Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 Avant] Naprawa przedniego zawieszenia

ODPOWIEDZ
haymaker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 06 maja 2010, 18:11

[80 B4 Avant] Naprawa przedniego zawieszenia

Post autor: haymaker » 10 sty 2014, 14:51

Witam. Mam zamiar wymienić w audi
Sworzeń wahacza lewy.
Sworzeń wahacza prawy.
Tuleja wahacza
Guma stabilizatora
Łącznik stabilizatora
Końcówka drążka kierowniczego
Czy zrobię to samemu bez kanału? I jeszcze jedno czy firma kraft jest dobra? Proszę o szybką pomoc. pozdrawiam

Awatar użytkownika
M4teusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Sączów

Post autor: M4teusz » 10 sty 2014, 16:38

Wszystko wymienione jest do zrobienia bez kanału choć z wykręceniem śrub mocujących wahacze do trawersu trochę się nagimnastykujesz bez kanału (musisz w miarę możliwości podnieść przód- daną stronę jak najwyżej)
Co do końcówek drążków kierowniczych u mnie nie obeszło się bez podgrzania ich palnikiem (były jeszcze ori) i nie chciały odkręcić się z drążka. ;-)

haymaker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 06 maja 2010, 18:11

Post autor: haymaker » 10 sty 2014, 17:24

A po takiej wymianie tych czesci konieczne jest ustawianie zbierznosci?

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 10 sty 2014, 18:30

jak nie robiłeś takiej rzeczy to raczej wskazane jest sprawdzenie geometrii ( przejeżdżając przez płytę na diagnostyce ) na większości stacji to darmowa usługa, tylko tu raczej mało który diagnosta ( który wie co to zbieżność w audi ) bez rozruszanych śrub rzymskich nie podejmie się ewentualnej korekty.

Awatar użytkownika
M4teusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Sączów

Post autor: M4teusz » 10 sty 2014, 18:46

Po wymianie wszystkiego co napisałeś geometria jest konieczna bo na 100% będzie źle ustawiona.

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 10 sty 2014, 19:30

Firma kraft to takie sobie części. Polecam lemford bądź febi.

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 10 sty 2014, 22:06

A po takiej wymianie tych czesci konieczne jest ustawianie zbierznosci?
tak konieczne
Firma kraft to takie sobie części. Polecam lemford bądź febi.
tu Ci kolega kamsta, dobrze podpowiada...

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 10 sty 2014, 23:21

febi już nie jest taka super jak kiedyś ( ale zła nie jest ), ważne że wahacze dokręcasz na ziemi z opuszczonym autem( znaczy w takiej pozycji jak mają pracować ) Co do zbieżności, jak nie masz wprawy i pojęcia to może być wskazana ( nie mówię obowiązkowa ) na pewno sprawdź na płycie na stacji kontroli, jak i zobaczysz podczas jazdy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl