
Z tego co czytałem to wtygląda to tak:
Ustawiamy wał tak żeby weszła blokada w miejsce czujnika.(trzeba/warto zdjąć koło pasowe?)
Luzujemy kołka rozrzadu na wałkach, następnie ustawiamy wałki większą dziurą(?) na podkładce do siebie, do wewnątrz i zakładamy blokadę.
Zakładamy pasek, napinamy z odpowiednią siłą i dokręcamy kółka na wałkach żeby się zblokowały(są na stożku czy jak że się mogą kręcić po poluzowaniu?)
Zdejmujemy blokady-rozrząd ustawiony?
Czy nie ma jakiejś metody na zablokowanie wałków bez oryginalnych blokad? Zakładam że dobrać coś do zablokowania wału nie będzie problemem sądząc po kształcie oryginalnej blokady? Czy jeśłi koło pasowe jest prawidłowo nałożone na klin to mogę ustawić wał za pomocą znaków na kole?
Potrzebuje tez odkupić owe lewe kółko rozrządu do aah(abc też?) i przydały by się też plastiki od rozrządu, proszę o pw.
Będę wdzięczny za pomoc w naprawie-całe lato czekałm na snieg a jak idzie zima to wpakowałem się w drzewo....

PS-napisze odrazu tutaj: potrzebuje kilku cześci do b4, głównie to co z przodu razem z chłodnicą, maska, lewa strona błotnik i światła + cała lewa kolumna mcpersona razem z wahaczem(czy w 2.8 były takie same jak w innych wersjach? ), bo korzenie wahacz zaczepiły i się wszystko pogieło
