[B3 2.3 20V 7A 170KM] Wywala caly plyn przez zbiornik wyrown
[B3 2.3 20V 7A 170KM] Wywala caly plyn przez zbiornik wyrown
Witam
Jak w temacie postanowilem wymienic to co mialo byc plynem a wygladalo jak pomidorowa zalalem plynu 5l dolalem wody i wszystko zaczelo wywalac przez zbiornik wyrownawczy malo tego zaczelo kapac z tlumika co moze byc tego przyczyna
Dodam jeszcze ze moja przygoda z 20v dopiero sie zaczyna prosze o pomoc
Jak w temacie postanowilem wymienic to co mialo byc plynem a wygladalo jak pomidorowa zalalem plynu 5l dolalem wody i wszystko zaczelo wywalac przez zbiornik wyrownawczy malo tego zaczelo kapac z tlumika co moze byc tego przyczyna
Dodam jeszcze ze moja przygoda z 20v dopiero sie zaczyna prosze o pomoc
-
OnlineLeo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
zacznij od termostatu, ale wg mnie.... uszczelka Ci poszła. prawdopodobnie był zalany jakimś środkiem uszczelniającym do chłodnic i wymieniając go - udrożniłeś uszczelkę...
ps współczuję Ci, jeśli to Twoje pierwsze i jedyne auto... zrazisz się do Audi, jeśli bedziesz je naprawiał bez znajomości tematu.
ps2. nie było B4 z silnikiem 7A
ps3. nie było Audi 80 coupe quattro. Nigdy.
ps współczuję Ci, jeśli to Twoje pierwsze i jedyne auto... zrazisz się do Audi, jeśli bedziesz je naprawiał bez znajomości tematu.
ps2. nie było B4 z silnikiem 7A
ps3. nie było Audi 80 coupe quattro. Nigdy.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Z wysokiego C widzę kolega zaczyna. Oby obawy Leo nie były trafne ale wszystko na to wskazuje, że wydmuchało uszczelkę lub głowica jest gdzieś pęknięta. Ukłąd będzie łapał ciśnienie po czym wywalał najłatwiejszą drogą płyn. Do tego będzie się gotował - zaciągane powietrze w układ chłodzenia będzie pogarszać przepływ.
Sprawdź:
- termostat
- ustawienie rozrządu (jak będzie przestawiony to będzie sypać zapłonem na tyle aby silnik dochodził do spalania stukowego a to może prowadzić do podwyższonej temperatury silnika i wywalania płynu)
- drożność układu chłodzenia (włącznie z chłodnicami, nagrzewnicą)
Sprawdź:
- termostat
- ustawienie rozrządu (jak będzie przestawiony to będzie sypać zapłonem na tyle aby silnik dochodził do spalania stukowego a to może prowadzić do podwyższonej temperatury silnika i wywalania płynu)
- drożność układu chłodzenia (włącznie z chłodnicami, nagrzewnicą)
Ja tez bym na poczatek sprawdzil drożnosc chłodnic.Mialem kiedys taki przypadek wlasnie ze auto zalane bylo jakims uszczelniaczem i potem wywalalo plyn zbiorniczkiem.Po wymianie chlodnicy i prawidlowym odpowietrzeniu problem nie wystapil ponownie.A jesli to nie to to takze celuje w uszczelke.Podjedz do warsztatu niech Ci zrobią test na zawartosc CO2.Bedziesz po czesci wiedzial czy to uszczelka.A jak uszczelka to niestety Twoje problemy sie dopiero zaczeły bo remont 7A nie bedzie tani.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
to nie syfrenka kolego, tu głowicą o kamień potrzeć to nic nie da, nie będzie splanowana... Poza tym jak już oddawać czapkę to zrobić mu komplet, z wymianą prowadnić, gniazdami i uszczelniaczami. Ale niestety tanio skóry nie sprzeda. Sama uszczelka jest drogocenna....0ldTimeR pisze:jesli bedziesz robił samemu to koszt niedrogi lecz jesli serwis to juz nie za ciekawie.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10