Witam. Mam zamiar wymienić w audi
Sworzeń wahacza lewy.
Sworzeń wahacza prawy.
Tuleja wahacza
Guma stabilizatora
Łącznik stabilizatora
Końcówka drążka kierowniczego
Czy zrobię to samemu bez kanału? I jeszcze jedno czy firma kraft jest dobra? Proszę o szybką pomoc. pozdrawiam
[80 B4 Avant] Naprawa przedniego zawieszenia
- M4teusz
- Forum Audi 80
- Posty: 188
- Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Sączów
Wszystko wymienione jest do zrobienia bez kanału choć z wykręceniem śrub mocujących wahacze do trawersu trochę się nagimnastykujesz bez kanału (musisz w miarę możliwości podnieść przód- daną stronę jak najwyżej)
Co do końcówek drążków kierowniczych u mnie nie obeszło się bez podgrzania ich palnikiem (były jeszcze ori) i nie chciały odkręcić się z drążka.
Co do końcówek drążków kierowniczych u mnie nie obeszło się bez podgrzania ich palnikiem (były jeszcze ori) i nie chciały odkręcić się z drążka.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
jak nie robiłeś takiej rzeczy to raczej wskazane jest sprawdzenie geometrii ( przejeżdżając przez płytę na diagnostyce ) na większości stacji to darmowa usługa, tylko tu raczej mało który diagnosta ( który wie co to zbieżność w audi ) bez rozruszanych śrub rzymskich nie podejmie się ewentualnej korekty.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
febi już nie jest taka super jak kiedyś ( ale zła nie jest ), ważne że wahacze dokręcasz na ziemi z opuszczonym autem( znaczy w takiej pozycji jak mają pracować ) Co do zbieżności, jak nie masz wprawy i pojęcia to może być wskazana ( nie mówię obowiązkowa ) na pewno sprawdź na płycie na stacji kontroli, jak i zobaczysz podczas jazdy.