Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] bosch a pierburg roznice

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 10 sty 2014, 06:58

matek10912 pisze:Swiece tez moga migac od niepodlaczonego czujnika hamulca. Tak samo jakbys wsadzil kompa z volkswagena bo tam sterowanie jest + a u nas minusem albo na odwrot :mrgreen:
na kompie VW wywala błąd czujnika pedału hamulca i sprzęgła :) po przejechaniu kilku km, czyli po naciśnieciu pare razy sprzęgła/hamulca zaczynała świecić kontrolka świec.

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

Post autor: kudys78 » 10 sty 2014, 09:47

tak ale ja mam sterownika taki jak powienien byc w audi czyli 21d wiec od vw on niejest to chyba ta opcja odpada,takto pieknie wkreca sie w obroty ale na wolnych chodzi nierowno taj:rech,rech co to moze byc?wtryski zostaly z tej starej instalacji boscha

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Re: bosch a pierburg roznice

Post autor: MUNIOR » 10 sty 2014, 15:31

kudys78 pisze:[ Dodano: 2014-01-09, 22:50 ]
zrobilem tak jak MUNIOR kazal podlaczylem bezposrednio z 53pinu kompa pod n109 i odpalil odrazu :lol: ale jest problem bo na wolnych obrotach recholi nierowno chodzi czy przyczyna moga byc wtryski od 1z na boschu ?wtryski tez trzeba zmieniac przy przekaladce,dodam ze zadnych bledow niepokazuje w silnku tylko wlacznik hamulca bo niepodlaczylem a na liczniku migaja swiece co to moze byc
Migające świece <ok> prawdopodobnie niepodłączony czujnik hamulca .A "recholenie" ,"przebieranie " <ok> zbyt duża dawka paliwa,ewentualnie skrajnie brudny nastawnik 8-) W błędach sterownika ,masz na pewno przyczynę migania kontrolki świec ;-)

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

Post autor: kudys78 » 10 sty 2014, 20:38

czujnik hamulca juz podlaczylem i niema bledow,wlozylem druga pompe ta ma albo za wysokie obroty albo recholi jak przestawiam nastwanik i to naprawde robie tycie ruchy a najgorsze jest to ze jak sie przygazuje to strasznie wolno schodzi z obrotow,ta poprzednia falowala na obrotach ale wkrecala sie pieknie juz mi rece opadaja z ta audi,mozliwe ze obydwa nastawniki sa zabrudzone?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 sty 2014, 21:10

kudys78 pisze:wlozylem druga pompe ta ma albo za wysokie obroty albo recholi jak przestawiam nastwanik i to naprawde robie tycie ruchy a najgorsze jest to ze jak sie przygazuje to strasznie wolno schodzi z obrotow,ta poprzednia falowala na obrotach ale wkrecala sie pieknie juz mi rece opadaja z ta audi,mozliwe ze obydwa nastawniki sa zabrudzone?
Po co zmieniałeś pompę :?: Oba nastawniki brudne ,to mało prawdopodobne ,ale zawsze można rozebrać ,sprawdzić i ewentualnie nastawnik wyczyścić ;-) Dawkę jaką ustawiłeś :?: bo dłuższe nieschodzenie z obrotów,to ewidentny objaw zbyt dużej dawki paliwa ...a dyganie nastawnikiem na oko ,bez obserwacji na vagu ,co się "dygnęło ",jest mało dokładne ...choć ja ,do uzyskania w miarę normalnego odpalania ,obrotów i schodzenia z nich ,też "dygam" na oko....ale wiesz ,moje oko ,wytrenowane na dziesiątkach nastawników :mrgreen: dwa, trzy dygniecia i już jest w miarę normalnie i dopiero wtedy dokładna korekcja przy użyciu odczytu dawki z vaga 8-)

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

Post autor: kudys78 » 10 sty 2014, 22:45

na vagu ustawialem ale grupie 1 i pozycja numer dwa pokazuje :00 albo 0.2mg i zbytnio niereaguje a wiem ze powino byc te minimum 4,6,czyli powinienem przesuwac w strone paska ale znow w ta strone nierowno chodzi ,czyli da sie tak wyregulowac zeby ladnie schodzil z obrotow?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 sty 2014, 23:03

kudys78 pisze:na vagu ustawialem ale grupie 1 i pozycja numer dwa pokazuje :00 albo 0.2mg i zbytnio niereaguje
Na co nie reaguje :?: na przesuwanie nastawnika :?: niemozliwe :roll: ....nastawnik w stronę koła pasowego ,i nie ma opcji żeby dawka się nie zmniejszała,dopuki długo schodzi z obrotów i przebiera ,dawka jest za duża ... jak za dużo przesuniesz ,będzie długo kręcił żeby odpalić ,tak jest ,przy zbyt małej dawce 8-)

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

Post autor: kudys78 » 11 sty 2014, 12:33

acha kolejna dobra rada ;-) dobrze sprubuje dzisiaj tak zrobic moze niebedzie recholic ten zetor heh :lol:

[ Dodano: 2014-01-12, 09:39 ]
nastawnik przestawiony dawka na vagu ok 3,6 i chodzi pieknie,zapala na strzal 8-) podziekowania dla KOSTRZA i MUNIORA za cenne wskazowki ;-) przekladka udana wszystko dziala jak nalezy zero bledow:)czujnik hamulca podlaczony i swiece juz niemigaja :-) teraz tylko zlozyc deske,temat uwazam za zamkniety <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl