajmą A4ki. Czyli już niedługo bo w miastach to B3ką jeździ ktoś kto musi albo lubi, inni mają Pandy i Passaciki w dizelkuziemor pisze:Tak obserwuję rynek i zastanawiam się kiedy B3-ki staną się klasykami i ich cena pójdzie w górę
Kolor auta ładny, moja była kiedyś tak wyglądała:
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10