Wczoraj w Avancie 95r 1z kolegi wymieniliśmy wtryski na Afn-y i co ciekawe nie zmienił się w ogóle kąt wtrysku, jak skakał 49-51 (temp. 88,2st.) tak też zostało, za to dawka wzrosła z 3,8 na 3,2.
Z tego co kiedyś czytałem kąt powinien się opóźnić czyli zmniejszyć wartość, natomiast dawka, jak to pisał kiedyś kolega @Solskier powinna się zmniejszyć, czyli zwiększyć swą wartość...a stało się zupełnie odwrotnie :mrgreen: auto seria, różnica mocy szczególnie wyczuwalna w górnych partiach obrotowych. Jazda milsza, kumpel zadowolony niesamowicie :mrgreen: Czy do wtrysków z większymi otworami trzeba jakoś inaczej skorygować kąt i dawkę?.. spalanie sie zwiększy na tych wtryskach czy zmniejszy bo co użytkownik to inne opinie <ok> <ok>
[ B4 1.9TDI ] Używane wtryski afn czy warto ?
seria, oryginał 021AP, namawiam go na soft ale tak sie z deka boi :mrgreen:
[ Dodano: 2014-01-05, 15:07 ]
chyba wiem już o co chodzi z ty kątem <ok>
jak ma ktoś zdechłe wtryski 1z, z rzeczywistymi ciśnieniami otwarć 160-165 barów a zapoda zdrowe afn-y 185-190 , to wtedy musi się zmienić kąt, niczym przy wtryskach asv 220/300
a jak są jedne zdrowe i drugi zdrowe lub jedne słabe i drugie również to różnic w kącie będzie brak <ok>
[ Dodano: 2014-01-05, 15:07 ]
chyba wiem już o co chodzi z ty kątem <ok>
jak ma ktoś zdechłe wtryski 1z, z rzeczywistymi ciśnieniami otwarć 160-165 barów a zapoda zdrowe afn-y 185-190 , to wtedy musi się zmienić kąt, niczym przy wtryskach asv 220/300
a jak są jedne zdrowe i drugi zdrowe lub jedne słabe i drugie również to różnic w kącie będzie brak <ok>
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
zdrowe afn-y mają tak naprawde 200bar 1-szego ciśnienia ,nowo składane są z zapasem i dlatego tak jest . ale do mocy duża rolę pełni 2 stopień wtrysku czyli 300bar i przez to statyczny może się nie zmienić ale dynamiczny i owszem i czsami sie zdarza , że po wymianie wtrysków zamiast moc wzrosnąć to stoi na takim samym poziomie .także z używanymi bym był ostrożny ,kupowac tylko jeśli są sprawdzone choć pod kątem 1 poziomu wtrysku czyli żeby trzymał co najmniej 180bar ,minimum jest 175bar .poniżej tego bym nie wsadził do silnika . wiele takich wtrysków można kupic w aukcjach internetowych po 100zł ale za dobre z dobrymi ciśnieniami trzeba zapłacić dobre 400zł ale na kilka lat spokoju jest.sylwek28 pisze:seria, oryginał 021AP, namawiam go na soft ale tak sie z deka boi :mrgreen:
[ Dodano: 2014-01-05, 15:07 ]
chyba wiem już o co chodzi z ty kątem <ok>
jak ma ktoś zdechłe wtryski 1z, z rzeczywistymi ciśnieniami otwarć 160-165 barów a zapoda zdrowe afn-y 185-190 , to wtedy musi się zmienić kąt, niczym przy wtryskach asv 220/300
a jak są jedne zdrowe i drugi zdrowe lub jedne słabe i drugie również to różnic w kącie będzie brak <ok>