[80 B4] Obniżające sprężyny
Ja do swojej Audi chce wpakowac 16'' lub max 17 kółka. Na gwint nie mam aż tyle kasy, ale będę chciał je troszkę obniżyc. Mialem wcześniej gwint MTS w Golfie i przez 3 lata sluzyl dobrze, i natknąłem się na allegro na sportowe amortyzatory MTS po 130zł za sztukę, do tego dołożyłbym sprężyny sportowe AP lub KW 40/30mm, myślicie że będzie to dobry wybór? Czy dać lepiej 60/40 od razu?
Też bym zalozył gwint..tylko że kosmiczna cena za nowy TuningArta a to też nienajlepsza firma, a też nie wiem ile kosztuje regeneracja starych wkładów. Ale jesli ktoś by miał gwint w przystępnej cenie i oczywiście 100% sprawy(w sensie nie wybity/wylaty amortyzator, sprezyna dobra i nakretki aby sie krecily) to mógłbym się zainteresować.
Kurcze nie wiem ale z tymi używkami to może być różnie
Niekiedy nowe mogą się szybciej skończyć ale wtedy mamy gwarancję ( jeśli obejmie usterkę )
Osobiście kupiłem K&W 60/40 i niedługo będzie 3latka jak śmigam i powiem ,że jest sztywno i nie raz już mnie szlak trafiał i miałem chęć wrócić do serii ale te zakrętasy są jednak przyjemniejsze Autem jeżdżę na co dzień dzieciaki do szkoły, sklep jakiś wypad na weekend i powiem,że nie widzę tego kręcenia gwintem góra-dół. Jak dla mnie na co dzień do polepszenia trakcji zwykłe obniżenie jest wystarczające. Ale to tylko moje zdanie
Niekiedy nowe mogą się szybciej skończyć ale wtedy mamy gwarancję ( jeśli obejmie usterkę )
Osobiście kupiłem K&W 60/40 i niedługo będzie 3latka jak śmigam i powiem ,że jest sztywno i nie raz już mnie szlak trafiał i miałem chęć wrócić do serii ale te zakrętasy są jednak przyjemniejsze Autem jeżdżę na co dzień dzieciaki do szkoły, sklep jakiś wypad na weekend i powiem,że nie widzę tego kręcenia gwintem góra-dół. Jak dla mnie na co dzień do polepszenia trakcji zwykłe obniżenie jest wystarczające. Ale to tylko moje zdanie
Tu nie ma kręcenia ustawiasz raz i nie kombinujeszmarko009 pisze:Kurcze nie wiem ale z tymi używkami to może być różnie
Niekiedy nowe mogą się szybciej skończyć ale wtedy mamy gwarancję ( jeśli obejmie usterkę )
Osobiście kupiłem K&W 60/40 i niedługo będzie 3latka jak śmigam i powiem ,że jest sztywno i nie raz już mnie szlak trafiał i miałem chęć wrócić do serii ale te zakrętasy są jednak przyjemniejsze Autem jeżdżę na co dzień dzieciaki do szkoły, sklep jakiś wypad na weekend i powiem,że nie widzę tego kręcenia gwintem góra-dół. Jak dla mnie na co dzień do polepszenia trakcji zwykłe obniżenie jest wystarczające. Ale to tylko moje zdanie
Całkowita racja, ale przy takiej cenie gwintu gdzie można kupić używane sportowe zawieszenie za mniej niż 1000zł z KW, FK czy czegoś podobnego to TA Technixa za 2200zl nie oplaca się moim zdaniem kupywać.. TA to najniższa półka choć zawieszenie trzymało się dobrze po 3 latach u mnie, nie narzekałem. Także zostaje mi chyba polować na używany gwint..może coś się trafi.