[B4 ABT+LPG] awaria WN, strzały uszkodzenia dopływu paliwa
[B4 ABT+LPG] awaria WN, strzały uszkodzenia dopływu paliwa
Witam jakiś czas temu w miejscowości gdzie mieszkam była zamieć. Nastepnego dnia ide do audiczki wsiadam odpalam a autko tak dziwnie głucho kręcił zagładam pod maskę a tam po samą pokrywe śniegu nawiało Cały silnik wyczyściłem ze śniegu osuszyłem dmuchawą ale autko nie chciało załapać:/ dopiero nastepnego dnia jakoś odpalil trzymał bardzo niskie (o dziwo stabilnie) obroty. Poczekałem aż nagrzał się (ok 70 stopni) i wstawiłem do garażu. Audi pracowało normalnie ale gdy gwałtownie wcisnełem gaz dławił się i jakies 3-4 razy strzelił Wieczorem w ciemnym zauważyłem, że z kopułki na wszystkie strony po wcisnięciu gwałtownie na gaz pokazała się "pajęczyna" i auto znów strzeliło i czuć było na pokładzie BP. Nastepnie po tych strzałach zajrzałem pod pokrywe filtra powietrza i wtedy meksyk pokorywa od środka była była nadtopiona, filtr powietrza cały osmolony, i najgorsze górna część monowtrysku jest potopiona w lekkim stopniu wymieniłem kopułke palec swiece i przewody i autko chodzi normalnie ale martwi mnie ten monowtrysk bo od czasu do czasu w czasie jazdy jest czuć benzyne (jadąc na LPG) i bardzo szybko BP ubywa wg wskaźnika.
Jakieś sugestie? Pomoc? nie wiem czy nie jest to bezpieczna taka jazda:/ Jak ktoś wie cokolwiek lub się zainteresuje mogę wrzucić zdjecia monowtrysku jak wygląda po tych strzałach
Jakieś sugestie? Pomoc? nie wiem czy nie jest to bezpieczna taka jazda:/ Jak ktoś wie cokolwiek lub się zainteresuje mogę wrzucić zdjecia monowtrysku jak wygląda po tych strzałach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
a wiec tak stwierdzilem ze cos jest nie tak z benzyna a dokladnie mimo ze jezdze na lpg to po przejechaniu kilkudziesieciu km jest zauwazalne ze ubywa BP (wg wskazowki na zegarach) i czasem jest czuć BP na pokladzie druga sprawa jest taka ze po przełaczeniu na LPG jest slychac pompe paliwa (tak mysle bo tzw "szum" jest slychac z tylu auta) i teraz nie wiem czy przed awaria tez bylo ja slychac na LPG a co do monowtrysku to brat mi powiedział ze gorna podstawa z wtryskiwaczem co jest w ABT byla rowniez montowana w golfach 2 1.8 90km i pytanie do znawcow czy tak faktycznie jest? jesli tak to mam w garazu caly taki silnik i na moje oko wyglada tak samo czekam na odpowiedzi na pytania zawarte w tym poscie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Z którego roku ten silnik z golfa i jakie jest jego znaczenie. Bo tak na pałę wybierając w etce golfa z 1994 roku to wtrysk jest taki sam w niektórych latach produkcji (oznaczone od którego numeru nadwozia).
http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 9/1155964/
http://www.vagcat.com/epc/cat/vw/GO/199 ... 9/1265863/
http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 9/1155964/
http://www.vagcat.com/epc/cat/vw/GO/199 ... 9/1265863/
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Musisz być zalogowany aby zobaczyć wszystko jak nie chcesz się rejestrować to tu masz loginy i hasła: http://bugmenot.com/view/vagcat.com (tylko strona nie zawsze działa).
1. wskaźnik paliwa w audi 80 pokazuje co mu się podoba
2. wystrzały gazu usmażyły ci uszczelnienia w zespole wtryskowym i paliwo leci do kolektora.
Tego z ubywaniem benzyny?Sasaku pisze:a na temat problemu z BP coś wiesz?
1. wskaźnik paliwa w audi 80 pokazuje co mu się podoba
2. wystrzały gazu usmażyły ci uszczelnienia w zespole wtryskowym i paliwo leci do kolektora.
Tylko dla osób jeżdżąc na gazie bez paliwa to najlepsza opcja aby nie zjechać pompy.M4teusz pisze:aldi, Można, sam chciałem tak zrobić w poprzednim aucie ale gazownik (mój dobry znajomy) szybko mi to wybił z głowy, mimo że napięcie na wtryskiwacz jest wtedy odcinane przez komp od lpg to lepiej żeby przez wtryskiwacz przepływało paliwo i było w obiegu spowrotem do baku.
- M4teusz
- Forum Audi 80
- Posty: 188
- Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Sączów
Tak brat ma rację... Golf II, Golf III, Vento, Passat, Seat Toledo, Cordoba, Ibiza, .... Lista jest jeszcze dłuższa i można śmiało przekładać (wiem bo sam tak zakładałem) i mimo że ori numery często były inne niż powinny wszystko chodziło jak należy, różnica była tylko w silniczkach krokowych na przepustnicy (były 4 i 6 pinowe) i prawdopodobnie na regulacji TPS-u. Co do pompy paliwa to jest ok, powinna pracować nawet przy pracy na LPG. Co do problemu ze znikającą PB to trudno tak na odległość coś powiedzieć bez obejrzenia co i jak... :roll:
aldi zgadzam się w 100% ale nie biorę pod uwagę jazdy z pustym bakiem
aldi zgadzam się w 100% ale nie biorę pod uwagę jazdy z pustym bakiem