[B4 1.9 1Z 90KM] Odczyt vag, muli brak mocy
[B4 1.9 1Z 90KM] Odczyt vag, muli brak mocy
Witam !
Panowie mam pewien problem z moja B4, jest ona na przepływce Boscha. Dokładnie to brakuje jej mocy, kopci (nie na czarno), ogólnie słabo auto sie zbiera.Zrobiłem obrazek z wartosciami grupy 000, bo chyba z tego co wyczytałem więcej sie nic nie zdziała. Moglibyście zobaczyć czy któreś wartości sa nie tak? auto było nagrzane do 90stopni. Mogę jeszcze dodać że w 10 okienku, przy 3tyś obrotach osiągnąłem maksymalnie 205. Zdjęcie przedstawia pomiary gdy auto jest na postoju.
Zdjęcie grupa 000, 90 stopni.
Z góry dziękuje za odpowiedź.
Pozdrawiam
Panowie mam pewien problem z moja B4, jest ona na przepływce Boscha. Dokładnie to brakuje jej mocy, kopci (nie na czarno), ogólnie słabo auto sie zbiera.Zrobiłem obrazek z wartosciami grupy 000, bo chyba z tego co wyczytałem więcej sie nic nie zdziała. Moglibyście zobaczyć czy któreś wartości sa nie tak? auto było nagrzane do 90stopni. Mogę jeszcze dodać że w 10 okienku, przy 3tyś obrotach osiągnąłem maksymalnie 205. Zdjęcie przedstawia pomiary gdy auto jest na postoju.
Zdjęcie grupa 000, 90 stopni.
Z góry dziękuje za odpowiedź.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Żadna nowość 99% boschów ,cierpi na tą samą przypadłość ...doładowanie normalnym manometrem sprawdż w dolocie ...W bloku 000 ,który zapodałeś ,widać że dawka 4,2 mg ,czyli praktycznie ori ...zwiększanie nic nie pomoże ,jak nie ma doładowania .Nie kliknąłeś trybu basic seting ,i niestety nie wiadomo jaki ma statyczny kąt wtrysku ...ale jak pali ok ,to raczej dobry 0,8 bara przynajmniej powinien osiągnąć na 4 tym biegu ,przy ok.2,5 tys obr. Jak doładowanie ok.i wszystko sprawne ,to tylko zmiana mapek na tuningowe pomożeSmerfior pisze:jest ona na przepływce Boscha. Dokładnie to brakuje jej mocy,
Munior, a mam jeszcze pytanie, czy brak doładowania jest możliwe uszkodzeniem turbiny? kiedyś miałem problem z nastawnikiem i przepływomierzem, ale po regenracji nastawnika, było dużo lepiej to później padła przepływka i trzeba było ją wymienić , może to coś po stronie nastawnik - przepływka - turbo że nie ma w ogóle kity? Idzie sprawdzić vagiem na grupie 000, przy wcisnietym pedale gazu na maksa doładowanie? i jakie powinno wskazywac na vagu? O co chodzi ze zmianami mapek? Postaram sie sprawdzić jak najszybciej doładowanie manometrem. Dziękuje za odpowiedź i za pomoc:)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Odpuść sobie mierzenie doładowania w grupie 000 .Jak słabe doładowanie ,będzie się kiepsko zbierał ...jedno wynika z drugiego <ok> Każda nieszczelność w dolocie ,powoduje zamuła ,słabszy zasys przez turbinę ,niższe wskazania przepływki ,a to równoznaczne z niższą dawką i kiepskim zbieraniem się 8-) Zmiana map ,to popularnie ''chip ''
Ostatnio zmieniony 09 sty 2014, 18:02 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie chciałem tego pisać ,ale to najlepsze co można zrobić regeneracje to wyrzucaniei kasy w błoto ,jak nie nastawnik ,to przepływka ...z tym osprzetem zawsze coś :roll:MarcinexB4 pisze:Zainwestuj raz, na długi czas w zmiane na pierburga... a nie jakieś beznadziejne regeneracje
Ostatnio zmieniony 09 sty 2014, 18:04 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W życiu :roll: turbina to ostatnia rzecz ,jaką bym podejrzewał 8-) Mówisz jak większość psudoznawców <ok> ''Panie słabo się zbiera ,bo turbina juz słaba , trzeba zregenerować " mózgi sobie zregenerujcie Spokojnie ,to nie było do Ciebie :mrgreen:Smerfior pisze:więc można wnioskować że jeśli bedzie słabe doładowanie to objawy padnietej turbiny?
Ostatnio zmieniony 09 sty 2014, 18:07 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.