na kompie VW wywala błąd czujnika pedału hamulca i sprzęgłamatek10912 pisze:Swiece tez moga migac od niepodlaczonego czujnika hamulca. Tak samo jakbys wsadzil kompa z volkswagena bo tam sterowanie jest + a u nas minusem albo na odwrot :mrgreen:
[B4 1.9 1Z 90KM] bosch a pierburg roznice
-
MarcinexB4
- Forum Audi 80

- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
-
MUNIOR
- Forum Audi 80

- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Re: bosch a pierburg roznice
Migające świece <ok> prawdopodobnie niepodłączony czujnik hamulca .A "recholenie" ,"przebieranie " <ok> zbyt duża dawka paliwa,ewentualnie skrajnie brudny nastawnik 8-) W błędach sterownika ,masz na pewno przyczynę migania kontrolki świeckudys78 pisze:[ Dodano: 2014-01-09, 22:50 ]
zrobilem tak jak MUNIOR kazal podlaczylem bezposrednio z 53pinu kompa pod n109 i odpalil odrazu :lol: ale jest problem bo na wolnych obrotach recholi nierowno chodzi czy przyczyna moga byc wtryski od 1z na boschu ?wtryski tez trzeba zmieniac przy przekaladce,dodam ze zadnych bledow niepokazuje w silnku tylko wlacznik hamulca bo niepodlaczylem a na liczniku migaja swiece co to moze byc
czujnik hamulca juz podlaczylem i niema bledow,wlozylem druga pompe ta ma albo za wysokie obroty albo recholi jak przestawiam nastwanik i to naprawde robie tycie ruchy a najgorsze jest to ze jak sie przygazuje to strasznie wolno schodzi z obrotow,ta poprzednia falowala na obrotach ale wkrecala sie pieknie juz mi rece opadaja z ta audi,mozliwe ze obydwa nastawniki sa zabrudzone?
-
MUNIOR
- Forum Audi 80

- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Po co zmieniałeś pompę :?: Oba nastawniki brudne ,to mało prawdopodobne ,ale zawsze można rozebrać ,sprawdzić i ewentualnie nastawnik wyczyścićkudys78 pisze:wlozylem druga pompe ta ma albo za wysokie obroty albo recholi jak przestawiam nastwanik i to naprawde robie tycie ruchy a najgorsze jest to ze jak sie przygazuje to strasznie wolno schodzi z obrotow,ta poprzednia falowala na obrotach ale wkrecala sie pieknie juz mi rece opadaja z ta audi,mozliwe ze obydwa nastawniki sa zabrudzone?
-
MUNIOR
- Forum Audi 80

- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na co nie reaguje :?: na przesuwanie nastawnika :?: niemozliwe :roll: ....nastawnik w stronę koła pasowego ,i nie ma opcji żeby dawka się nie zmniejszała,dopuki długo schodzi z obrotów i przebiera ,dawka jest za duża ... jak za dużo przesuniesz ,będzie długo kręcił żeby odpalić ,tak jest ,przy zbyt małej dawce 8-)kudys78 pisze:na vagu ustawialem ale grupie 1 i pozycja numer dwa pokazuje :00 albo 0.2mg i zbytnio niereaguje
acha kolejna dobra rada
dobrze sprubuje dzisiaj tak zrobic moze niebedzie recholic ten zetor heh :lol:
[ Dodano: 2014-01-12, 09:39 ]
nastawnik przestawiony dawka na vagu ok 3,6 i chodzi pieknie,zapala na strzal 8-) podziekowania dla KOSTRZA i MUNIORA za cenne wskazowki
przekladka udana wszystko dziala jak nalezy zero bledow:)czujnik hamulca podlaczony i swiece juz niemigaja
teraz tylko zlozyc deske,temat uwazam za zamkniety 
[ Dodano: 2014-01-12, 09:39 ]
nastawnik przestawiony dawka na vagu ok 3,6 i chodzi pieknie,zapala na strzal 8-) podziekowania dla KOSTRZA i MUNIORA za cenne wskazowki









